2014-02-10, 00:25
Medlem
speedygonsalezs avatar
Kurat ca 2 år, legat på testo, deca, tren, win, dbol, i olika estrar hela tiden.

Just nu: Testo E, Deca 250mg E5D, Win inject 100mg e3d, masteron p, tren a 200mg e3d.

drar även i mig stackers i 30 dagar from imorgon, därför jag tänkte lägga en rapport på resultatet, började även med de snabba estrarna nyligen, stick nr 2 imorgon.

vart mycket tyngre, men är ute efter att få en perfekt kropp i mina ögon, symmetri och balans, kunna springa långt och sparra/boxas längre än 3 minuter utan att ta slut. Detta blir mitt sista race på bola, iaf på ett bra tag, slänger även i mig speed (0.1-0.2g) på helgerna ibland och tränar hela nätterna, tycker de känns bättre än stackers, hälsan före allt. kör även diazepam och annat muskelavslappnande emellanåt för att kunna träna utan till failure utan att smärtan stoppar mig.

kosten är helt värdelös enligt många, men fungerar på mig, 3-4g protein/kg kroppsvikt sen utfyllnad med vfan som helst, glass, pizza, skit.

23 bast
90kg hård
179cm

Mål: 5% kroppsfett, minst 85kg.

Bilder kommer......
Citera
2014-02-10, 00:39
Medlem
Snurrefetts avatar
Intressant, ser fram emot bilder!

Några bieffekter av AAS som du märker av?
Citera
2014-02-10, 02:25
Medlem
Var tvungen att svara , händer inte ofta.

Hälsan före allt?
Hur fan tänker du här , såna människor som dig bör inte träna och du kommer inte komma långt eller lyckas ska du veta.

Slänga i sig massa skit som anabola , speed , din svage jävel , träna naturligt och efter 10 år + kan du börja läsa om AAS
Sen käkar du pizza och " skit " hahaha?

Men nja , många många svaga och fega som dig i flashback träning forum.

Sanningen är , vill du bli en bra " athlete " , springa långt , boxas , snygg kropp så är diet det ända du bör tänka på efter träning.

Kolla han tex, stor motivation utan AAS eller skit som du tar
http://www.youtube.com/watch?v=a0qYZOqBGnU

Sitt hemma och glo film eller spela dator spel är bättre för hälsan än att göra som du , tvinga kroppen mycket skit.

Njut av din hjärtattack om 5-10 år säger jag bara om du fortsätter såhär , jag hade inte gått in i en sauna om jag vore du
Citera
2014-02-10, 17:20
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrefett
Intressant, ser fram emot bilder!

Några bieffekter av AAS som du märker av?

inga bieffekter, har inte levt ett direkt hälsosamt liv i övrigt heller, perioder har varit riktigt destruktiva, verkar dock ha gener för det som tur är hehe. Hoppas jag klarar slutspurten.

Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm
Var tvungen att svara , händer inte ofta.

Hälsan före allt?
Hur fan tänker du här , såna människor som dig bör inte träna och du kommer inte komma långt eller lyckas ska du veta.

Slänga i sig massa skit som anabola , speed , din svage jävel , träna naturligt och efter 10 år + kan du börja läsa om AAS
Sen käkar du pizza och " skit " hahaha?

Men nja , många många svaga och fega som dig i flashback träning forum.

Sanningen är , vill du bli en bra " athlete " , springa långt , boxas , snygg kropp så är diet det ända du bör tänka på efter träning.

Kolla han tex, stor motivation utan AAS eller skit som du tar
http://www.youtube.com/watch?v=a0qYZOqBGnU

Sitt hemma och glo film eller spela dator spel är bättre för hälsan än att göra som du , tvinga kroppen mycket skit.

