Citat:
Ursprungligen postat av
Burnham
Gör det något om man lämnar skorna utan någonting i dem om man inte har använt dem?
Så länge det är enstaka undantag gör det absolut ingenting alls. Det är väldigt ofta jag inte orkar sätta i blocken när jag kommer hem på fyllan, och det händer även att jag inte gör det när jag är nykter. Det är inte att rekommendera förstås, men så länge du roterar skorna och inte struntar i blocken ofta är det inga problem alls.
Citat:
Sover väldigt ofta över hos polare(2-4 gånger i månaden) och detta görs då oplanerat. hur bör man göra då? Många kanske ser det lite fanatiskt att hålla på och fylla skon med tidningspapper klockan tre på natten
Jag skulle då inte bry mig, och jag utgår från att du har mer än ett par skor. När jag skrev att du inte skulle vara rädd för att använda skorna menade jag inte att du skulle använda dem varje dag i flera månader.
Varför sover du över hos kompisar så ofta? Det ligger nära tillhands att tro att det är krogvändor, eller i alla fall något som kostar pengar. Skippa det en helg eller två och köp ett par block.