2014-02-11, 18:58
Medlem
Dimaks avatar
Jag har inte använt min mobil på över 2 år kanske, och nu har jag köpt ett kontantkort till mobben och hela köret. Men det står "Endast nödsamtal" Och uppe i högra hörnet jämte klockan och batteriet är det en springande gubbe, vad fan menas med detta?

Det är en Samsung GT-S5230
Citera
2014-02-11, 19:00
Medlem
bmwhorans avatar
Har telefonen varit sönder sen tidigare?
Citera
2014-02-11, 19:04
Medlem
Dimaks avatar
Den har aldrig varit sönder, jag har bara inte ringt på den på ett år, bara lyssnat på musik.
Citera
2014-02-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Den har aldrig varit sönder, jag har bara inte ringt på den på ett år, bara lyssnat på musik.

Funkar samma simkort i en annan telefon?
Citera
2014-02-11, 19:49
Medlem
Dimaks avatar
Jävla negerar på telia, vill aktivera mitt jävla fittkort men sidan är nere, man får ju bara lite utbrott på skiten!
Citera
2014-02-11, 19:59
Medlem
pontus.cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Jag har inte använt min mobil på över 2 år kanske, och nu har jag köpt ett kontantkort till mobben och hela köret. Men det står "Endast nödsamtal" Och uppe i högra hörnet jämte klockan och batteriet är det en springande gubbe, vad fan menas med detta?

Det är en Samsung GT-S5230

En springande gubbe? Skojar du nu? Kan du ta en screenshot?

Antagligen saknar SIM-kortet aktivering eller något sånt. Ta de chill, en kaffe kanske. Sen prövar du att kontakta Telia igen när du är lite lugnare.
Citera
2014-02-11, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontus.c
En springande gubbe? Skojar du nu? Kan du ta en screenshot?

Antagligen saknar SIM-kortet aktivering eller något sånt. Ta de chill, en kaffe kanske. Sen prövar du att kontakta Telia igen när du är lite lugnare.

Den springande gubben är ju troligen en app och har inget med felet att göra
Citera
2014-02-11, 21:14
Medlem
Dimaks avatar
Jag vet inte vad jag skall söka på, provade på att aktivera refil kort skiten, men det står att det är inte mitt nummer. blir så jävla trött på skiten, ibland vill jag bara bo i skogen och skita i all teknik.
Citera
2014-02-11, 22:43
Medlem
pontus.cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Den springande gubben är ju troligen en app och har inget med felet att göra

Om det är i högra hörnet är det ju från systemet. Vad jag vet kan ingen app ändra saker på höger sida i notifikationsmenyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in