Jag undrar om det är normalt att man inte får ta på tjejens bröst emellan åt? Jag har haft tjej som gillat att man tar på deras bröst men har ny tjej nu och vill nästan aldrig att jag ska röra vid hennes bröst är det normalt eller?
eller är det bara jag som är knäpp och vill klämma på dem då o då. det kanske så att det är mig det är fel på som har någon bröstfixering eller så?
Hade också en tjej för längesedan vars bröst jag inte fick ta på så mycket.
Hon försvann ur mitt liv, tack och lov!
Du får nog helt enkelt fråga henne varför hon inte låter dig ta på hennes bröst, för majoriteten av kvinnorna bryr sig inte.
Åtminstone ska man få smeka dom och klämma emellanåt, förstår att hon inte vill ha hårt klängande fingrar på sig hela tiden men klart dom ska ses på och kännas på!
Beror på vad du menar med då och då?
Om hon har problem med det när ni har sex också så kan jag förstå dig men vissa tjejer är extra känsliga så hon kanske får ont ...minns en jag träffade som alltid skulle ha BH på och när jag försökte ta av den eller ta in handen stoppade hon mig så kanske var nån defekt eller något hon skämdes för.
Det kan vara framfusigt att ta på dom bara sådär t.ex om hon står och diskar men ligger ni i soffan och hånglar så tycker jag det ingår.
Hur ofta är det som du inte får ta på dom? Hon kanske har ömma bröst innan och under mens, så att hon inte vill att du ska ta på dom för att det gör ont?
Klämma och klämma, du kanske är skit hårdhänt?
Då och då, kommer du upp bakom henne mitt på stan och tafsar eller?
Går att tolka det du skrev allt ifrån till att du har en flickvän som inte låter dig ta alls på hennes bröst utan att bli jättekonstig till att du är skithårdhänt och pervers.
Hon kan vara osäker och tänker att hon inte har så fina bröst och då blir det obehagligt varje gång du tar på dem eftersom hon är rädd att du ska känna att de inte är så bra. Det kan vara en anledning. En annan kan vara att hon helt enkelt tycker det är jobbigt när någon ska hålla på å kladda där hela tiden. Människor gillar olika saker.
Det är väl bara å grina å gnälla när hon ber dig sluta så kanske hon ger med sig och du får klämma lite till?
Varför frågar du henne inte bara rakt ut nästa gång det sker? I mina ögon tycker jag att det låter konstigt om man nu är tillsammans och inte tillåts göra så. Man kan ju tycka att hon borde bli glad för att du visar uppskattning för hennes mjölkpåsar
Skulle du gilla att hon klämde på kuken lite här och där bara för sitt höga nöjes skull för stunden?
Jag gillar inte att bli tafsad på hur som helst och har full förståelse för att inte andra gör det heller.
Lite feeling och val av tillfälle borde hjälpa en hel del. Det kan också vara idé att ta upp det med henne. Men OBS! Ta det jävligt försiktigt, ödmjukt och icke-konfrontativt. Typ "Jag har märkt att... Är det något du tycker att jag gör fel eller olämpligt, jag vill verkligen inte göra saker som du inte tycker om men jag tycker väldigt mycket om att röra vid dig och smeka dig"
Några har skrivit att man kan ha olika gränser för vad som känns naturligt och så kan det vara. En del vill inte bli rörda vid på ett vis de uppfattar som sexuellt om det inte är i samband med sex (eller en väldigt tydlig sex-på-g-situation). Du får försöka pejla henne där helt enkelt (enligt modell ovan)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!