Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-09, 20:47
  #97
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Exakt, det var det jag försökte få fram med min första paragraf där, skrev lite snabbt och otydligt måhända.

Trevligt attt se din fb-nuna titta fram mellan varven Jusef!

Ursäkta, jag läste bara de senaste inläggen och missade det du skrev.

Tack det samma min vän :-)
Citera
2015-09-09, 23:23
  #98
Medlem
Slagskepps avatar
Men hur är det för enskild bruk/person? samma sak?
Citera
2015-09-10, 17:21
  #99
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
Men hur är det för enskild bruk/person? samma sak?

Om du importerar ja. Men om du som privatperson köper från en försäljare inrikes så tror jag endast det är shoppen som begår ett brott.
Citera
2015-09-10, 18:48
  #100
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Om du importerar ja. Men om du som privatperson köper från en försäljare inrikes så tror jag endast det är shoppen som begår ett brott.
Onödigt inlägg här kanske men tror du har rätt i det du säger gällande detta, det är ju lagom luddigt med dessa frågor och läkemedelslagen etc

Mvh//SyNatt
Citera
2015-09-10, 22:04
  #101
Medlem
Slagskepps avatar
Aha aja. Bra att veta iaf
Citera
2015-09-11, 02:12
  #102
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
Aha aja. Bra att veta iaf
Ja, eller snarare kommer det inte spela någon roll för dig eller nån annan för de kommer snart säljas inrikes på en av de stora shopparna och tror inte dom förhör dig gällande läkemedelsföreskrifter och ditt ändamål med ditt nyligen gjorda inköp

Mvh//Dr S.Natt
Citera
2015-09-11, 03:10
  #103
Avstängd
erasethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ja, eller snarare kommer det inte spela någon roll för dig eller nån annan för de kommer snart säljas inrikes på en av de stora shopparna och tror inte dom förhör dig gällande läkemedelsföreskrifter och ditt ändamål med ditt nyligen gjorda inköp

Mvh//Dr S.Natt

Instämmer till 100%
Citera
2015-09-11, 17:21
  #104
Medlem
Spliffmeisters avatar
Kan säga att jag 10-12 st, gav bort 100. Spolade ner ytterligare 100 stycken.

Mina Sobril 10 mg slår ljusår hårdare.

Ni kastar pengarna i sjön.
Citera
2015-09-17, 11:01
  #105
Medlem
Slagskepps avatar
Ska testa idag. Återkommer med en liten rapport.
Citera
2015-09-17, 12:11
  #106
Medlem
Härligt, väntar med spänning



Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
Ska testa idag. Återkommer med en liten rapport.
Citera
2015-09-18, 20:18
  #107
Medlem
Slagskepps avatar
Ok. Efter att ha testat kan ja säga att 4 mg är rätt svagt. Jag med ingen tolerans och som prövat sobril många gånger kan ju jämföra dom lite. Sobril 10 mg är typ likvärdigt. Fast jag blev lite mer slö av Flutazolamen. Ögonlocken hängde lite mer. Det var typ det enda. Sen var de precis likadana med sedering och ångestlindring som 10mg sobril.

Fick dom billigt så ja klagar inte. Men 8 mg är nog det man får ta om man ska ha någon mer påtaglig effekt.

over & out
Citera
2015-09-29, 14:44
  #108
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Eftersom den används medicinskt (bara i Japan tror jag) så är det ingen RC. Om den ska forskas på, RC eller ej, så är den ju säker då den som sagt används medicinskt och produceras av seriösa läkemedelsföretag.

Dock ska jag testa denna om ett tag. Riktiga saker från Japan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Flutazolam
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback