• 3
  • 4
2014-02-12, 10:47
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasken
Nejdå, jag kan mycket väl bara sitta och chilla ett helt förkrök. Tråden var väl mer om krogen egentligen, sen var väl tjejerna mer ett exempel på varför jag själv är trött på krogen.

Man tröttnar på nattklubbar efter ett tag. Skaffar man flickvän så finns ingen anledning att gå dit öht.

Har typ inte varit på någon nattklubb på två år. Klarar mig väldigt bra utan.

Klubbar är för mig:

1. Stå i kö
2. Betala inträde
3. Äckliga dörrvakter som älskar att maktmissbruka
4. Betala 120 spänn för en skitdrink
5. Massa tjejer som står på dansgolvet och avfärdar snubbar. Detta för att få lite bekräftelse.
6. Massa killar som ska vara the shit för att attrahera brudarna. Spenderar deras tragiska pengar på massa shots och skit.
7. Gå till donken efter med resten av alla zombies och störa sig på folk.

Mitt råd är att skaffa flickvän så du blir oberoende av festandet som livsstil. Skönt är det.
Citera
2014-02-12, 11:10
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Man tröttnar på nattklubbar efter ett tag. Skaffar man flickvän så finns ingen anledning att gå dit öht.

Har typ inte varit på någon nattklubb på två år. Klarar mig väldigt bra utan.

Klubbar är för mig:

1. Stå i kö
2. Betala inträde
3. Äckliga dörrvakter som älskar att maktmissbruka
4. Betala 120 spänn för en skitdrink
5. Massa tjejer som står på dansgolvet och avfärdar snubbar. Detta för att få lite bekräftelse.
6. Massa killar som ska vara the shit för att attrahera brudarna. Spenderar deras tragiska pengar på massa shots och skit.
7. Gå till donken efter med resten av alla zombies och störa sig på folk.

Mitt råd är att skaffa flickvän så du blir oberoende av festandet som livsstil. Skönt är det.

Jo tack, mitt förra förhållande så gick det precis åt det hållet. Slutade i princip festa helt. Man grotta ner sig helt och började följa "Hem till gården" på TV, kära nån... det kallar jag att vara zombie. Never again.
Citera
2014-02-12, 11:40
Medlem
Något jag har märkt på många krogar är att den 18 årige bartendern inte kan fixa fram något annat än öl, red bull vodka och rom och cola.
Kanske främst i mindre städer?
Citera
2014-02-12, 11:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det låter helt enkelt som om TS börjar bli vuxen.
Citera
2014-02-12, 20:58
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det låter helt enkelt som om TS börjar bli vuxen.

Nja, det vet jag inte.
Citera
2014-02-12, 21:01
Medlem
TS, krogmiljön passar helt enkelt inte ihop med ditt inre. Det är ditt inre som gör uppror mot sådana vanor, ditt inre vill något annat och seriöst för att må bättre. Följ ditt sanna jag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in