Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-24, 20:14
  #121
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18428770.ab

Brukar Max misshandla våldtäktsoffren innan eller efter våldtäkten?
I denna artikel beskrivs han som våldspsykopat. Bör vi utvisa våldspsykopater även när de är etniska svenskar?

Det går inte att utvisa svenska medborgare. Om du tycker att det vore så kan du ju skapa en tråd i juridikforumet.

Rasismdebatten kan du ta någon annanstans.
Citera
2014-02-24, 20:32
  #122
Medlem
ponnylover99s avatar
Max: http://www.expressen.se/nyheter/fler-barn-drunknar/
Citera
2014-02-24, 20:37
  #123
Medlem
knarkpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Han kanske skulle köpa vapen? Tokig jävel, ser ut som en pinne jävla snorunge.


Kan de möjligtvis vara så att han anat någonting och tänkt fly landet?
Citera
2014-02-24, 21:02
  #124
Medlem
Gosifs avatar
Stämmer det att GM:s far är polis?
Citera
2014-02-24, 21:15
  #125
Medlem
Hedobald.Braxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Stämmer det att GM:s far är polis?

Har i alla fall inte framgått av tråden. Mamman och styvfadern är det däremot.
Tips: Läs tråden - så lång är den inte.
Citera
2014-02-24, 22:46
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Snutar är kända för att ha riktigt konstiga barn, barn som kommer undan med hur mycket som helst, istället för att korrigera sina barn så tar de skitungarna i försvar för att de tror att det är dåligt för deras yrkesroll så tar de parti för sina skitungar trots överväldigande bevis mot de.
Sen eskalerar det helt enkelt för ungjävlarna tror att de har sin snutföräldrars backning, är ju samma sak med politikerbarn och liknande. Har själv sett detta fenomen irl.

För övrigt ser han ut som en riktig urfinne.

Effektivast hade varit om vi hängt dessa kreatur direkt vid fällande dom. Dels skulle vi få slut på allt runtknullande och dels skulle färre våga våldta.


Eller så är såna föräldrar stränga mot sina barn vilket är mer troligt än dina fantasier, det är väl mest troligt att hans morsa har varit sträng under hans uppväxt och att han därför hatar kvinnor och våldtar dom för att äntligen få visa sin makt över kvinnor..
Citera
2014-02-24, 23:00
  #127
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Eller så är såna föräldrar stränga mot sina barn vilket är mer troligt än dina fantasier, det är väl mest troligt att hans morsa har varit sträng under hans uppväxt och att han därför hatar kvinnor och våldtar dom för att äntligen få visa sin makt över kvinnor..
Så din teori är alltså att han våldtar kvinnor för att hans mor har uppfostrat honom för strängt?

Om jag nu ska amatörpsykologisera i detta med den ringa information vi har så är det nog mer troligt att han har blivit avvisad av kvinnor under förnedrande former i sina unga tonår, eller liknande, i kombination med en problematisk självbild, som lett till hans agerande. Han kan i vart fall inte skylla på PTSD från mellanöstern och liknande och i och med det få PK-etablissemangets välsignelse och tårar.
Citera
2014-02-25, 14:46
  #128
Medlem
Grurrars avatar
Kände Max Kessell en gång i tiden (ca 3-4 år sedan) då en bekant till mig var i ett förhållande med honom... Tyckte då att han var som vilken normal människa som helst. Vi brukade umgås ett gäng rätt så ofta en sommar, bl.a. Max då, och märkte då att han var en jävligt konstig typ. Han började hitta på saker och ljuga om diverse grejer, vilket man trodde på då men fick sen reda på att allt var en stor lögn. Bl.a. så frågade jag en gång vad han jobbade som och han svarade "säljare på ett stort företag, ett av Sveriges största", men han sa aldrig vart eller vilket företag, som senare visade sig vara "säljare" på OK/Q8 i Rinkeby (vilket jag upptäckte när jag och en vän stannade där för att tanka efter en dag på Grönan, fan va vi skratta efteråt). Han sa även en gång att han pluggade på Handelshögskolan i Stockholm, fast han egentligen jobbade som pers. assistent åt en utvecklingsstörd kille, var röjdykare i lumpen (eller nåt sånt), vilket inte heller va sant... Så då blev man ju lite osäker på vad han va för en person egentligen, så tog helt avstånd från honom och min bekant. Vet även att han va ett riktigt svin mot min bekant, och då menar jag helt sjuka grejer som jag inte vill nämna här ens. Så när jag fick höra att han blivit dömd för våldtäkt 2012 så blev jag inte förvånad... Vet inte varför, men det kändes bara som att det var något som han var kapabel till att göra :/

Skäms nu i efterhand att jag över huvudtaget har känt honom, han är en vidrig människa, och jag önskar att han får det värsta av straff för vad han har gjort mot dessa oskyldiga människor! Usch...

