• 1
  • 2
2014-02-07, 01:03
Bannlyst
Ja? Hur kan det komma sig att en kille kan vara hur ful, äcklig och odräglig som helst - Men hamnar han på något vis med på tv, exempelvis i någon random reality show, ja, då haglar fittan över honom sen.

Ett exempel, joppe i årets "paradise hotel" som är allt annat än fager. Fet och var odräglig i tv-programmet.

Såhär ser det ut nu:

Joppe om raggen efter tiden i Paradise hotel
– Jag bryr mig inte för fem öre, nu efter så får jag ju ligga hur mycket som helst. Jag behöver inte ens öppna munnen längre.

– Jag har aldrig haft problem med att få ragg, men nu är det nästan tråkigt. Det är ingen jakt längre.

Uppraggad på pizzeria
Han menar att han snarare är ett byte, och att kvinnornas jaktmarker har utvidgats.
– Jag blev uppraggad på en pizzeria när jag var och käkade i söndags. Det var en riktig bakispizza, jag satt där i mjukisbrallor liksom, säger Jesper Sundebäck.

http://www.expressen.se/gt/noje/jopp...aradise-hotel/
--

Hur kan det komma sig att brudar är så enormt kåta att ligga med personer bara för att dom visats i tv-rutan?
Citera
2014-02-07, 01:07
Bannlyst
Han ljuger. Den där Samir får knulla vilken tjej han vill på grund av ansiktet. Joppe ser ut som en mesig fjant. Allt handlar om ansiktet.
Citera
2014-02-07, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Han ljuger. Den där Samir får knulla vilken tjej han vill på grund av ansiktet. Joppe ser ut som en mesig fjant. Allt handlar om ansiktet.

Uppenbarligen inte
Citera
2014-02-07, 01:15
Medlem
inevahs avatar
De är helt enkelt ute efter män med "status", vad det nu är för status i att vara b-kändis. Är väl ordet kändis som lockar. Är väl drömmen för brudar att visa för tjejkompisarna att man är "bättre" än dem för att man har en pojkvän/legat med en som är kändis.

Men i hans fall finns det ju ändå andra synvinklar. Killen är biffig och ser ändå bra ut, han är inte ful någonstans. Samma sak med Samir, killen ser sjukt jävla bra ut och då är jag inte det minsta homosexuell. Hade fan inte varit fel att se ut som honom asså!
Citera
2014-02-07, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
De är helt enkelt ute efter män med "status", vad det nu är för status i att vara b-kändis. Är väl ordet kändis som lockar. Är väl drömmen för brudar att visa för tjejkompisarna att man är "bättre" än dem för att man har en pojkvän/legat med en som är kändis.

Men i hans fall finns det ju ändå andra synvinklar. Killen är biffig och ser ändå bra ut, han är inte ful någonstans. Samma sak med Samir, killen ser sjukt jävla bra ut och då är jag inte det minsta homosexuell. Hade fan inte varit fel att se ut som honom asså!

http://a.cdn-expressen.se/ImageHandl...ondColumn-16x9

Hahha seriöst ? Han är ju fan t.om under medel.
Citera
2014-02-07, 01:21
Medlem
inevahs avatar
Citat:
http://a.cdn-expressen.se/ImageHandl...ondColumn-16x9

Hahha seriöst ? Han är ju fan t.om under medel.

Jävlar, jag som är ute och cyklar. Trodde det hela handlade om Jeppe (vinnaren), inte Joppe. Sorry!
I det där fallet har jag helt seriöst inte en jävla aning haha.
Citera
2014-02-07, 01:42
Medlem
frihetskrigares avatar
För att många tjejer dras till drama och status.
Citera
2014-02-07, 02:07
Bannlyst
tjejer tycker om spänning och tuffa killar.
Citera
2014-02-07, 05:16
Medlem
GusFrings avatar
Jag har inte sett denna trashiga underhållning som erbjuds via dokusåpor på år och dar, men jag kan ändå säga att det handlar mycket om social status och/eller beteende. Kvinnor dras till fotbollstjärnor, kända musiker etc. mycket p g a statusen.

Att delta i en populär dokusåpa kan väl ha liknande effekt, säkerligen beroende på vilken roll man har i programmet.

Vara SNYGG ger en hel del gratis även som kille om dragen är riktigt bra, men det är även en överhypad faktor via vår ytlighetskultur.

Citat:

Nej, det gör det inte. Det finns otaliga exempel på män som inte är tvålfagra som fruntimmer ändå dras till. Man måste leva i förnekelse om man inte kan se det.

Om andra faktorer är lika kan en kille som verkligen har utseendet på sin sida ligga mer på latsidan, ja, men det går även att nå framgång med det motsatta könet utan att traska runt med Beckhams ansiktsestetik.
Senast redigerad av GusFring 2014-02-07 kl. 05:35.
Citera
2014-02-07, 07:13
Medlem
Xcango013s avatar
Coolt att vara med i tv.
Citera
2014-02-07, 07:14
Medlem
IGrundOchBottens avatar
Njaa, tror inte det handlar om ansiktet. Tror allt handlar om makt.
Citera
2014-02-07, 07:22
Bannlyst
Dom blev säkert lite våta när han skrämde och hotade Tobias.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in