• 4
  • 5
2014-02-08, 14:47
Bannlyst
Mysti är du nerknarkad? Försöker du slå rekord i "" smilisar? Eller är det någon form av försvarsmekanism som slår igång när du blir söndersmulad i debatten?

Aha okej, så "trashiga" tjejer är alltså det för att du .. ANSER det? Eller hur var det? Kan du vänligen ge oss en punktlista på vad en tjej måste uppfylla för att vara "trashig" ?

Det ironiska är att du ljuger för dig själv något så ofantligt. Du är för fan svensk kille i dagens samhälle, tror du inte vi fattar att du inte direkt har någon jättestor tillgång till sex? Tror du inte vi fattar att du inte har något direkt "harem" att tala om? Du har typ 2 tjejer från din tidigare klass - "Anna och Sara" som du bjudit ut på bio men som av någon anledning inte längre svarar på sms (för att dom blir knullade av Jocke eller Peter), du har typ den "fiiina tjejen du såg i cafeterian som du vill träffa igen!!!" men inte har ballzen att fixa.

Du skulle inte tveka en SEKUND på att få tillgång till det harem som ph snubbarna nu har tillgång till tack vare sitt kändisskap, vem fan försöker du lura? Tror du verkligen att NÅGON av oss tror på att du INTE skulle ha sex med några snygga brudar för att dom är "trashiga" ? Tror du att NÅGON av oss tror på att du inte skulle föredra detta istället öfr att sitta med kuken framför brazzers på lördagskvällarna?

Nåja, den unga mannens ego-försvars-mekanismer är då onekligen intressant att studera
Citera
2014-02-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuksmoker
Mysti är du nerknarkad? Försöker du slå rekord i "" smilisar? Eller är det någon form av försvarsmekanism som slår igång när du blir söndersmulad i debatten?

Aha okej, så "trashiga" tjejer är alltså det för att du .. ANSER det? Eller hur var det? Kan du vänligen ge oss en punktlista på vad en tjej måste uppfylla för att vara "trashig" ?

Det ironiska är att du ljuger för dig själv något så ofantligt. Du är för fan svensk kille i dagens samhälle, tror du inte vi fattar att du inte direkt har någon jättestor tillgång till sex? Tror du inte vi fattar att du inte har något direkt "harem" att tala om? Du har typ 2 tjejer från din tidigare klass - "Anna och Sara" som du bjudit ut på bio men som av någon anledning inte längre svarar på sms (för att dom blir knullade av Jocke eller Peter), du har typ den "fiiina tjejen du såg i cafeterian som du vill träffa igen!!!" men inte har ballzen att fixa.

Du skulle inte tveka en SEKUND på att få tillgång till det harem som ph snubbarna nu har tillgång till tack vare sitt kändisskap, vem fan försöker du lura? Tror du verkligen att NÅGON av oss tror på att du INTE skulle ha sex med några snygga brudar för att dom är "trashiga" ? Tror du att NÅGON av oss tror på att du inte skulle föredra detta istället öfr att sitta med kuken framför brazzers på lördagskvällarna?

Nåja, den unga mannens ego-försvars-mekanismer är då onekligen intressant att studera

Mina smileysar är där för att visa hur seriöst jag egentligen tar dig. Varför ska jag ta åt mig? Du tjafsar så mycket om detta, det verkar mer vara du som tar åt dig . Jag är inte den personen du tror mig vara tyvärr så dina beskrivningar passar inte in på mig, det är den "friendzonade betakillen" du beskriver och det är inte jag tyvärr.

Är du så trög att du inte förstår att alla inte vill vara likadana? Har du ens umgåtts med såna brudar? Du kanske är lika trög så det passar väl dig perfekt . Din ålder verkar ha fastnat på 15 i ditt huvud .
Citera
2014-02-08, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mystifik
Mina smileysar är där för att visa hur seriöst jag egentligen tar dig. Varför ska jag ta åt mig? Du tjafsar så mycket om detta, det verkar mer vara du som tar åt dig . Jag är inte den personen du tror mig vara tyvärr så dina beskrivningar passar inte in på mig, det är den "friendzonade betakillen" du beskriver och det är inte jag tyvärr.

Är du så trög att du inte förstår att alla inte vill vara likadana? Har du ens umgåtts med såna brudar? Du kanske är lika trög så det passar väl dig perfekt . Din ålder verkar ha fastnat på 15 i ditt huvud .

Alright buddy, whatever makes u happy lol
Citera
2014-02-08, 15:06
Medlem
Citat:
Alright buddy, whatever makes u happy lol

Tänkte väl det. Btw så upptäckte jag precis att det var du som hade skapat tråden, det vad grädden på moset och säger det mesta
Citera
2014-02-08, 18:30
Medlem
Joppe fick ju inte ens ligga i Paradise Hotel. Och inte undra på, han är varken charmig eller snygg. Bara desperat och tjock. Men säkert några WT-luder i Kungälv som kan tänka sig att ha sex med honom... Livet leker.
Citera
2014-02-08, 22:19
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ja? Hur kan det komma sig att en kille kan vara hur ful, äcklig och odräglig som helst - Men hamnar han på något vis med på tv, exempelvis i någon random reality show, ja, då haglar fittan över honom sen.

Ett exempel, joppe i årets "paradise hotel" som är allt annat än fager. Fet och var odräglig i tv-programmet.