Jag tror inte hans mamma vet om alla dessa sjuka grejer han har hållt på med, då jag minns att dom nästan aldrig träffades (hon bor i Malmköping, han i stockholm, och under en period bodde han i princip hos min bekant och träffade aldrig sina föräldrar), men hörde när dom pratade i telefon en gång och då flög det ur massa lögner ur käften på honom. I grund och botten tror jag att mamman säkert har jävligt höga krav på honom och han har levt upp till detta genom att ljuga för henne... Men ingen aning! Detta är mitt första inlägg på FB så vet inte riktigt hur man skriver eller så här, men kände iaf att jag var tvungen att skriva i denna tråd, då jag faktiskt har känt Max en gång i tiden (usch fyfan)...

Med vänlig hälsning,


edit: kom ihåg fel, han blev släppt augusti 2013...
__________________
Senast redigerad av Grurrar 2014-02-25 kl. 15:02.
Citera
2014-02-25, 21:17
  #129
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Om jag nu ska amatörpsykologisera i detta med den ringa information vi har så är det nog mer troligt att han har blivit avvisad av kvinnor under förnedrande former i sina unga tonår, eller liknande, i kombination med en problematisk självbild, som lett till hans agerande.

Jag har några teorier.
- Han vart sviken av sin mor som hade sin fokus på problembarn under hela hans uppväxt.

- Han kanske utvecklade ett hat mot kvinnor eftersom mamman tog hand våldsutsatta kvinnorna som fick den omsorg eller kärlek som kanske han aldrig fick.

- Det kanske är moderns fel, hon kom hem med alla hemskheter som män har utsatt kvinnor för. Det fick lilla Max höra under hela sin uppväxt. Därav utvecklades en identifiering med våldsmänen ("män är djur", "ont", "våldtar").
Citera
2014-02-25, 21:23
  #130
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
.... Vet även att han va ett riktigt svin mot min bekant, och då menar jag helt sjuka grejer som jag inte vill nämna här ens. Så när jag fick höra att han blivit dömd för våldtäkt 2012 så blev jag inte förvånad... Vet inte varför, men det kändes bara som att det var något som han var kapabel till att göra ...

Berätta nu. Är du rädda att outa dig eller din bekant?
Citera
2014-02-25, 22:48
  #131
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Berätta nu. Är du rädda att outa dig eller din bekant?

Nej, det hör inte till vad som har hänt i dagsläget, helt orelevant.
Citera
2014-02-25, 22:53
  #132
Medlem
ponnylover99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
Kände Max Kessell en gång i tiden (ca 3-4 år sedan) då en bekant till mig var i ett förhållande med honom... Tyckte då att han var som vilken normal människa som helst. Vi brukade umgås ett gäng rätt så ofta en sommar, bl.a. Max då, och märkte då att han var en jävligt konstig typ. Han började hitta på saker och ljuga om diverse grejer, vilket man trodde på då men fick sen reda på att allt var en stor lögn. Bl.a. så frågade jag en gång vad han jobbade som och han svarade "säljare på ett stort företag, ett av Sveriges största", men han sa aldrig vart eller vilket företag, som senare visade sig vara "säljare" på OK/Q8 i Rinkeby (vilket jag upptäckte när jag och en vän stannade där för att tanka efter en dag på Grönan, fan va vi skratta efteråt). Han sa även en gång att han pluggade på Handelshögskolan i Stockholm, fast han egentligen jobbade som pers. assistent åt en utvecklingsstörd kille, var röjdykare i lumpen (eller nåt sånt), vilket inte heller va sant... Så då blev man ju lite osäker på vad han va för en person egentligen, så tog helt avstånd från honom och min bekant. Vet även att han va ett riktigt svin mot min bekant, och då menar jag helt sjuka grejer som jag inte vill nämna här ens. Så när jag fick höra att han blivit dömd för våldtäkt 2012 så blev jag inte förvånad... Vet inte varför, men det kändes bara som att det var något som han var kapabel till att göra :/

Skäms nu i efterhand att jag över huvudtaget har känt honom, han är en vidrig människa, och jag önskar att han får det värsta av straff för vad han har gjort mot dessa oskyldiga människor! Usch...

Jag tror inte hans mamma vet om alla dessa sjuka grejer han har hållt på med, då jag minns att dom nästan aldrig träffades (hon bor i Malmköping, han i stockholm, och under en period bodde han i princip hos min bekant och träffade aldrig sina föräldrar), men hörde när dom pratade i telefon en gång och då flög det ur massa lögner ur käften på honom. I grund och botten tror jag att mamman säkert har jävligt höga krav på honom och han har levt upp till detta genom att ljuga för henne... Men ingen aning! Detta är mitt första inlägg på FB så vet inte riktigt hur man skriver eller så här, men kände iaf att jag var tvungen att skriva i denna tråd, då jag faktiskt har känt Max en gång i tiden (usch fyfan)...

Med vänlig hälsning,


edit: kom ihåg fel, han blev släppt augusti 2013...

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychopathy
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback