• 1
  • 2
2014-02-10, 05:45
Så, jag har en tjejkompis som jag känt i 6 år och har nyligen kommit ur ett förhållande.
Och det var länge sen vi hade träffats, så iförrigår(fredags) bestämde vi oss för att träffas, och hon skulle sova över hos mig.
Det började med att vi satt och pratade, sen började jag kittla henne(som en ursäkt att få röra henne). Vi kittlade varandra i säkert en kvart, vi hade riktigt kul. Sedan började jag blåsa på henne i ansiktet för att jävlas, hon gjorde samma sak.

Och så fortsatte vi, och tillslut när hon blåste på mig, så kysste jag henne istället. Vi började strula, jättelänge. Och närmare kvällen när hela huset gått o lagt sig, så började vi tafsa på varandra. Jag tog av henne bh'n, och sedan åkte alla våra kläder av, förutom mina byxor då eftersom jag var så ivrig att hålla på med henne. Så jag tänkte att hon skulle få ett riktigt bra förspel, så jag pullade henne och slickade henne, som man brukar(jag iallafall). Hon kom säkert 2 gånger, hon verkade nöjd.

Sen när jag var klar, då lade jag mig bredvid henne och vi strulade lite till, tillslut tog hon utanför mina kalsonger och sa "jag vill ha den". Så då låg jag där och så låg jag och njöt när hon långsamt kysste mig från halsen och neråt. Men kallingarna åkte inte av. Istället säger hon "ska vi röka?". Jag frågar varför just nu, hon svarar "jag vill bara röka". Jag öppnar fönstret och plockar fram ciggen, och hon började klä på sig tröja och shorts. Jag frågade vad fan hon höll på med, och hon sa "jag klär på mig". Jag visste att jag inte skulle få ligga, eller ens få någonting.

Vi rökte, hon gick o lade sig, jag försökte prata med henne men hon svarade "mm" och satt och skrev med nån kille vid facebook på min skoldator. Jag blev trött på henne och gick ner för att röka ännu en cigg, och skriva till henne på kik i hopp att hon skulle prata lite mer öppet där. Jag frågar vad som hände och hon sa "du vet han jag pratade om förut? jag har känslor för honom och han har känslor för mig, det känns fel om du och jag ska hålla på, vi har trots allt känt varandra i 6 år, det känns fel."
Hon somnade, jag satte mig och spelade 2 LoL games, sedan lade jag mig bredvid henne och dagen efter låtsades vi som om inget hade hänt.

Jag känner mig grovt jävla utnyttjad. Jag menar, vem gör så? Ska jag göra något åt saken?
Jag har inga känslor för henne på det sättet, men jag känner mig bara utnyttjad.
Föreslog till och med att vi skulle vara "friends with benefits". Det lät tydligen inget bra i hennes öron.
Vi är sjukt bra kompisar trots det som hände, och jag har sagt förlåt till henne. Men det är fortfarande något som har plågat mig dessa nätter som varit. Sen när gick man från skitkåt till "jag gillar en annan" ??
Citera
2014-02-10, 05:51
Medlem
Ursäkta, men varför har du sagt förlåt till henne?
Citera
2014-02-10, 05:54
Medlem
.the.truth.s avatar
hade också mått dåligt om det hände mig.. förstår dig helt. vad kan man säga.. välkommen till kvinnans magiska värld.. blivit sjukt besviken ett par gånger i mitt liv då ja valt att tillfredställa en kvinna innan ja ens tänkt på mig själv.. de är ju inte kända för sin logik.. tror helt enkelt inte det passar en tjej att få den sortens omtanke.. de vet inte hur de ska hantera det.. uppenbart fittig move från hennes sida.. av uppenbara skäl..
Citera
2014-02-10, 06:05
Citat:
Ursprungligen postat av .the.truth.
hade också mått dåligt om det hände mig.. förstår dig helt. vad kan man säga.. välkommen till kvinnans magiska värld.. blivit sjukt besviken ett par gånger i mitt liv då ja valt att tillfredställa en kvinna innan ja ens tänkt på mig själv.. de är ju inte kända för sin logik.. tror helt enkelt inte det passar en tjej att få den sortens omtanke.. de vet inte hur de ska hantera det.. uppenbart fittig move från hennes sida.. av uppenbara skäl..

