2014-02-13, 21:26
Medlem
Beställde idag en ny dator från Dustin med delbetalaning, men när jag tittar på orderhistoriken så ser jag att det finns ett förfallodatum på dagens datum (13/2), OCR nr och en kontrollsiffra!

Ringt och snackat med Klarna och där säger dom att första fakturan kommer i Mars! Vafan ska Dustin ha betalt nu för då?

Hur fan ska man kunna pumpa ut 5000 bara sådär på en dag!? när man väljer delbetala!?
Citera
2014-02-13, 21:48
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Varför berättade du inte detta till kundtjänst, när du ringde dit? Men om kundtjänst har sagt att första fakturan kommer nästa månad, så skit i annat vad som står i order historiken.
Citera
2014-02-13, 21:55
Medlem
Berättade allt som stog (ringde Klarna), hon trodde inte det är nån fara!

Det som jag tycker är mysko är att det står dagens datum, kan det vara så att Klarna betalar dom "allt"! Och att datumet där gäller dom?

Antar att det funkar som så, klarna ger företaget summas som ordern kostar, som sedan Kunden betalar tillbaka till Klarna?
Citera
2014-02-13, 22:16
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB190892
Berättade allt som stog (ringde Klarna), hon trodde inte det är nån fara!

Det som jag tycker är mysko är att det står dagens datum, kan det vara så att Klarna betalar dom "allt"! Och att datumet där gäller dom?

Antar att det funkar som så, klarna ger företaget summas som ordern kostar, som sedan Kunden betalar tillbaka till Klarna?

Så är det nog, jag har beställt mycket med klarna och det har aldrig varit några som hellst problem faktiskt, så vänta bara på fakturorna som du får sen.
Citera
2014-02-13, 22:21
Medlem
Jo, men känns mysko ändå när det är OCR och kontrollsiffra samt "Dagens datum" som förfallo, men blev ju beviljad Delbetalning, så kan ju inte ha med att jag ska betala in att göra! Datorn är dessutom skickad ser jag genom Koll-id!
Citera
2014-02-14, 06:42
Medlem
Nån annan som tagit delbetalning genom Klarna på Dustin, som fått OCR nr. och Kontrollsiffra på "Ordern" inne på Dustin, med samma förfallodag som beställningsdatum! Klarna sade dock att allt där ser ut som jag själv vill!
Citera
2014-02-15, 10:53
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Privatekonomi
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem