Osäker på var jag skulle lägga den här tråden. Men som frågan lyder vad är det egentligen som vi män är mest intresserade av egentligen?
Hur får vi reda på detta? Ska vi här i tråden försöka skriva ihop fem av våra intressen och sedan försöka sammanställa dessa? De behöver inte vara i rangordning. Jag försöker rannsaka mig själv och skriver mer mina fem (som känns relevanta just nu) och hoppas att ni andra följer med. Eventuellt får MOD flytta den här tråden om den hamnat fel eller passar bättre någon annanstans. Fem saker alltså:
Kvinnor
Bilar
Att läsa böcker
Att se på bra filmer
Att äta god mat i gott sällskap
Är det ingen av er som vill åstadkomma någon? lämna ett spår eller liknande efter er när ni fortsätter till efterlivet? Ingen som vill hjälpa någon eller vill känna att man har lyckats göra någon skillnad?
eller har ni kanske bara accepterat verkligheten och rullat åt sidan.
Vad är meningen med att komma fram till vad män är intresserade av?
Den enda punkten som jag hittar som ni har i egenskap av män är kvinnor. Annars är det inte i egenskap av män som ni har dessa intressen.
Jag identifierar mig inte som en man, trots att jag är en man, jag identifierar mig kort och gott som en människa som råkar ha vissa intressen. Dessa är bland annat att läsa, skriva, promenera, se på hockey och forska om OOBE/AP.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!