Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-02-02, 02:29
Medlem
Har alltid sett att killar skriver o så till min tjej. Har aldrig stört mig på det och hon säger alltid att hon älskar mig etc. Jag vet (är 100%) på att jag tillfredställer min tjej i sängen.

Jag råkade vara otrogen med två tjejer dem första 3 veckorna jag träffat henne, men då hade vi bara träffats på krogen, trodde aldrig att det skulle bli seriöst lixom, vi var bara kk:s. Efter hade hon fått reda på genom att läsa min facebook att jag hade träffat dessa tjejer på klubben, men jag förklarade att jag inte hade en enda känsla för henne i början och trodde aldrig att det skulle bli seriöst med oss.

Sedan detta har ja fått känslan av att hon kommer va otrogen även fast hon säger att hon aldrig skulle kunna vara det. När jag gått på klubben o vi båda är fulla försöker hon alltid ge tillbaka genom att dansa med någon kille men såfort hon gör det börjar jag bara prata men någon random brud o direkt kommer hon o säger till att "detta är min kille vi har sex ofta bla bla". Hon beter sig helt retard när hon är full.

Vi bråkar rätt mycket över smågrejer just för att jag inte litar på henne, när hon skriver med killar o så ibland. Jag har lovat att alltid visa facebook meddelanden jag har etc, men när det är hennes tur segar hon alltid lite o jag vet inte om jag är nojig men känns som att hon tar bort specifika meddelanden hon inte vill att jag ser.

Vi bråkade för 1 dag sen igen, hon tog bort mig från skype (eftersom jag är bortrest) och jag sa att vi har kontakt på fb bara tills ja kommer hem. Idag ville hon lägga till mig igen sa hon men jag svarade inte. Jag är 99% på att hon är ute på klubben med sina tjejkompisar idag, och jag vet att hennes tjejkompisar kommer uppmuntra henne att hitta någon annan tror jag, och det känns som att hon kommer vara otrogen, just för att hon också inte varit online sedan kl 10 idag (hon brukar alltid logga in och skriva annars).

Jag behöver helt seriöst råd, för om så är fallet att jag senare får reda på något kommer jag låtsas som om ingenting i ett tag, sedan dra hem en brud o säga till henne att jag knullat. Kommer alltså att vari otrogen när jag fortfarande är i förhållande med henne för jag vet att hennes hjärta skulle krossas helt.

hjälp flashback
Citera
2014-02-02, 02:42
Medlem
1 - Man "råkar" inte vara otrogen
2 - Du var inte otrogen, ni var inte tillsammans.
3 - Gör slut, vilket skitförhållande du lever i!
4 - Väx upp.

Beskrivningen av ert förhållande gör att jag funderar om du ens är byxmyndig. Varför i helvete ska ni behöva läsa igenom varandras chattmeddelanden? Utan tillit så vissnar kärleken.
Citera
2014-02-02, 03:30
Medlem
Alltså, du kan inte veta till 100 % om hon är otrogen om du inte har några som helst bevis på det, så gör inte något dumt och förhastat bara för att du TROR att det är så. Om du är orolig, så PRATAR du med henne om det när du kommer hem.. Ni löser inget genom att hålla på och hämnas på varandra, det leder bara till att erat förhållande blir mer destruktivt än vad det redan verkar vara. Låter nästan enklast om ni bara gjorde slut för det här kommer inte hålla i längden om ni inte pratar ut med varandra. Var smart, gör rätt.
Citera
2014-02-02, 04:15
Medlem
Flashbabe!s avatar
Kommunikation och tillit är två rätt viktiga grundpelare i ett förhållande men ni verkar inte ha något av dom. Känns också som om ni är rätt unga, lite sandlåde-varning på det du skriver.
Sätt er ner och prata med varandra om vart gränserna går, vad som känns jobbigt och hur ni ska ha det eller om ni rent utav ska gå isär.
Något konkret råd hur du ska göra i just er situation tror jag tyvärr inte du får här, ett mynt har alltid två sidor och att ge något konkret råd utifrån en sida är än svårare. Vad vill ni med varann? Prata, diskutera, var ärliga och se vart det landar! Lycka till!
Citera
2014-02-02, 05:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av omfgomfg
om så är fallet att jag senare får reda på något kommer jag låtsas som om ingenting i ett tag, sedan dra hem en brud o säga till henne att jag knullat. Kommer alltså att vari otrogen när jag fortfarande är i förhållande med henne
Om hon har varit otrogen och du får reda på det och sedan knullar med en tjej kan du inte kalla det att du är otrogen eftersom hon knullade med en kille innan du knullade med en tjej. Visserligen är ni kanske fortfarande tillsammans när du knullar med en tjej, men i och med att din tjej redan har knullat med en kille har hon brutit löftet och alltså på så sätt visat att hon ser sig själv som "singel".