Såhär ser det ut nu:

Joppe om raggen efter tiden i Paradise hotel
– Jag bryr mig inte för fem öre, nu efter så får jag ju ligga hur mycket som helst. Jag behöver inte ens öppna munnen längre.

– Jag har aldrig haft problem med att få ragg, men nu är det nästan tråkigt. Det är ingen jakt längre.

Uppraggad på pizzeria
Han menar att han snarare är ett byte, och att kvinnornas jaktmarker har utvidgats.
– Jag blev uppraggad på en pizzeria när jag var och käkade i söndags. Det var en riktig bakispizza, jag satt där i mjukisbrallor liksom, säger Jesper Sundebäck.

http://www.expressen.se/gt/noje/jopp...aradise-hotel/
--

Hur kan det komma sig att brudar är så enormt kåta att ligga med personer bara för att dom visats i tv-rutan?

det är helt sjukt och äckligt. jag kan inte förstå det alls faktiskt, särskilt eftersom jeppe inte är snygg (men visst, smaken är väl som baken) plus att han betett sig som ett rikssvin i tv.
Citera
2014-02-10, 14:13
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
ja för dig ja, för du ser det ur ett rationellt perspektiv.
den driftstyrda primitiva delen i kvinnans hjärna gör det däremot inte. den triggas istället när en man signalerar sånt som var av vikt när vi bodde i grottor. då var det bra att ha en man som kunde klubba ihjäl en inkräktare och dra hem mat till grottan.

det förklarar t ex varför kvinnor kan kära ner sig totalt i en man som ur ett rationellt perspektiv borde vara en riktig nitlott, så länge han beter sig som en alfahanne.

Du producerar mycket bra. Jag kunde inte sagt det bättre själv.

Dock tror jag att det på sätt och vis är bra att folk har felaktiga uppfattningar om detta. Om alla män strävade på att vara alfa-hanen skulle socialt tumult och kaos utbrista. Dock har undanträngningen av maskulinitet (och även femininitet) gått på tok för långt via feminismen, så några steg i riktning mot bättre könsnormer hade inte skadat.

Citat:
Ta en uteliggare, sen sätt honom i en reality show och "helt plötsligt" kan han ligga precis hur mycket han vill och knulla hur många tjejer som helst. Dom öppnar fittan för att ett produktionsbolag väljer att rikta en kamera mot han

Haha jo, men då får man tänka på att en man med status i en primitiv miljö hade varit gynnsam för flockens överlevnad. Idag kan du slänga en kamera mot Justin Bieber och hypa honom via media så han får status, även fast han hade varit ganska oduglig i en mer primitiv miljö. Det finns en "mismatch" mellan diverse primitiva drivkrafter och den moderna miljön hos människor, som inte bara gäller detta ämne.

Så länge en kvinna inte verkar vara en pillermissbrukare med elva diagnoser som klättrar på väggarna och ser syner, så kan hon ligga oerhört mycket bara genom att ser bra ut. Lol. Så, det är kanske inte bara tjejer som beter sig "dumt" på köttmarknaden. . Tjejer är åtminstone kräsnare än killar. Även en tjock brud kan ligga obegränsat p g a mäns desperation.

Citat:
Ursprungligen postat av okini2
Precis som du säger. Att vara snygg underlättar som fan. Och inte minst om man just är en vanlig snubbe utan någon värsting social status, då är det ännu 'viktigare' att vara snygg. Men det betyder inte alls att fulingar inte kan lyckas. Grejjer är bara den att de måste göra någonting själva för att lyckas och ha en personlighet och status som lockar medans snygga snubbar kan få en hel del gratis.

Raggning för majoriteten av killar är ganska lika. Dock om man VERKLIGEN har utseendet på sin sida så är det en annan "ballpark", är man riktigt snygg så kommer man kunna ligga från krogen ibland enbart p g a det, så länge man inte är väldigt blyg eller riktigt socialt udda på något vis. Om denne modellhunk-kille utvecklar andra attraktiva egenskaper så som självsäkerhet och dominans samt en normal social förmåga så har han det verkligen förspänt.

Dock finns det massvis med killar som är en 7a (över medel) eller nåt sånt på 1-10 skalan och inte har nån vidare succé och skyller detta på att de inte är ÄNNU snyggare, när orsaken är att deras personligheter suger.

Utseendet är ett verktyg för att attrahera, precis som så mycket annat. Ibland hjälper det i början av ett samtal, ibland räcker det hela vägen. Det finns inget skäl att överfokusera på ett verktyg som man inte kan göra så mycket åt, när det finns andra verktyg som också fungerar.

Och sen ja, en ickesnygg kille med ett attraktivt beteende har bättre succé än en snygg kille med ett oattraktivt. En kille som är självsäker, vågar vara konfrontativ, har en viss charm och tar initiativ men saknar ett snyggt yttre får fler och hetare babes än en snygg kille som är en ickemaskulin average joe tråkmåns.

Sen kan man förvisso göra en del åt utseendet med. Nej, man kan inte göra något åt sina gener, men många dudes konkar runt på en hög fettprocent som gör att de bättre utseendedragen inte framträder. Det går såklart även att bygga muskler, klä sig vettigt. Karisma är även en faktor som påverkar hur "snygg" man uppfattas.
Senast redigerad av GusFring 2014-02-10 kl. 15:13.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in