2014-02-12, 21:39
Medlem
sothus avatar
VILKA TJÄNSTELEVERANTÖRER KAN MAN VÄLJA OM MAN HAR TELIA ÖPPEN FIBER??????? ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT, VARFÖR SKRIVER DE ALDRIG TYDLIGT OCH STRAIGHT?! IDIOT JÄVLAR.
KAN MAN SKAFFA BREDBANDSBOLAGET ELLER OWNIT AB ELLER GÄLLER BARA DE HÄR:http://www.oppenfiber.se
DESSA:
http://bredbandswebben.se/bredbandsw.../tjanster.html
Senast redigerad av sothu 2014-02-12 kl. 22:10.
Citera
2014-02-12, 21:46
Medlem
kimdah2002s avatar
Ja det är dom som finns med på sidan du länkar till du kan välja mellan. Bredbandsbolaget eller Ownit finns alltså INTE med. Bahnhof brukar vara ett säkert och stabilt val...
Citera
2014-02-12, 21:47
Medlem
sothus avatar
Tack du är en angel kimdah2002
Citera
2014-02-12, 21:50
Medlem
Reptics avatar
Vad du skall välja för tjänsteleverantör och typ av abonnemang beror naturligtvis på ditt hushålls unika behov och förutsättningar. Vi kan således inte välja rätt leverantör åt dig när du inte ger oss rätt information i din trådstart.

• Hur mycket pengar är ni beredda att spendera?
• Vad använder ni internet till? Streama, kolla mail, spela osv?

Du är inte så mycket bättre själv på att vara tydlig och "straight".

Idiotjävel.
Citera
2014-02-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sothu
Fan äre du vill?

Jag fick nyss svar från en som fattar det är du som är retard.

Fuckin idiot jävel!!
Reptic är allmänt efterbliven.
Aj aj aj... Lugna puckar kompis!
Lycka till med din fiber!
Citera
2014-02-12, 22:12
Medlem
Reptics avatar
Citat:
Fan äre du vill?

Jag fick nyss svar från en som fattar det är du som är retard.

Fuckin idiot jävel!!
Reptic är allmänt efterbliven.

•Det finns en lista över tillgängliga leverantörer
•Leverantören du efterfrågar finns inte med i listan

Vad är problemet? Hur kan det bli tydligare än så? Vad var det som var så svårt? Känner du dig smart?

Vill du att jag ska maila bredbandswebben och be dem komplettera listan med ALLA otillgängliga leverantörer så att småbarn <5år och även uppenbarligen du också kan förstå budskapet om vilka leverantörer som finns att tillgå?

Kunde du inte dra slutsatsen själv att om din leverantör inte återfinns i listan över tillgängliga leverantörer så finns den inte tillgänglig?
Citera
2014-02-12, 22:15
Medlem
sothus avatar
ASSÅ FATTAR DU INTE FRÅGAN? LÄS DEN SEDAN LÄS Kimdahs svar, det är det ända jag behövde svar på medan du undrar massa onödigt, aa känner mig fortfarande smart.
Citera
2014-02-12, 22:18
Medlem
sothus avatar

De här två punkterna du skriver nu, varför skrev du dem inte innan?
Det skulle svarat på frågan
Citera
2014-02-12, 22:21
Medlem
sothus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptic

Vad är problemet? Hur kan det bli tydligare än så? Vad var det som var så svårt? Känner du dig smart?

Vill du att jag ska maila bredbandswebben och be dem komplettera listan med ALLA otillgängliga leverantörer så att småbarn <5år och även uppenbarligen du också kan förstå budskapet om vilka leverantörer som finns att tillgå?

Kunde du inte dra slutsatsen själv att om din leverantör inte återfinns i listan över tillgängliga leverantörer så finns den inte tillgänglig?

Det här skrev du aldrig först, det är du som lägger till efter mina svar.
Citera
2014-02-12, 22:26
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
VILKA TJÄNSTELEVERANTÖRER KAN MAN VÄLJA OM MAN HAR TELIA ÖPPEN FIBER??????? ATT DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT, VARFÖR SKRIVER DE ALDRIG TYDLIGT OCH STRAIGHT?! IDIOT JÄVLAR.
KAN MAN SKAFFA BREDBANDSBOLAGET ELLER OWNIT AB ELLER GÄLLER BARA DE HÄR:http://www.oppenfiber.se
DESSA:
http://bredbandswebben.se/bredbandsw.../tjanster.html

BREDBANDSBOLAGET GÅR INTE ATT VÄLJA I TELIAS ÖPPNA FIBER!!! SKRIK HÖGRE, ANNARS HÖRS JAG INTE DIG!!!!!
Citera
2014-02-12, 23:53
Moderator
vhes avatar
Nej, den här tråden är hopplös. En handfull skrikande OT från TS raderat, varning utdelad, och tråd placerad i lämpligare forum.

Övriga nätverksdiskussioner --> Papperskorgen
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in