Om hon knullar med en kille och du förlåter henne och först efter det knullar med en tjej kan du säga att du varit otrogen.
Citera
2014-02-02, 10:01
Medlem
Laughinglasts avatar
hur orkar ni???
Citera
2014-02-02, 10:28
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omfgomfg
(...)men jag förklarade att jag inte hade en enda känsla för henne i början och trodde aldrig att det skulle bli seriöst med oss.

Sedan detta har ja fått känslan av att hon kommer va otrogen även fast hon säger att hon aldrig skulle kunna vara det.(...)

Du kanske inte skulle ha formulerat det på det sättet, utan istället sagt typ att du blev rädd av att du höll på att fullkomligt drunkna i dina känslor för henne, din nuvarande tjej, så du blev tvungen att leka av din ångest hos någon annan... Haha, det där lät ju inte så jävla bra det heller ser jag nu

I vilket fall så är hon kanske inte otrogen men det kan ju vara så att kvinnan i henne fått sig en törn av att du inte kände något alls för henne från början (oattraktivt yttre) och nu vill hon få bekräftelse på att hon visst duger.

Släng in lite positiva kommentarer om hennes utseende nu och då, utforska hennes kropp mer än vanligt när ni har sex... Så bör väl "otroheten" upphöra.
Citera
2014-02-02, 10:42
Medlem
ReVarres avatar
Jag vill inte vara sån men hon ligger med mig kompis. Gilla läget...
Citera
2014-02-02, 11:00
Medlem
Sätt er ner och snacka, inget jävla lojsnack utan en ren vuxen diskussion utan några påhopp. Ni vet uppenbarligen inte var ni har varandra så därför bör ni TILLSAMMANS komma på en lösning. Brist på kommunikation brukar vara den största orsaken till att par gör slut, så be a man och prata med henne. Var lugn, vuxen och inga barnsliga personliga påhopp så ska du se att det löser sig!
Citera
2014-02-02, 11:11
Medlem
Ni kan inte vara gamla. Dessutom ska man klargöra det första man gör när man går in i ett förhållande att jag accepterar ingen otrohet, då blir vi inte tillsammans, eller jag kräver ett öppet förhållande där vi pippar runt som vi vill båda två, eller ni går med på att den andra får pippa som den vill men jag är trogen om jag inte vill annat.

Jag har lite svårt att fatta det där med att jag ska pippa en annan när jag har ett förhållande. Man lär varandra vad man vill ha och då är allt frid och fröjd. Kön är alla lika, de ser bara lite olika ut och det borde man veta när man börjar sitt sexliv.

Kan man inte vara trogen, ha då inget förhållande.

Läsa varandras meddelande, inte läsa dom, måste man mörka sina sms mm gå ifrån varandra innan ni skaffar unge och den blir ett splitterbarn.
Citera
2014-02-02, 12:09
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Måste man fråga är nog svaret mer ofta ja än nej...
Citera
2014-02-14, 13:17
Medlem
Jag vill bara utra mej jag är en kille på 21 år jag och min tjej ha haft de jobbigt vi bråkade mycket
och de va inte bara 1 2 gånger på dag de va 10 20 gånger men hur som helst
jag va hemma och satt vid datorn som jag brukade göra kanse mycket
jag kännde mej konstig neråt depig jag bestämde mej för att ringa min tjej som va
oss sin mamma sa hon vi hade prisis flyttat hem igen
vi knarkade lite tillsamans kanse de va derför de vart som de vart men jag ringde
min tjej och hon svarade inte vart mer orolig
jag träffade hon några dagar efter hon va uppspeld jag viste inte vad jag skulle säga
så jag prata från allt till en stan från till ett breg men de va fortfarande nå fel
hon är inte sig lik jag började kolla på hennes kropps språk hur hon rörde sig som
sen efter 12 20 min så kunde jag inte håla mej längre ha du varit otrogen mot mej och hon sa ja
att ha en känns brtyder inte att den kännslan är fel jag hade kännslan av att min tjej ha varit otrogen
och de hade hon bara för jag kollade hennes kropps språk tal m.m allt gå att få reda på om man vill och
om man kan och ha ork de kan ta sin lilla tid

men ett tips för er som tror att eran patrner är otrogen ta dom till sidan prata fråga kanse inte ha du
varit ortogen mot mej men kanse lite dekret typ som vad gjorde du igår av de kul menans ni fråga fråger kolla på han/hons ansikte ryker han/hon kolla han/hon dej i ögonen när du prata med han/hon
hoppas alla där ute med desa problem få nytta av mina tips som jag ha get er

He de bra och må bäst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här