2005-08-01, 00:33
Medlem
Är det bara jag som hört att stillisar inte bör kombineras med starkare alkohol än de harmlösa folkölen? Har dragit i mig ett par stillisar och funderar på att dra i mig en kvarting vodka.. mest bara för att så se vad som händer. Stillisar borde ju faktiskt kunna gå att kombineramed det mesta.

Så, vad tycker ni? Är stillisar och en kvarting nåt att rekomendera?
Ni vet vad som krävs av dessa som redan provat; tripphistorier i all oändlighet
Citera
2005-08-01, 00:42
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solanas
Är det bara jag som hört att stillisar inte bör kombineras med starkare alkohol än de harmlösa folkölen? Har dragit i mig ett par stillisar och funderar på att dra i mig en kvarting vodka.. mest bara för att så se vad som händer. Stillisar borde ju faktiskt kunna gå att kombineramed det mesta.

Så, vad tycker ni? Är stillisar och en kvarting nåt att rekomendera?
Ni vet vad som krävs av dessa som redan provat; tripphistorier i all oändlighet
Dina stillisar o en kvartin är ingen fara... du kommer bara bli så jävla full och tappa omdömet så du kanske går o hotar din morsa eller något du kommmer få en rolig kväll som du inte kommer komma ihåg typ..
Have fun
Citera
2005-08-01, 02:29
Medlem
Det är bara onödigt.
Man har ju aldrig kul på stillisar,och det är ingen skön känsla heller.dessutom kommer man inte ihåg nåt.det är som att försvinna från jorden i nån timme o sen komma tillbaka o inte veta nåt.
Citera
2005-08-01, 18:51
Medlem
Kreafts avatar
Förstår inte att folk fortfarande trippar på dessa helvetes saker.

Stilnoct skall man låta bli och låta det vara en insomningstablett och ingte trippa.
Citera
2005-08-01, 19:17
Medlem
Holkens avatar
Ehm, jag drack 9 starkbärs, rökte på 5+ holkar, käkade en 10:a och däckade när jag satt för första gången på 2 timmar.
Citera
2005-08-01, 19:47
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft

Stilnoct skall man låta bli och låta det vara en insomningstablett och ingte trippa.

Håller med, själva tanken med "trippen" brister ju i att både Zop/Noct ger dig en minneslucka så att du ändå inte kommer ihåg trippen.

Kombi med alkohol +Zop/Noct har jag tagit många gånger, men den enda vinningen med det är att ta insomntabletterna när du skall somna

Sedan kan det slinta rejält med mkt Zop + Alkohol, dvs att du blir jävligt aggig och går över gränser du kommer få leva med. En polare som är snäll som ett lamm sopade på sin donna rejält.....
Citera
2005-08-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreaft

Antar att du har egna små moralantydda regler till vilka preparat man bor och inte bör trippa till. Så, vilka är godkända enligt dig och varför?
Citera
2005-08-02, 08:46
Bannlyst
Stilnoct på egen hand kan faktiskt vara ganska skoj, en drömliknande tripp som inte liknar något annat. Naturen blir levande på ett sätt som kan jämföras med den mer organiska känslan av svamp och mekaniseringen av ketamin.

De som alltid ska blanda saker med sprit är ju ett släkte för sig och de verkar aldrig förstå att det oftast förstör mer än det ger. Ok, en eller två öl till benso potentierar lyckokänslan och kan vara ok.

Jag vet en snubbe som tryckte i sig en näve stilnoct och drack om möjligt inte en kvarting, men ett par groggar. Sen tyckte han att han ville ut och köra bil.
Varför inte testa det du med? Hoppas du har snabbare reflexer om du hamnar på fel sida av vägen och får möte med en timmerbil dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in