Jag har varit med om nobbar. Men halvvägs? Aldrig varit med om, aldrig hört heller. Skönt att det är någon som förstår, för jag mår verkligen piss över detta. Visst, hon som jag "nästan låg med", hon är mitt ex sedan 6 år tillbaka. När hon var singel under alla år så strulade vi dock emellanåt och höll på men det blev inget mer igen. Under dessa 6 år har det byggts upp en riktig stor längtan till att få ligga med henne, en lust. Nu fick jag chansen, men detta händer. Otur i turen, hon vet hur man gör en att må dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Ursäkta, men varför har du sagt förlåt till henne?

Oj, glömde att säga att kåt och desperat som jag var tjatade några gånger jag om att försöka få till det igen.
Citera
2014-02-10, 06:08
Medlem
krigsbarns avatar
Aningen "inkonsekvent" beteende från hennes sida, men fullt förståeligt enligt mig ändå. Jag anser att det hade kunnat hända nästan vem som helst...
Vi säger att hon suger av dig och du lägger en sats i käften på henne, därefter tar ni en cigg och kyler ner er lite. Vill du penetrera henne där och då, även fast du hamnar i ett mode och tänker på någon annan (som du verkligen gillar)?

Men din reaktion är givetvis också förståelig. Hon fick säkert en hel del njutning utan att behöva ge mycket tillbaks, vilket är lite orättvist. Och sådant är livet.
Citera
2014-02-10, 06:29
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Aningen "inkonsekvent" beteende från hennes sida, men fullt förståeligt enligt mig ändå. Jag anser att det hade kunnat hända nästan vem som helst...
Vi säger att hon suger av dig och du lägger en sats i käften på henne, därefter tar ni en cigg och kyler ner er lite. Vill du penetrera henne där och då, även fast du hamnar i ett mode och tänker på någon annan (som du verkligen gillar)?

Men din reaktion är givetvis också förståelig. Hon fick säkert en hel del njutning utan att behöva ge mycket tillbaks, vilket är lite orättvist. Och sådant är livet.

En avsugning hade räckt. Jag hade klarat mig med det. Men att hon inte gjorde någonting tillbaka, inte ens ett handjob, fick mig att känna mig utnyttjad. Hon är en sån som är otrogen mot sina "förhållanden", och hon är långt från oskuld. Och på tre veckor efter hon kommer ut från en förlovning så blir hon så kär i en annan, att hon inte vill ha ett meningslöst ligg som inte betyder någonting. Förstår inte hur hon tänker, och det enda jag känner över det är att hon lät mig utnyttjas genom att jag gjorde det skönt för henne, och sen vill hon inte vara tillräckligt "snäll" för att göra något tillbaka.
I get your point. Men det hon gjorde var ologiskt.

Det är rätt bra att tillägga att hon är en av mina närmsta vänner. Men det stoppade inte henne i början, och det har det inte gjort alla andra gånger vi har hållt på.
Citera
2014-02-10, 06:38
Medlem
krigsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xil
En avsugning hade räckt. Jag hade klarat mig med det. Men att hon inte gjorde någonting tillbaka, inte ens ett handjob, fick mig att känna mig utnyttjad. Hon är en sån som är otrogen mot sina "förhållanden", och hon är långt från oskuld. Och på tre veckor efter hon kommer ut från en förlovning så blir hon så kär i en annan, att hon inte vill ha ett meningslöst ligg som inte betyder någonting. Förstår inte hur hon tänker, och det enda jag känner över det är att hon lät mig utnyttjas genom att jag gjorde det skönt för henne, och sen vill hon inte vara tillräckligt "snäll" för att göra något tillbaka.

Det är rätt bra att tillägga att hon är en av mina närmsta vänner. Men det stoppade inte henne i början, och det har det inte gjort alla andra gånger vi har hållt på.
En kåt slyna då... däri finnes ej mycket av det som kan tyckas logiskt!
Citera
2014-02-10, 06:40
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
En kåt slyna då... däri finnes ej mycket av det som kan tyckas logiskt!

