• 1
  • 2
2014-02-15, 22:08
Medlem
DoubleWss avatar
Tjäna. Glodde en Noisey intervju nyss, back and forth asap rocky och riff raff. Vad fan knarkar riff raff är det jag sitter och funderar på nu! I intervjun har han vad jag kan avgöra tefat men tycker typ han verkar tjackad och han röker väl dygnet runt också gissar jag. Oavsett, om någon har brå koll på "ämnet" Riff Riff och hans droganvänding så upplys mig gärna! Tack
Citera
2014-02-15, 22:12
Medlem
olasvenssons avatar
Riff Raff: https://www.youtube.com/watch?v=ErXbMB9R5-0
Citera
2014-02-15, 23:51
Medlem
kollade lite på intervjuer med honom då han var rätt underhållande. Han åkte ju dit för narkotikabrott på gräs, svampar och något mer för nått halvår sen (orkar inte googla). Sa också i en vladtv intervju att han tog en del kokain förut. Sen har han också tatuerat muggar på händerna som ska föreställa kodeindrickan (plurple lean) som är poppis i södern. Kan tänka mig att han tar extacy sporadiskt också.
Citera
2014-02-16, 00:15
Medlem
Kokain tar han i några videos
Citera
2014-02-16, 12:30
Medlem
jamesdeans avatar
Cannabis > Kändisskvaller /mod
Citera
2014-02-17, 19:20
Medlem
Han var med i en serie som hette from G´s to Gents där ett gäng grabbar i övre tonåren/ung vuxenålder skulle skärpa till sig och skaffa sig ett värdigare liv. Han la en del mer eller mindre bra raps i de få avsnitt han medverkade i, och det fanns väl en viss "wiggervinkling" på hans medverkan. Han har fått rätt mycket cred genom att teama upp med Action Bronson och bli producerad av The Alchemist. Bronson är en riktig rökrappare, medans Riff Raff rappar lite mer om cola. Båda verkar dock glada i sina blunts. Han har en hel del vines och andra klipp sammanställda på youtube. Sök och du skall finna.

P.s Han har åkt dit för att ha haft svampar, cola och röka i sin bil.
Senast redigerad av ChubChub 2014-02-17 kl. 19:22. Anledning: Lagt till info.
Citera
2014-02-17, 20:44
Medlem
EugeneHutzs avatar
Var ju ett gäng liknande rappare som kom för några år sedan. Simon Rex/Dirt Nasty, Andy Milonakis, Beardo, Mickey Avalon med mera.Och dom tillhör väl samma krets. Oklart vad man ska kalla deras genre, skämtrappare? Hip-hoppens gladpunk? Oklart hur mycket Riff Raff är en spelad karaktär eller en "äkta" personlighet bara.

http://www.youtube.com/watch?v=Gkxolne0U5U
Citera
2014-02-17, 23:16
Medlem
Hiphopen håller på att förändras, och i många fall till det bättre, eftersom folk inte är lika låsta i de gamla mallarna. Sen om Riff Raff är ett geni eller en idiot, det är något jag själv inte riktigt kan bestämma mig för.
Citera
2014-09-26, 16:11
Medlem
Riff raff är den enda rapparen jag lyssnar på atm. Riktig ladd-torsk är han haha! Hans bästa låt är Riff raff - chop another rock
Citera
2014-09-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Hiphopen håller på att förändras, och i många fall till det bättre, eftersom folk inte är lika låsta i de gamla mallarna. Sen om Riff Raff är ett geni eller en idiot, det är något jag själv inte riktigt kan bestämma mig för.

Han är ett geni! Dem som undrar om riff raff är en karaktär så tror jag tveksamt på de, tror han är så jämnt!
Citera
2015-04-05, 12:17
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Riff raff är den enda rapparen jag lyssnar på atm. Riktig ladd-torsk är han haha! Hans bästa låt är Riff raff - chop another rock

Svårt att veta riktigt vad man ska tycka om Riff Raff. På något vis verkar han ändå vara en rätt skön typ.

Chop Another Rock är riktigt soft. Man vill köra bil o lyssna på skiten dagen lång. Annars är hela skivan, Hologram Panda, mycket trevlig.

https://www.youtube.com/watch?v=zOcl61px_qM
Citera
2015-04-08, 00:36
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Blir bara mer och mer såld på riff, sjukt udda figur ändå. Men tycker han har en riktigt skön stil och bra flow.

http://www.youtube.com/watch?v=nYZLcgw9Lkk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in