2014-02-04, 20:39
Medlem
..på mig själv. Jag vill säga att jag är heterosexuell men ibland så blir jag så förbannat kåt på kukar! Jag vet inte varför men när jag sitter "trallar" så kan bara få en knäpp lust av att vilja pilla på någon annan mans penis, suga, smaka sats, tom gnida den mot baken, you name it! Jag har en liten samling med bilder på enbart kukarna (inte ansikte eller så) och spanar in längd, ollon och pung samtidigt som jag känner hur min egen kuk känns och ser ut, det är helt sjukt jag vet! Sen när jag kommit och fantasierna faller så känns det bara konstigt, lite fel nästan men samtidigt ändå inte och undrar lite vad jag håller på med.

Är jag bisexuell eller vad är det frågan om egentligen? Jag kan inte tänka mig att ha ett förhållande med en kille eller kyssa en man på munnen, det äcklar rent ut sagt mig, kanske testa att ha sex men då måste jag nog först redan vara kåt för i vanliga fall när jag får det där kuk behovet så runkar jag först till kvinnor sen slår det ibland till och jag vill se på kuk och fantisera om dom...

Ska jag testa att ha sex med en man för att veta hur det egentligen står till? Tanken har slagit mig men det känns så ja, ett långt steg för mig då jag inte vet alls hur jag skulle bete mig eller om jag ens skulle gilla det på riktigt och det faktum att jag har ett bra förhållande med min tjej.

Är det likadant för andra killar/män som är heterosexuella? Har ni som haft samma tankar och testat att ha sex med en man? Hur var den upplevelsen isåfall? Seriösa svar tack då jag känner mig förvirrad av mitt eget beteende och sexualitet.

Citera
2014-02-04, 20:44
Bannlyst
Jag har inte samma fantasier som du. Tror du tänder på både killar och tjejer, uppenbarligen. Du är helt enkelt gay/bi-whatever.
Citera
2014-02-04, 20:44
Bannlyst
är kille och känner mig attraherad av kukar också, men skulle endast vilja suga av någon, och inte ta den i baken.
Citera
2014-02-04, 20:54
Medlem
John.Falcos avatar
Lagd åt bi hållet kanske?
Citera
2014-02-04, 21:13
Medlem
Tack för era tillägg.

Haha ja jag vette fan, får väl erkänna till mig själv att jag är bi till någon grad iallafall. Jag kan inte ta den i baken, utan mer känna mot baken, det är så jag menade, men inte mer, det är så jag fantiserar iallafall (och känner).

Bög är jag inte kan jag med säkerhet säga då det känns för mig helt omöjligt att ha ett förhållande med en man och har extremt svårt för bögporr även när jag är i kuk fantasy land. Det kan också tillägas att detta inte händer ofta men då och då i perioder.

Kan man vara 5% bög?
Citera
2014-02-04, 22:01
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HPHB
Tack för era tillägg.

Haha ja jag vette fan, får väl erkänna till mig själv att jag är bi till någon grad iallafall. Jag kan inte ta den i baken, utan mer känna mot baken, det är så jag menade, men inte mer, det är så jag fantiserar iallafall (och känner).

Bög är jag inte kan jag med säkerhet säga då det känns för mig helt omöjligt att ha ett förhållande med en man och har extremt svårt för bögporr även när jag är i kuk fantasy land. Det kan också tillägas att detta inte händer ofta men då och då i perioder.

Kan man vara 5% bög?
Självklart kan man vara bisexuell till olika grad. Det finns inte endast 50/50 attraktion till de två könen utan det finns olika grader. Den värld vi lever där man placerar sexuella läggningar in i fack är bara generaliseringar.

Jag har runkat till shemale porr. Men skulle inte klassa mig som bög eller bisexuell för det. Gör det du känner för bara det är så man ska leva.
Senast redigerad av Big.Bang 2014-02-04 kl. 22:07.
Citera
2014-02-04, 22:04
Medlem
Dina fantasier behöver inte betyda någonting. Jag kan tänka på massa konstiga saker (age play, tvång, våldtäkt, dubbelmacka) under onani som jag verkligen inte vill göra i verkligheten. Tankarna kanske bara är den extra kryddan som du behöver för att att "släppa vardagen" och nå din orgasm, så är det för mig iaf.
Citera
2014-02-04, 22:23
Medlem
Vad spelar det för roll vad du är? Är du nöjd med det så kör på, du behöver inte placera dig själv i något fack.
Citera
2014-02-04, 22:46
Medlem
Kruzs avatar
Alltså visar man något som helst intresse för kön av samma som en själv är man som minst Bi-sexuell. Detta torde vara lätt att komma på själv anser jag.

Om man är man och:
gillar killar och tjejer = Bi.
gillar tjejer = Hetro
gillar killar = Homo

Så slipper vi sådana här trådar framöver. För det är egentligen helt oviktigt vilken läggning man har eller hur?
Citera
2014-02-04, 23:29
Medlem
GoFuckADucks avatar
Fattar inte att man kan tända på en kuk som man ändå har själv. Tanken på en svettig kuk får mig att må illa när det finns så fina Lena väldoftande rosaaktiga fittor att tänka på.
Senast redigerad av GoFuckADuck 2014-02-04 kl. 23:31.
Citera
2014-02-04, 23:55
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag tycker att du ska testa att ha sex med en kille - med lr utan din tjej. Du kanske kommer att älska det - vem vet? eller så känner du att det inte var ngt för dig men då vet du ju det i alla fall och slipper gå omkring och fundera.
Citera
2014-02-05, 08:51
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag tycker att du ska testa att ha sex med en kille - med lr utan din tjej. Du kanske kommer att älska det - vem vet? eller så känner du att det inte var ngt för dig men då vet du ju det i alla fall och slipper gå omkring och fundera.
This. Varför gå runt och grunna på saker som kanske kommer tillföra ens liv jävligt mycket? I sämsta fall så lär du känna dig själva bättre om att det inte var något som som var så efterfrågat.
Kan bli så förbannad på mig så själv när jag fullkomligt slängt bort 10-12 år av mitt liv på att sitta hemma på rummet och uggla istället för att vara ute i verkligheten, träffa folk och ha skönt sex med dem...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in