Dog lite, haha.
Det kanske ligger något i det du säger. Men om man pratar om relationen mellan mig och henne så borde hon inte kommit med en sådan usel ursäkt. Och om hon ändå är en "kåt slyna", så undrar man varför i helvete hon vill röka istället för att ha sex.
Citera
2014-02-10, 06:41
Medlem
citymormors avatar
Fy fan
Du skulle tryckt ner henne och satt på henne ordentligt, ditt velande öppnade för hennes beteende.
Vilken slyna ändå, jävligt drygt.
Citera
2014-02-10, 07:34
Medlem
empoisonnes avatar
Jag gissar att ni inte är särskilt gamla? "Skrev till henne på Kik..."

Hursomhelst, attraktion och kåthet är ganska komplext. Det är svårt att säga varför hon agerade som hon gjorde. Men alla har vi någon gång hamnat i sexuella situationer utan vara särskilt sugna. Något som liksom bara blir. Och nej bro, hon var inte så sugen på dig som du trodde. Men sådant är livet.

Du tillfredsställde henne. Hon hade det skönt. Efter orgasm var hon inte längre särskilt upphetsad. Jämför känslan när man självsexar framför porr. När man kommit i mål är man sällan sugen på att fortsätta titta. Ligger man med någon man inte är så jävla sugen på lär samma sak kunna hända.

Vad skulle hon ha gjort menar du? Sugit av dig och särat ändå? Du vill sätta på någon som inte vill?

Sex handlar inte om millimeterrättvisa. Man ger och tar men det går inte alltid jämnt upp."Nu har jag slickat dig så nu är det inte mer än rätt att du suger mig!"

Pity fucks och människor som ligger med någon för att de känner sig tvungna är aldrig bra sex. Man kan säga att känslan liksom inte riktigt finns där. Och att du likt en jävla snorunge som grinar efter godis i affären försökte tjata dig till sex gjorde henne inte kåtare. Ett riktgt skitfittebeteende. Väx upp för fan!
Senast redigerad av empoisonne 2014-02-10 kl. 07:54.
Citera
2014-02-10, 07:55
Medlem
Katzyns avatar
Förstår att det kändes riktigt surt att hon gjorde så, men speciellt konstigt är det inte om du tänker efter.

Hon hade alltså en kille hon är på G med seriöst och vet att hon inte borde va med nån annan. Sen träffar hon dig, antagligen var hon kåt, sen kåtade du upp henne ännu mer. Som vi alla vet så tänker man mindre rationellt när man är riktigt kåt, och eftersom du tog initiativet till att börja tillfredsställa henne och hon bara behövde ligga där och ta emot, så klarade hon inte att säga nej fast hon borde.

Men sen? Ja sen så var hon dels rejält tillfredsställd och därmed garanterat inte ens i närheten av lika kåt som tidigare. Dessutom krävdes det nu att HON skulle ta initiativet och se till att det hände något mer. Då kom ju givetvis tankarna på att det hon just tillåtit var fel och att hon inte borde hålla på med dig överhuvudtaget, och det hela förvandlades från en skön stund till någon väldigt jobbigt och hon ville antagligen bara fly och glömma att det hade hänt.

Eftersom du inte kände till den andra killen så hade du inte kunnat göra ngt annorlunda. Hade du känt till honom och ändå velat köra på skulle du ha sett till att knulla henne innan hon fick komma...
Citera
2014-02-10, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xil

Men snälla nån...Är det bättre att hon ställer upp på ett välgörenhetsfuck och sedan äcklas av dig för all framtid? För det är precis vad som hade hänt om du lyckats övertala henne. Du känner dig utnyttjad, fine. Men att ta för givet att hon ska ligga med dig för att hon "är långt ifrån oskuld" och "en sådan som är otrogen" är ju bara lågt. Sorry dude, men hon är inte skyldig dig ett skit. DU gjorde det aktiva valet att tillfredsställa henne, tror inte det var under vapenhot. Acceptera och gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in