• 1
  • 2
2014-02-03, 20:33
Medlem
Du kanske kan testa och faktiskt skita i brösten och fokusera på henne ditt jävla kioskmongo.

Om du behöver klartext: Krama henne istället för att kladda på brösten.
Citera
2014-02-03, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Skulle du gilla att hon klämde på kuken lite här och där bara för sitt höga nöjes skull för stunden?

Sånt där är askul, vare sig man är sugen eller ej.
Citera
2014-02-03, 20:40
Medlem
Det låter på er som att det ska vara en självklarhet att få ta på tjejens bröst. Gilla läget istället, vill inte tjejen bli tagen på brösten i tid och otid, låt bli.

TS, du är väl knappast tillsammans med din tjej för att få ta på ett par bröst? Om det nu är så viktigt för dig, fråga henne istället varför du inte får.

Citera
2014-02-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Sånt där är askul, vare sig man är sugen eller ej.
En del gillar det, andra inte. Jag gillar inte att bli tafsad på i tid och otid. För dem som gillar det är det självklart okej, för dem som inte gillar det så är det något som ska respekteras.
Citera
2014-02-03, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
En del gillar det, andra inte. Jag gillar inte att bli tafsad på i tid och otid. För dem som gillar det är det självklart okej, för dem som inte gillar det så är det något som ska respekteras.

Absolut
Citera
2014-02-03, 21:53
Medlem
NovaOculuss avatar
Respektera din nästas integritet, behandla inte tjej 2 efter tjej 1's preferenser.
Citera
2014-02-04, 04:43
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matias75
Hej

Jag undrar om det är normalt att man inte får ta på tjejens bröst emellan åt? Jag har haft tjej som gillat att man tar på deras bröst men har ny tjej nu och vill nästan aldrig att jag ska röra vid hennes bröst är det normalt eller?

eller är det bara jag som är knäpp och vill klämma på dem då o då. det kanske så att det är mig det är fel på som har någon bröstfixering eller så?

hej matias,
en man får ta på sin kvinnas bröst när han vill, och hur ofta han vill.

om hon nekar dig så är hon skyldig dig en förklaring.
Citera
2014-02-04, 21:15
Medlem
Jag "snaskar" på tjejens tuttar o klämmer på hennes häck varje dag

När jag inte gör det blir hon konstig
Citera
2014-02-05, 02:01
Medlem
utanws avatar
Haha vafan du kan väl ge henne en förvarning eller något innan?
Citera
2014-02-05, 02:06
Bannlyst
Är nog mer av en rumpklämmare personligen. Finns inget normalt i sammanhanget så snacka med din tjej och red ut det här eller gå vidare om det inte funkar för dig.
Citera
2014-02-05, 03:21
Medlem
Beror på mitt humör om min kille får hålla på eller inte. Ibland kan det vara så att dom är ömma med och det faktiskt gör ont.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in