Citat:
Fler än jag måste ju ha varit med om det här.
Först blir tjejen intresserad i dig men du blir inte intresserad i henne.
Sedan blir du alltmer intresserad av henne när hon lyckas fånga din uppmärksamhet.
Då slutar tjejen vara intresserad i dig.
Varför fungerar tjejer så här?
Hur ska man spela en tjej när man blivit intresserad av henne (och hon i början är intresserad av dig) så att hon inte tappar intresset?
Min teori: Många gånger handlar det säkert om att tjejen trodde att du var någon annan än den du är och att det är därför hon först blev intresserad av dig. Och sedan när hon fann att du inte alls var den hon trodde att du var så tappade hon intresset.
Om jag har rätt känns det rätt knäckande. Visst kan man inte vara älskad av alla. Men är det inte en diss mot ens person när en tjej ångrar sig 180 grader och du blir totalt ointressant för henne?
Först blir tjejen intresserad i dig men du blir inte intresserad i henne.
Sedan blir du alltmer intresserad av henne när hon lyckas fånga din uppmärksamhet.
Då slutar tjejen vara intresserad i dig.
Varför fungerar tjejer så här?
Hur ska man spela en tjej när man blivit intresserad av henne (och hon i början är intresserad av dig) så att hon inte tappar intresset?
Min teori: Många gånger handlar det säkert om att tjejen trodde att du var någon annan än den du är och att det är därför hon först blev intresserad av dig. Och sedan när hon fann att du inte alls var den hon trodde att du var så tappade hon intresset.
Om jag har rätt känns det rätt knäckande. Visst kan man inte vara älskad av alla. Men är det inte en diss mot ens person när en tjej ångrar sig 180 grader och du blir totalt ointressant för henne?
Antagligen är det för att du har blivit intresserad av en tjej som gillar " spelet" och är kär i kärleken. Hon tror säkert att hon vill bli kär men vill snarare känna sig uppskattad av killar och känslorna dör när du vill fördjupa relationen ( eftersom känslorna aldrig riktigt var där) det bästa du kan göra är att dejta en schysst tjej som inte vill spela spel ( kanske inte blir en lika sexig jakt eller lika pirrande) men känslorna är äkta. Har många tjejkompisar som är såhär med killar