Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-12, 17:31
Medlem
Det är så att jag har tänkt att bjuda över en tjej till helgen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det på ett bra sätt. Jag ett intresse men jag vill inte att det ska verka som om jag förväntat mig att ligga eller är dödskär i henne lix.
Citera
2014-02-12, 17:34
Medlem
snedvridets avatar
Hur bra känner du henne? Släng i väg nått i stil med "Tja! Har du lust att göra något i helgen, typ *insert activity here*?"

Du kan bara få ett nej
Citera
2014-02-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedvridet
Hur bra känner du henne? Släng i väg nått i stil med "Tja! Har du lust att göra något i helgen, typ *insert activity here*?"

Du kan bara få ett nej

Vi har skrivit konstant i över en månad och träffats 4 gånger på fester. Dessutom att vi faktiskt umgicks för första gången ensamma i måndags.
Citera
2014-02-12, 17:56
Medlem
Slints avatar
Vi borde hänga i helgen. Behöver inte vara svårare än så! Lycka till.
Citera
2014-02-12, 17:59
Medlem
Treants avatar
Ju mer du tänker på det desto konstigare blir det. Middag, se film, något mer? Svårare än så behöver det inte vara. Tänk inte på att ni ska ligga, känns det bra så händer av sig självt. Sikta på att ha en trevlig kväll bara!
Citera
2014-02-12, 20:34
Medlem
EfterBlivandes avatar
Film hos mig i helgen jag står för filmen du står för godiset.

Hon vill säkerligen ligga om ni har snackat över en månad samt träffas några gånger.
Citera
2014-02-13, 07:09
Medlem
snedvridets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden94
Vi har skrivit konstant i över en månad och träffats 4 gånger på fester. Dessutom att vi faktiskt umgicks för första gången ensamma i måndags.

Det här löser du ju buslätt då! Va bara lite frammåt, även om det känns fel kanske! Tjejer gillar lite smått dominanta män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in