Citat:
Ursprungligen postat av
Blinkare
Jag flyttade ifrån mitt garage!
Dock är "gymmet" uppsatt i ett cykelförråd så jag tränar fortfarande med samma utrustning.
Det är en bra årgång. Jag älskade verkligen att träna i garaget. Utrustningen var aldrig upptagen och man kunde lyssna på vilken musik man ville hur högt jag ville. Suveränt! Och bra resultat kan man också få.
Har du några formbilder att bjuda på? Eller bilder från garaget.
Mvh
Ach so, visste jag inte. Det är något vist med garageträning, det är en riktig man-cave. Kombinationen att köra vanligt gym en gång i veckan och resten garage funkar fint känns det som.
Fyfan, de bilderna vill du nog inte se.

Är väldigt tidigt i min uppprustningsprocess så fgert är det inte. Ska se om jag kan ordna fram något i morgon, nu är buken fylld med ryggbiff, hassebackspotatis och zinfandel.
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Vill du bli säker så kolla hur du står när du står rakt upp och ned utan krusiduller. Pekar den ena foten utåt en aning är det alltsomoftast en balanskompensation kommen av att det benet är kortare än det andra. En naprapat eller kiropraktor brukar kunna räta ut ryggen så att benen hamnar på samma längd igen för övrigt. Jag hade samma problem vilket gjorde att det kändes sjukt konstigt i böj och marklyft. Den kortare sidan tog dessutom mer vikt så det du fått höra låter logiskt.
Übermanligt.
Såg rätt jämt ut nu när jag testade. Men hur fick du bukt med det då? Kunde kotknackaren räta ut det på något sätt?
Manligt och misärigt i skön blandning. När man välter ut ett jävla kinaschack och trampar på en spöket labanfiur som ger ifrån sig ett pip på väg mot bänkpressen är det svårt med fokus.