2014-02-13, 18:43
Medlem
Hej

Jag är en ovanligt ful tjej. Hur ska jag leva med det. Mobba mig inte nu med hänsynslösa och kalla kommentarer, jag mår dålig nog som det är.
Citera
2014-02-13, 18:45
Medlem
Awards avatar
Tydligen har du levt med det fram tills nu så vad hindrar dig att fortsätta leva som ful?
Citera
2014-02-13, 18:45
Medlem
Bild?
Du kanske bara inbillar dig.
Citera
2014-02-13, 18:47
Medlem
sommarlovs avatar
Vilken tur att vi är olika.
Garanterar att någon där ute tycker du är "tillräckligt bra"...
Citera
2014-02-13, 18:48
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning
Hej

Jag är en ovanligt ful tjej. Hur ska jag leva med det. Mobba mig inte nu med hänsynslösa och kalla kommentarer, jag mår dålig nog som det är.

Tja, du kan ju inte ändra på det ändå. Så då är det med andra ord ingen idé att bry sig om det och bara köra på. Att ha en charmig personlighet och en snygg klädstil kan ju hjälpa iaf.

Ytterligare saker som du kan göra är att vara i form/vältränad och skaffa en bra utbildning. Det ger självförtroende också.
Senast redigerad av Cryotecher 2014-02-13 kl. 18:53.
Citera
2014-02-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Bild?
Du kanske bara inbillar dig.

Om de ändå va så.
Nej, jag är otroligt ful. Du skulle svimma av att se en bild på mig.
Citera
2014-02-13, 18:50
Medlem
dbaw84s avatar
Du får väl hitta en ful kille och skaffa fula barn. Alternativt kan du bli rik och skaffa dig en snygg toyboy som kan ge dig normalskapta barn.
Citera
2014-02-13, 18:51
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Du får väl hitta en ful kille och skaffa fula barn. Alternativt kan du bli rik och skaffa dig en snygg toyboy som kan ge dig normalskapta barn.
Precis som Dbaw84 säger så kan du rätta till genpoolen något. Avla dig med en några steg snyggare kille så får dina framtida barn en bättre chans.
Citera
2014-02-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vilken tur att vi är olika.
Garanterar att någon där ute tycker du är "tillräckligt bra"...

Nähä du.

Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Tja, du kan ju inte ändra på det ändå. Så då är det med andra ord ingen idé att bry sig om det och bara köra på. Att ha en charmig personlighet och en snygg klädstil kan ju hjälpa iaf.

hahahaha personlighet. Personlighet är lögnfilosofi.
Citera
2014-02-13, 18:54
Medlem
Citat:
Om de ändå va så.
Nej, jag är otroligt ful. Du skulle svimma av att se en bild på mig.
Har du en penis? Isåfall ser jag onekligen vissa problem, många killar inklusive jag accepterar inte ett sådant manligt drag hos en tjej. Annars så överdriver/inbillar du dig nog.
Citera
2014-02-13, 18:54
Bannlyst
Fixa en sjukt snygg kropp genom träning. Det kan kompensera så in i helvete. En 3a kan bli en 7a, en 4a kan bli en 8a etc.
Citera
2014-02-13, 18:55
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Nähä du.

hahahaha personlighet. Personlighet är lögnfilosofi.

Det är knappast en lögnfilosofi, lika lite som att självförtroende och självständighet som ett attraktivt särdrag är en lögn. Självsäkra och glada människor är attraktiva i mycket större grad än osäkra och deprimerade människor. Detta är fakta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in