Jag vet lite äckligt folk som knarkar , vill att dom ska bli tagna av Polisen
Hur går jag väga utan att outa mig själv ? Kan man anonymt göra Polisanmälan på dessa och sedan se hur utredningen går väga ? Jag vill se så asen blivit tagna liksom
Vet inte om ämnet är i rätt del , men jag hittade ingen forums del som diskussioner om pundare typ
Mod kan flytta till rätt del
ps: NEJ INGEN PUNDARE HAR BLÅST MIG I DROGÄFFÄRER om ni undrar
Jag själv brukar inga olagliga droger alls.
Dom här knarkarna har gjort nått lågt . Stulit saker ifrån mig o.s.v Ni vet ju hur pundar äckel är
Därför jag vill sätta dom dit nu , men anonymt
Senast redigerad av goodfire 2014-02-12 kl. 12:01.
Hur går jag väga utan att outa mig själv ? Kan man anonymt göra Polisanmälan på dessa och sedan se hur utredningen går väga ? Jag vill se så asen blivit tagna liksom
Vet inte om ämnet är i rätt del , men jag hittade ingen forums del som diskussioner om pundare typ
Dom här knarkarna har gjort nått lågt . Stulit saker ifrån mig o.s.v Ni vet ju hur pundar äckel är
Anmäl dom för stöld ifall dom har stulit saker ifrån dig? Och sluta umgås med dom?
Tror inte direkt att flashback är bästa forumet för dig som vill sätta dit en människa pga av droger...
Om du ska förstöra för dem så får du stå för det skälv ditt fega kräk. Om de har stulit av dig så läs det själv istället för att leka tuff på internet och anmäla dem. Troll.
Vet inte om du trollar men, ja du kan göra en anonym anmälan till polisen. Såg din tråd om någon som blivit lite tjångad och snott din magiska ring. Men jag skulle nog hellre föreslå att du tar ett snack med pojkvaskern i fråga och förklarar vad du tycker om hans beteende och föreslå ett möte med NA eller din mäktiga näve. Om icke detta hjälper så måste du så att säga joina den mörka sidan och börja tjacka du med!
Med andra ord så ställer du frågan i flashbacks drogforum hur du ska gola ned knarkare? Du måste vara den mest korkade jävel någonsin på detta forum, inga undantag! Förövrigt hoppas jag du får ett värdelöst, pissliv på samhällets botten och lever resten av dina dagar under konstant tortyr som får de värsta sadistiska seriermördarna att framstå harmlösa som telletubbies! VIDRIGA JÄVLA GOLBÖG DÖ!
Angivare borde inte bara hängas ut på löpsedlar, hasas, bespottas på allmän plats och sedan stenas utan förtjänar att dö på det mest vidriga sätt någon genom historien dött.
Senast redigerad av mesmerize 2014-02-12 kl. 12:43.
Nog för att jag generellt inte är så positiv till att sätta dit folk bara för att de nyttjar narkotika, men jag har lite svårt för det där med att bli kallad golbög om man själv inte är inne i svängen. Att man inte golar är väl snarast en tyst överenskommelse kriminella (inkluderat narkotikabrukare) emellan. Jag förstår inte varför någon som lever utanför den världen måste leva efter de reglerna.
Om man som kriminell ger sig på någon icke-kriminell tycker jag att det är ganska mycket skyll sig själv om man får polisen på sig. Varför skulle man inte vända sig till polisen?
Kör hårt om du inte kan ta dem själv
Hade med varit förbannad som fan om någon med beskrivningen du gav hade stulit av mig.
Haha och ni andra.. Golare då eller. Haha.
Det är inga riktiga brott vi snackar om, det finns ingen heder i att stjäla från sina vänner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!