Njut av din hjärtattack om 5-10 år säger jag bara om du fortsätter såhär , jag hade inte gått in i en sauna om jag vore du

hoppas du skämtar..

http://s29.postimg.org/666qdztnb/20140121_200137.jpg
Citera
2014-02-10, 17:22
Medlem
kurat rakt igenom i 2 år med den fysiken?

S k a m l i g t
Citera
2014-02-10, 17:34
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
kurat rakt igenom i 2 år med den fysiken?

S k a m l i g t

njae ganska nöjd efter omständigheterna, aldrig gått på spec stora doser, detta blir min största kur, mest legat på 1ml testo/deca och underhållstränat, va större ett tag men tröttnade på benhinnorna och flåsandet när man slogs..

även krökat hårt, dragit mkt dos, stressat runt och levt ett rätt "spännande" liv, ja ni förstår..
lagt på mig ca 10kg muskler på 2 år, tkr det är ganska ok ändå, och då går jag efter i somras när jag va av roidsen ca 1 månad och körde konditionsträning dagligen.
Citera
2014-02-10, 20:42
Medlem
speedygonsalezs avatar
6 dagar har gått sen kurstart, märker redan skillnad på quads, f.ö. Inga större förändringar, bröst/biceps idag, biceps va svårtränat som vanligt, mycket smärta, dock inget jag prioriterar, vfan ska man med armar till förutom kasta iväg mot någons nylle eller hänga i
Citera
2014-02-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
6 dagar har gått sen kurstart, märker redan skillnad på quads, f.ö. Inga större förändringar, bröst/biceps idag, biceps va svårtränat som vanligt, mycket smärta, dock inget jag prioriterar, vfan ska man med armar till förutom kasta iväg mot någons nylle eller hänga i

För bra fysik? Haha
Alla har väl olika åsikter

Är du säker på 5% kroppsfett?
Citera
2014-02-10, 22:41
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ashkan87
För bra fysik? Haha
Alla har väl olika åsikter

Är du säker på 5% kroppsfett?

hehe vi får se vad som sker, kanske kollapsar innan, kanske vill dra ut på det, inget är 100%, kan ändras fort.

hoppas jag inte river upp några gamla skador, höger höftböjare, vänster rotatorcuff, vänster serratus, höger handled, nacke av boxning, brutna fingrar svider vid mark..

glömt skriva mina maxningar, inget att hurra över direkt, vid 85kg, under första kuren testo only på 12v

150 bänk 2a
240 mark 1a
230 böj 2a
Citera
2014-02-10, 23:31
Bannlyst
Citat:
hehe vi får se vad som sker, kanske kollapsar innan, kanske vill dra ut på det, inget är 100%, kan ändras fort.

hoppas jag inte river upp några gamla skador, höger höftböjare, vänster rotatorcuff, vänster serratus, höger handled, nacke av boxning, brutna fingrar svider vid mark..

glömt skriva mina maxningar, inget att hurra över direkt, vid 85kg, under första kuren testo only på 12v

150 bänk 2a
240 mark 1a
230 böj 2a

Riktigt bra stats, 2 reps på 230 i böjjen är fan inte illa.

Tycker allt ser bra ut, men varför sköter du inte kosten? och när du skriver att du inte sköter den va menar du med det? kost är ju A och O. Varför är du inte noga där om du är noga med träningen?
Citera
2014-02-10, 23:35
Medlem
sedans avatar
Varför kör du winstrol e3d?
Citera
2014-02-11, 14:44
Medlem
Citat:
inga bieffekter, har inte levt ett direkt hälsosamt liv i övrigt heller, perioder har varit riktigt destruktiva, verkar dock ha gener för det som tur är hehe. Hoppas jag klarar slutspurten.

hoppas du skämtar..

http://s29.postimg.org/666qdztnb/20140121_200137.jpg

Du kan glömma din Bodybuilding framtid om du har kurat med den kroppen i länken

Hoppas du är stolt med dina sprutor

2-3 Månader seriös träning med riktig diet så har man redan mycket bättre fysik än dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in