2014-02-13, 18:58
Medlem
Stardoxs avatar
Skaffa dig en riktig bra utbildning och förhoppningsvis faller någon relativt snygg snubbe i dina pengar/status.

F.ö får du "nöja" dig med en snubbe lika oattraktiv som dig.
Att dessutom ha den inställningen kommet inte ta dig långt. Skaffa lite självförtroende kvinna!
Citera
2014-02-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Fixa en sjukt snygg kropp genom träning. Det kan kompensera så in i helvete. En 3a kan bli en 7a, en 4a kan bli en 8a etc.

bildbevis, före o efter?
Citera
2014-02-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Det är knappast en lögnfilosofi, lika lite som att självförtroende och självständighet som ett attraktivt särdrag är en lögn. Självsäkra och glada människor är attraktiva i mycket större grad än osäkra och deprimerade människor. Detta är fakta.

personlighet o självsäkerhet klarar en ful kille sig på långt, personlighet ger inte tjejer nåt.
Citera
2014-02-13, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning
bildbevis, före o efter?

hur vältränad är du själv?
Citera
2014-02-13, 19:05
Bannlyst
Citat:
bildbevis, före o efter?

Det har jag inte tid med. Men det säger väl sig självt att det kan kompensera något extremt?
Citera
2014-02-13, 19:06
Medlem
Grovedarks avatar
Ingen som tvingar dig att leva.
Citera
Medlem
Skaffa kille som är invandrare? De bry sig inte lika mycket om utseendet som svenska killar.
Citera
Medlem
joemama909s avatar
Livet avgörs inte av hur du ser ut, jag förstår att det är jobbigt men du är säkert en underbar person och du duger som du är. Bara för att tjejen som ser ut som en slampa och som säkert sugit av 5 pers säger annat betyder inte hennes ord skit. Du är vad du vill vara. Du är vacker.
Citera
2014-02-13, 19:08
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
personlighet o självsäkerhet klarar en ful kille sig på långt, personlighet ger inte tjejer nåt.

Skitsnack. Det är t.om svårare för killar som inte ser bra ut än för tjejer skulle jag tro. Det bevisar inte minst alla trådar här på flashback med killar som inte får några tjejer och är oskulder trots att dom är typ 30. Sett hur många trådar som helst om killar som har tjejproblem.
För en kille som är "ful" så är det värre 100%. En tjej som kanske inte ser bra ut men som har en sjyst personlighet och en kropp som är i form får ju ligga i alla fall. Ellerhur?
Citera
2014-02-13, 19:10
Medlem
ganglere2s avatar
Utseende och vad som är vackert är en bedömningsfråga. Tjejer kan också göra mycket för att se bättre ut. Inte äta för mycket mat, måla sig snyggt, frisyr, kläder m.m.
Citera
2014-02-13, 19:11
Medlem
Citat:
Hej

Jag är en ovanligt ful tjej. Hur ska jag leva med det. Mobba mig inte nu med hänsynslösa och kalla kommentarer, jag mår dålig nog som det är.
Pics or it didnt happen.
Citera
2014-02-13, 19:19
Medlem
Heureuxs avatar
Du menar att du ser ut som ett troll alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in