Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 09:40
  #253
Medlem
Bartender1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexone90
Har du handlat där tidigare? Är det du som driver sidan? Jag läste på sidan att det drivs av en student i Linköping, vilket jag inte har problem med så länge produkterna håller hög kvalité och genomförandet är seriöst.

Ursäkta sent svar. Det är en vän som driver sidan. Att produkterna håller hög kvalité och att genenmförandet är seriöst är det ingen tveksamhet om. Han verkar inte ha några missnöjda kunder. Men hans sida går ju inte att jämföras med jättarna som skolyx och herrstil tyvärr.
Citera
2018-03-03, 00:02
  #254
Medlem
Behöver ett skoblock till mina nya Loake Whitehall loafers.

Är det värt extra pengarna för Loakes egna eller funkar Herrstil/Skolyx block lika bra?
Citera
2018-03-05, 07:57
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Behöver ett skoblock till mina nya Loake Whitehall loafers.

Är det värt extra pengarna för Loakes egna eller funkar Herrstil/Skolyx block lika bra?
Enda skillnaden mellan de skoblocken är den lilla mässingsplåten med Loakes logga på, de billigare kommer att fungera precis lika bra.

(Lästade skoblock är en annan sak men då kostar de en tusenlapp och uppåt, det har dock inte Loake)
Citera
2018-03-05, 16:02
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Behöver ett skoblock till mina nya Loake Whitehall loafers.

Är det värt extra pengarna för Loakes egna eller funkar Herrstil/Skolyx block lika bra?

Som Zarkov skrev så behöver du inte lägga dom pengarna. Det du däremot skall lägga pengar på är skoblock av cederträ och ett skoblock med bra utformning på hälen.

Om du tittar på din egen häl så är den något så droppformad vilket även ditt skoblock ska vara. Dvs inte en rund stor klump där bak vilket kommer töja dina skor på fel sätt.

Lycka till med köpet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback