Citat:
Ursprungligen postat av
Kebbabturken
Tre är totalt värdelösa. Sämsta kommunikationen internt och lathet/fusk.
Skulle göra en överlåtelse av mitt abonnemang till någon annan för 2 veckor sen. Går in i butik med killen och båda skriver under blanketten. Då det är brådis ringde jag idag Tre för att se att lappen kommit in och statusen på överlåtelsen. Nej.. Tydligen har den inte kommit in. Ringer Tre butiken i min stad ca 10 ggr under en 2h period och inget svar. Cyklar dit och möts av nästan ingen kö och försöker lösa det på plats. Verkar som de skiter i att svara då det inte alls var mycket folk,
Nej säger killen, "Det verkar som lappen kommit bort"
Snarare har ni skitit i att skicka den, tänkte jag. Men det går tydligen signera med BankID och göra det på direkten säger han.. WOOOOW! Kunde inte fått reda på det tidigare.
Handläggningstid? 10 dagar till. Herregud vad de är slöa. Killen som vill ha luren och abonnemanget ge det till sin tjej i present, synd om honom med, inte bara jag som drabbas. Vilka jävla snören de är. Så fort överlåtelsen är gjord är det bojkott. Sista gången jag tar ett abonnemang. Jävla förlust affär och problem.
Tre är grymt bra, jag har haft dem i snart 10 år på telefonen och i 5 år på mobilt bredband. Det fungerar mycket bra och jag har aldrig haft problem med min faktura, stämmer alltid till 100% även vid utlandsvistelser.
Det är även lätt att få lite extra % i rabatt som trogen kund.
Jag har flera vänner och bekanta som också är riktigt nöjda, en del har gått över till Hallon för att få ännu bättre pris.
Kundtjänst fungerar också bra, det lilla jag har haft kontakt med dom.