2022-08-02, 23:03
Medlem
Det är liksom dressingen som tar bort smaken av burgaren ! En kryddad ost skiva , burgare och om man vill ketschup , senap , salt gurka.
Dressing har man till strippsen
Citera
2025-04-14, 12:25
Medlem
Sladdarens avatar
Före detta Mcdonalds-anställd varnar oss för att beställa detta kött

https://www.youtube.com/watch?v=48PpmLev4Zo
Citera
2025-04-14, 14:40
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Före detta Mcdonalds-anställd varnar oss för att beställa detta kött

https://www.youtube.com/watch?v=48PpmLev4Zo
Kan du sammanfatta lite varför. Man skall inte behöva kolla igenom ett 20 minuter långt klipp för att fatta vad ett Flashbacksinlägg handlar om.
Citera
2025-04-14, 19:45
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Kan du sammanfatta lite varför. Man skall inte behöva kolla igenom ett 20 minuter långt klipp för att fatta vad ett Flashbacksinlägg handlar om.

Se det som du läser en 20 min lång tidning ;-) så äre väl samma sak eller ?

Handlar om vissa snabbkäk produkter de säljer som kanske inte finns på menyn i Sverige men i andra länder som är knepiga både till innehållet, näringsvärdet och hygienen i det

ABC news typ men finns ingen artikel om det som jag kan finna eller via financial flash eller gma heat index
Citera
2025-04-14, 20:15
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Se det som du läser en 20 min lång tidning ;-) så äre väl samma sak eller ?

Handlar om vissa snabbkäk produkter de säljer som kanske inte finns på menyn i Sverige men i andra länder som är knepiga både till innehållet, näringsvärdet och hygienen i det

ABC news typ men finns ingen artikel om det som jag kan finna eller via financial flash eller gma heat index
För oss är det nog mer relevant vad som serveras här snarare än vad som serveras på Donken i New York.
Citera
2025-04-15, 10:50
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
För oss är det nog mer relevant vad som serveras här snarare än vad som serveras på Donken i New York.

Jag vet inte vad som serveras på mc donalds i Sverige till 100%
Kanske det fanns menyer i videon som finns och även värms upp på
mc donalds i Sverige ?

Men du verkar ha stenkoll men inte sett klippet ;-) ännu
Strunta i det då och gå vidare, man kommer inte längre än det
Citera
2025-04-15, 11:06
Medlem
Laureths avatar
Grillen i hörnet med sina fryspuckar är bättre. Inte på alla ställen såklart.

Sen blir min rangordning:
BK
McD
MAX

Mitt lokala BK är riktigt fräscht med färsk sallad varje dag, men det är nog en av de bättre i Sverige. Lite torrt kött och bröd kanske, men så är det på de här kedjorna.
McD har jag inte ätit på länge men ostburgare med extra saltgurka minns jag som riktigt gott.
Max är ett tvärnej på allt. Deras pommes är bra om man får de direkt ur fritösen. tar ca 5 minuter innan de är oätbara. Ofta låter de inte burgare, chilli cheese etc bli klara innan de serverar. Sallad som legat i vattenbad i en vecka. De missar burgarna med dressingpistolen och snålar något otroligt med allt. Smakar inte burgare, eller ens kött.
Citera
2025-04-15, 13:41
Medlem
Roidberts avatar
En sak som är bra med McDonalds i alla fall är att deras Coca-Cola inte kommer i kontakt med plast. Därför är deras Coca-Cola mycket god. D.v.s. de får inte sitt läskkoncentrat levererat i äckliga plastförpackningar.
Senast redigerad av Roidbert 2025-04-15 kl. 13:58.
Citera
2025-05-26, 23:39
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Av de fyra alternativen så är gatuköket/grillen på hörnet alltid det bästa alternativet, vad gäller smak och kvalité på maten, om stället är inriktat på korv och hamburgare. Personligen så äter jag annars helst hamburgare på krogen men nu var jämförelsen mellan dessa lite billigare alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in