• 1
  • 2
2005-07-30, 02:41
Medlem
Jag blir inte klok på mitt eget resonemang ibland. Antingen är jag en inskränkt mansgris eller så är jag bara inte erfaren nog.

Iaf, mitt dilemma är att drogande tjejer avskräcker och ibland nästan äcklar mej. Jag har träffat diverse brudar som rökt och alla har varit sådär "utflippade" och alla har varit riktigt egna på olika sätt och vis. Dessutom har tjejer en förmåga (ta död på min myt om ni vet bättre, kan ju inte stämma?) att bli mer omdömeslösa överlag av berusning i diverse former.

Jag vet inte om jag haft otur med att träffa rökande tjejer men alla har varit så to-the-edge med sitt puffande och gjort en guldkant på tillvaron till en helt flummig livsstil och blir förändrade. Jag röker själv som en skorsten men jag har då aldrig blivit flummigare, fått konstigare musiksmak eller depressioner av det ..

Innerst inne vet jag att detta inte stämmer på långa hästvägar men jag kan ändå inte rå för känslan av att ta avstånd mot tjejer som drogar, fast jag själv inte är ett dugg bättre själv.

Hur är det med resten av er? Hänger ni med era tjejpolare även om ni ska peta e, testa syra eller skjuta dos tills ögonen är utanför kroppen på er?

Ps. Jag älskar bokstavligt kvinnor och hoppas inte denna tråd misstolkas på något sätt men jag tycker vi killar reagerar bättre på droger och av fallen jag mött, inte hänger upp våra liv och lycka runt en substans för att sedan krossas av verklighetens kyla då allt är slut.
Citera
2005-07-30, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_har_trist
Iaf, mitt dilemma är att drogande tjejer avskräcker och ibland nästan äcklar mej..
Citat:
Jag röker själv som en skorsten men jag har då aldrig blivit flummigare, fått konstigare musiksmak eller depressioner av det

Det här måste ju bara vara ett skämt.

"Iaf, mitt dilemma är att drogande tjejer avskräcker och ibland nästan äcklar mej.."

Har du inte fattat att det antagligen är så de ser på dig också?

Tänk dig sedan person C, hur äcklad blir inte han/hon av knarkare A och B:s uppenbarelser.
Citera
2005-07-30, 03:10
Medlem
Citat:
Ps. Jag älskar bokstavligt kvinnor och hoppas inte denna tråd misstolkas på något sätt men jag tycker vi killar reagerar bättre på droger och av fallen jag mött, inte hänger upp våra liv och lycka runt en substans för att sedan krossas av verklighetens kyla då allt är slut.

Så killar reagerar bättre på droger? Och jag blir beskylld för fördomar..
Citera
2005-07-30, 03:52
Medlem
onits avatar
Bodde, en kortare tid ihop med en kille som gick på lite vad som föll honom in, dock inga injektioner.

Jaja, han kom iaf hem en kväll och hade träffat en riktigt "fin" tjej.
Då var det väl bara att köra på då, tyckte jag, men han förklarade att:
"she was also doing drugs", och han ville inte vara tillsammans med någon annan som gjorde det eftersom att han då skulle "bli värre själv".

Tror att han hade någon illusion om att en ny flickvän kunde "rädda" honom från hans dekadenta livsstil, som han i övrigt tycktes trivas med..

Frågan är hur en icke-knarkare står ut med en knarkare, utan att själv börja missbruka.
-
Citera
2005-07-30, 05:43
Medlem
Haha, ser att jag fick responsen jag förväntade mej ..

Jag ska klura ut nåt snyggt argument då jag orkar.
Vet flera som sagt samma saker men det går som inte att sätta fingret på vad det är som inte är okej med det.

Klockan börjar bli morgon så jag är inte alltför bra på att uttrycka mej.
Citera
2005-07-30, 06:58
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag har iaf inget emot att tjejer proppar sig fulla med chems, tvärtom! De kan ju behöva expandera sina medvetanden de också, de små liven...
Citera
2005-07-30, 07:10
Medlem
TutteSkinns avatar
Jag håller faktist med dig, jag gör samma sak, jag gillar inte alls tjejer som tar droger... men det är nog för jag alltid har haft drömmen att träffa en snygg "pappasflicka" oskuld men massa pengar som knappt hörttalas om alkohol...
Citera
2005-07-30, 10:30
Medlem
PayasHs avatar
Hehehe.
Citera
2005-07-30, 12:19
Medlem
Betong_Taxens avatar
det e nästan oftare som tjejer flippar jämfört med killar. då man suttit hos sina vänner och ugglat över en E eller vad man nu kan tänkas proppa i sig så är det oftast en eller 2 tjejer som flippar och antingen börjar grina eller gapa å skrika om nånting som är på tok.

satt hemma hos H tillsammans med hans "tjej" och ett gäng andra polare. jag och J åker därifrån i 30 minuter för att grejja med nåt. när vi kommer tillbaka så står H's "tjej" på muggen å storbölar å skriker på någon inne i vardagsrummet och lever satan inne på dendär muggen. under tiden vi var borta så hade hon hunnit få i sig massa GHB och blev kåt som ett djur och hoppat isäng med nån lirare där. och när någon påpekade att hon faktiskt hade knullat nån annan i H's säng så flippade hon ur totalt.

nu orkar jag inte skriva mer om den händelsen men det är inte den enda gången en brud har flippat på knark. iof så har mina vänner flippat skapligt dom oxå (killar) men oftast så är det på sprit eller för många dagars vakenhet på tjack.
Citera
2005-07-30, 12:41
Bannlyst
haha, 80 % av alla mina vänner är brudar, vi klickar E och allt annat smått o gott tillsammans mer än gärna =)
det är bara mysigt haha
Citera
2005-07-30, 13:02
Medlem
Porrpojkes avatar
Jag träffade min flickvän på ett Anonyma Narkomanermöte...så ni hajjar ju själva hur vårt liv ser ut, delar gärna på lite godis på kvällarna med henne...på sistonde har det dock blivit mycket opiater, förr var det mer röka, tjack o benzo...hursomhelst så har vi en bra o fungerande relation, tillit o kärlek...vi är gjorda för varandra helt enkelt
Citera
2005-07-30, 14:08
Medlem
storytellers avatar
"Opposites attract"...

... Eller "lika barn leka bäst"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto