Det är individuellt, men får du "önskad" effekt så är det nog det zamma beskriver, har aldrig fått något rus eller sinnesförändring av benzo (utöver OD's men då har jag enbart somnat efter en stunds förvirring som jag inte minns)
Ångestfri är väl ett bra breskrivande ord hur man känner sig 20 mg Stesolid och jag är helt ångestfri och mår som en kung Sen om du blandar med lite alkohol så blir det ju bara bättre
Låter hemskt att säga, men det är bland det underbaraste jag vet. Jag har konstant ångest 24/7. Det enda som tar bort den helt och hållet är alkohol och Bensodiazepiner(Av det jag provat). För att alkohol ska döva ångesten krävs sådana mängder att jag blir märkbart berusad samtidigt. Bensodiazepiner tar bort ångesten utan att ha några andra märkbara effekter.
All spänning i kroppen släpper samtidigt som jag är normal i huvudet. Underbar känsla.
Enbart Xanor så blir jag ångestfri, tar bort social fobi och får saker gjort. Eofori kommer först när jag blandar in alkohol i bilden, behöver inte stora mängder heller utan det brukar räcka med 2-3 st starköl så är man verkligen på topp. Benso känns som en rätt värdelös drog för sig, om man inte har ångest.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!