• 1
  • 2
2005-07-31, 13:50
Medlem
Har hrt att Fishermansfriend shot ska vara rtt stark. Det var en som berttade fr mig att hon inte hade druckit mycket en kvll innan hon tog en sdan, hon blev sedan skitfull.
Citera
2005-07-31, 14:15
Medlem
30% Inte alls stark..enda spriten jag kan klunka.

edit: Klart hon blev..kvinnor kan inte dricka sprit
Citera
2005-07-31, 14:28
Medlem
Citera
2005-07-31, 16:37
Medlem
Det r nog s att man kan dra rtt mnga shot eftersom det smakar s gott

Ngon som vet vad man kan grogga med istllet fr att shotta den?
Citera
2005-07-31, 16:41
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak
Det r nog s att man kan dra rtt mnga shot eftersom det smakar s gott

Ngon som vet vad man kan grogga med istllet fr att shotta den?

Nu har jag inte druckit det, men kan inte tnka mig att det gr att grogga med nnting..

t en fisherman och prva att dricka ett glas cola p det t.ex..
Citera
2005-07-31, 16:53
Medlem
Str shr p flaskan:
Enjoy the delicous taste of FISHMAN in a shot glass at normal temperature, or chilled. FISHMAN is also great On-the-Rocks or mixed with various soft drinks. Try FISHMAN & Cola. Serve 2-4 cl. in a long drink glass with ice, fill with 8-12 cl. Cola.

Vet inte om jag vgar testa

Edit:
Nu har jag testat med Cola. Ojoj vilken frsch grogg det blev! Kan verkligen rekommenderas
Citera
2005-07-31, 19:13
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Det heter egentligen Seaman's Shot, och r inte alls starkt. 30 % r vad jag har skdat. Kan ocks g under namnet White Vodka. Det som r starkt i en Seaman's Shot r sjlva smaken av Fisherman's Friend, smaken av vodka r helt borta.
Citera
2005-07-31, 20:04
Medlem
FoXxs avatar
NU frsr jag inte, r det halstabletterna som man lser upp i drycken eller?
Citera
2005-07-31, 22:02
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
NU frsr jag inte, r det halstabletterna som man lser upp i drycken eller?

Tjena!

Ja, om du ska gra egen. Frst krossar du tabletterna till pulver, sedan hller du i vodkan. Sedan har du egen fin shot. Jag har inte testat sjlv, men ska till att gra det snart. S jag vet inte hur mycket man behver eller hur lng tid det tar innan det r klart. Men det mrks vl.

Edit: Riktig Seaman's Shot innehller vodka och mentol, eucalyptus och lakris. Kan tydligen drickas p flertalet stt; rumstemp, kyld eller med en l. Om man ska tro den otroligt innehllsrika sidan som drycken har. http://www.seamansshot.com/
Citera
2005-07-31, 22:31
Medlem
jag_ger_upps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Ja, om du ska gra egen. Frst krossar du tabletterna till pulver, sedan hller du i vodkan. Sedan har du egen fin shot. Jag har inte testat sjlv, men ska till att gra det snart. S jag vet inte hur mycket man behver eller hur lng tid det tar innan det r klart. Men det mrks vl.

Edit: Riktig Seaman's Shot innehller vodka och mentol, eucalyptus och lakris. Kan tydligen drickas p flertalet stt; rumstemp, kyld eller med en l. Om man ska tro den otroligt innehllsrika sidan som drycken har. http://www.seamansshot.com/

Man ju fr ju halsbrnna av att bara lsa om era vansinnes experiment.
Citera
2005-08-01, 15:31
Medlem
Ljunkas avatar
seamansshot
Citera
2005-08-01, 21:19
Awaiting Email Confirmation
Finns den p systemet ? Ir vart handlar ni den ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in