• 1
  • 2
2014-02-07, 20:47
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavache
Ikväll i tyska Bundesliga 2!!

Jättejumbon Cottbus med 13 poäng och 9 poäng upp till näst sista platsen tar emot mittenlaget Sandhausen som har 4 poäng upp till en tredjeplats.

Oddset på Sandhausen ligger på 4.50 vilket verkar jävligt sjukt ifall man tittar på statistiken?!
Medan jumbon Cottbus som vunnit totalt 3 matcher änsålänge har 1.75 i odds?

Vad är det som har gått snett egentligen? Jag har ingen koll på Bundesliga 2 och ännu mindre på dessa två lagen!!? Men 4.50 känns jävligt spelvärt...
Snyggt jobbat! Ryggade ganska snabbt med liten insats o tänkte satsa mer senare när jag hade kollat in lagen/förutsättningarna närmare men det kom annat i vägen.. Men snyggt

Edit: 0-1 i 86e, lite tur ska man ha
Senast redigerad av CoopCola 2014-02-07 kl. 21:04.
Citera
2014-02-09, 07:10
Medlem
Pixelknights avatar
Ryssland D - Tyskland D+2 till 2.20 känns som ett överodds. Jag tror att 1.70 hade passat bättre.

Jag tror den här länken säger allt http://www.liveresultat.se/match/OrZrMdhf/#h2h;overall

Och Ryssland har nog satsat på sitt lag lite extra nu inför OS antar jag.
Senast redigerad av Pixelknight 2014-02-09 kl. 08:04.
Citera
2014-02-09, 08:22
Medlem
Pixelknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelknight
Ryssland D - Tyskland D+2 till 2.20 känns som ett överodds. Jag tror att 1.70 hade passat bättre.

Jag tror den här länken säger allt http://www.liveresultat.se/match/OrZrMdhf/#h2h;overall

Och Ryssland har nog satsat på sitt lag lite extra nu inför OS antar jag.
Tillägger: Ryssland är rankade som 6 i världen och tyskland 11

Det enda som får mig att tvivla är att ryssarna känner allt för stor press på sig och spelar nervöst medans tyskland känner att de har inget att förlora
Citera
2014-02-10, 13:05
Medlem
Pixelknights avatar
Ishockey herrar 13.2 Kanada vs Norge, Kanada att hålla nollan till 3.60. Jag skulle säga att det är 50/50.
Citera
2014-02-10, 13:33
Medlem
Valvantos avatar
Härligt initiativ TS. Jag kommer absolut dela med mig om jag hittar något som sticker ut!
Citera
2014-02-12, 00:11
Medlem
Pixelknights avatar
2/2 spel hittills. Och det lär garanterat bli 3/3. Sidney crosby, världens bästa hockeyspelare i första kedjan i världens bästa hockeylag som möter norge. 1.90 att han gör mål finner jag VÄLDIGT spelvärt.

Leo komarov (fin) att göra mål mot lettland till 5.20 är också väldigt spelvärt
Senast redigerad av Pixelknight 2014-02-12 kl. 00:31.
Citera
2014-02-12, 15:02
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelknight
2/2 spel hittills. Och det lär garanterat bli 3/3. Sidney crosby, världens bästa hockeyspelare i första kedjan i världens bästa hockeylag som möter norge. 1.90 att han gör mål finner jag VÄLDIGT spelvärt.

Leo komarov (fin) att göra mål mot lettland till 5.20 är också väldigt spelvärt

Nja, jag är inte lika övertygad. Det är inget dåligt spel och han kan/kommer säkert göra mål men att den platsar i en "överoddstråd", nja, jag vet inte jag. Det är ju inte så det är typ 80% chans att han nätar direkt men man spelar ju givetvis hellre att han gör mål än att han inte gör det.

Blir kul att se vad Svenska Spel har när de släpper målskyttsoddsen på den matchen.
Citera
2014-03-02, 03:05
Medlem
Bumpar tråden med ett spel i Svenska Cupen imorn. Sirius - Djurgården rak 2a @ 1,83. Tycker att det är för högt, jag skulle köpt ett odds runt 1,50 då DIF på pappret är mycket starkare. Dem slog Spartak Moskva borta i Spanien med 2-0 senast, och då hade Spartak spelare som Lucas Barrios, Movsisyan, Ari Da Silva och Jurado på planen. Jag själv väljer att gå in på DIF -1,5 @ 3,35 vilket jag nästan ser mer värde i än raka 2an.

Lycka till! )
Citera
2014-03-13, 15:10
Medlem
Fyllefyllots avatar
En fågel viskade i mitt öra att I danska basketligan ska tydligen SISU vinna dagens match mot Aalborg, oddsen ska tydligen vara riktigt felsatta här och man får 1,60+ hos många bookies.
Citera
2014-03-13, 21:24
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
En fågel viskade i mitt öra att I danska basketligan ska tydligen SISU vinna dagens match mot Aalborg, oddsen ska tydligen vara riktigt felsatta här och man får 1,60+ hos många bookies.

SISU vann avstannande. Tack!
Citera
2014-03-15, 13:56
Medlem
Fyllefyllots avatar
En fågel viskade i mitt öra att i danska innebandyligan ska AaB Floorball ha bättre chanser än vad oddsen visar att slå ett Rodovre utan några nyckelspelare till 8,50 hos bet365 och 8,00 hos Betway, matchen börjar om en timme.

10% spelade jag själv, jag utgår från att jag vid vinst blir limiterad.
Citera
2014-03-15, 15:35
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
En fågel viskade i mitt öra att i danska innebandyligan ska AaB Floorball ha bättre chanser än vad oddsen visar att slå ett Rodovre utan några nyckelspelare till 8,50 hos bet365 och 8,00 hos Betway, matchen börjar om en timme.

10% spelade jag själv, jag utgår från att jag vid vinst blir limiterad.

Jag ser att Bet365 stängde den till 3,40 och marknaden överlag precis under 4 så det var kul, hoppas ni var ett gäng som fick den. Nu till frågan, var fan följer man skiten live?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in