2014-02-09, 09:34
Medlem
Tupproekares avatar
Tjenare. Precis som rubriken undrar jag ifall någon här har lyckats fått lån utan någon som helst årsinkomst, vart och hur gjorde du då? Har prövat alla tjänster men hittar ingen. Även dem som marknadsför sig med att man inte behöver någon deklarerad inkomst vill inte ge ut.

Är arbetslös / pluggar komvux med endast studiemedel.
Citera
2014-02-09, 09:36
Medlem
Varför ska du då låna om du inte kommer kunna betala tillbaka?
Citera
2014-02-09, 09:40
Medlem
sebastian66s avatar
Mamma bank eller Pappa bank brukar kunna vara tillgängligt för att låna.
Är man såpass ung så ska man inte sätta sig i skuld redan innan man blir vuxen.
Om du lånar 10.000 nu hur blir det då om 5 år??
Väx till dig och panta burkar och Pettingflarror istället
Citera
2014-02-09, 11:35
Medlem
25TaLifes avatar
Låt mig gissa, du ska köpa en dator?
Ja?
Citera
2014-02-09, 12:59
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Inte sa jattesmart att testa massa olika stallen for att fa lana sa ynklig summa, nu har du forutom att du inte har inkomst aven en massa kreditupplysningar pa dig. Sa ja det basta ar om du helt enkelt later bli att kopa vad det nu ar som kostar 10000 tills du har inkomst.
Citera
2014-02-09, 13:21
Medlem
psyDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tupproekare
Tjenare. Precis som rubriken undrar jag ifall någon här har lyckats fått lån utan någon som helst årsinkomst, vart och hur gjorde du då? Har prövat alla tjänster men hittar ingen. Även dem som marknadsför sig med att man inte behöver någon deklarerad inkomst vill inte ge ut.

Är arbetslös / pluggar komvux med endast studiemedel.

SEB hade i varje fall förut ett studentlån på max 10000 som man kunde få. Det enda kravet va att du va studerande (och inte hade några betalningsanmärkningar antar jag).
Citera
2014-02-13, 12:06
Medlem
Tupproekares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyDuck
SEB hade i varje fall förut ett studentlån på max 10000 som man kunde få. Det enda kravet va att du va studerande (och inte hade några betalningsanmärkningar antar jag).

De lät nice. Ska Kolla upp det.

Nej ingen dator eller så. Har sedan ett år tillbaka upp till nu hittat 5 kryphål i den digitala valutan att tjäna en bra extra summa på. Fick ju aldrig pengarna. 3 av kryphålen slog in, så hade man haft lånet så hade man vart mångmiljonär. Har hittat 2 nya hål nu varav en behöver man ingen större insats summa på. Får pengar om två veckor. Så vi får se vad som händer.
Senast redigerad av Tupproekare 2014-02-13 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in