2014-02-16, 04:21
Bannlyst
Tjena
Är 21 år gammal , och har lyckats med att ragga up EN brud i hela mitt liv.
Resten har kommit till mig och börjat flörta/stöta en massa direkt.

Intressant sak är att:
Alla dessa brudar, trevliga, snygga, som börjat ragga, det har aldrig lett till något seriöst och ofta har jag mått dålig/blivit lite småkär i dom

Men den enda bruden jag lyckats ragga upp blev en stabil flickvän ett tag.

Är en snubbe som egentligen inte bryr mig så mycket om att ligga.
Hade hellre haft en söt liten flickvän istället för dessa.. vad ska man kalla dom...

De första intrycken är ju att de inte är hoes, när dom föreslår man ska träffas och sånt, riktigt trevliga dejter och bra brudar.
Sen blir de ligg 1-3 gånger sen betyder man inte ett skit

Nu till slutanalysen

Vill man som jag, hitta en blyg trofast söt tjej, så måste man väl börja ragga? Det går inte att leva på dessa flörtiga brudar och tro att man ska få något seriöst?
Citera
2014-02-16, 08:43
Medlem
Booness avatar
Jag över 30 och har aldrig lyckas ragga upp en tjej. Ändå har jag haft fasta förhållanden. Har även en son. Dock så lever jag inte med sonens mor, eftersom vi gled isär. Men klart att du kan hitta en tös att leva med, Även om det är du som blir uppraggad. Gäller bara att hitta guldkornet.
Citera
2014-02-16, 09:14
Medlem
Lugn bara lugn, du är bara 21

Jag är 29 och hade flickvän senast när jag var 22.

Trivs löjligt bra som singel & tänker fortsätta såhär.

Värderar vårt tajta kompisgäng (7 pers, både tjejer & killar) högre än flickvän.

Dock blir det en del pubkvällar när jag är hemma (jobbar 2 veckor & ledig 4).

Händer ofta att man sticker iväg till krogen själv, utan att ragga. Slutar förstås med att man sitter & snackar med någon donna men jag vill vakna upp nästa dag HEMMA i min säng, ENSAM.

Och jag tror att alla som beter sig som folk finner kärleken, just hold on
Citera
2014-02-16, 09:23
Medlem
ElectricNurses avatar
Jag har aldrig raggat i hela mitt liv, ändå har jag legat med 19 pers. Och haft ett förhållande på 3 år & det jag har nu på 4 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in