Här samlar vi alla för högt satta odds för dagen. Låt oss säga max 1 odds per person per dag. Om du hittar ett odds du tycker att är för högt så skriver du ut det här.
Att endast betta på "överodds" är betting stilen med mest pengar att hämta. Alla bookmarkers sätter med flit för låga odds kontinuerligt för att kunna gå på plus och tjäna pengar på varje bet. Det finns dock odds som (ibland endast korta stunder) är alldeles för höga. Det är dessa odds man sätter sina hårt förtjänade pengar på oberoende om man tror att man kommer att vinna eller ej. Det är inte snabba pengar här utan myckethög avkastning i längden.
Återkommer med eget bidrag imorgon när utbudet är bättre (måste bara påpeka att det finns väldigt sällan spelvärda odds på NHL och NBA)
OBS: Odds som du tycker att borde vara 2.10 men är 2.20 är inte välkomna i denna tråd. Visst, dessa är spelvärda, men vi siktar högre här.
Speldagbok kommer snart
Ett exempel som skiljer en "noob" från en seriös spelare:
Nooben ser sitt favoritlag Malmö FF spela mot Kalmar FF och Malmö FF har oddset 1.45. Givetvis tänker nooben att hans favoritlag Malmö FF kommer att vinna (som de troligtvis kommer att göra också) men den seriöse spelaren ser att Kalmar FF har oddset 5.50 och sätter sina pengar på Kalmar FF istället.
Senast redigerad av Pixelknight 2014-02-02 kl. 02:12.
Bet 365 3.95 för rak 2:a på espoo - ilves är ett starkt överodds. Oddset kommer GARANTERAT att sjunka snart. Jag ger oddset 2.50 till ilves. (Finska ishockey ligan)
Jättejumbon Cottbus med 13 poäng och 9 poäng upp till näst sista platsen tar emot mittenlaget Sandhausen som har 4 poäng upp till en tredjeplats.
Oddset på Sandhausen ligger på 4.50 vilket verkar jävligt sjukt ifall man tittar på statistiken?!
Medan jumbon Cottbus som vunnit totalt 3 matcher änsålänge har 1.75 i odds?
Vad är det som har gått snett egentligen? Jag har ingen koll på Bundesliga 2 och ännu mindre på dessa två lagen!!? Men 4.50 känns jävligt spelvärt...
Jättejumbon Cottbus med 13 poäng och 9 poäng upp till näst sista platsen tar emot mittenlaget Sandhausen som har 4 poäng upp till en tredjeplats.
Oddset på Sandhausen ligger på 4.50 vilket verkar jävligt sjukt ifall man tittar på statistiken?!
Medan jumbon Cottbus som vunnit totalt 3 matcher änsålänge har 1.75 i odds?
Vad är det som har gått snett egentligen? Jag har ingen koll på Bundesliga 2 och ännu mindre på dessa två lagen!!? Men 4.50 känns jävligt spelvärt...
Håller med, men alltid stor kryssrisk när det bättre laget spelar på bortaplan. Lirade själv X2 till fantastiska 1.93!
Står för övrigt 0-0 i paus. Lirade du den raka tvåan?
Håller med, men alltid stor kryssrisk när det bättre laget spelar på bortaplan. Lirade själv X2 till fantastiska 1.93!
Står för övrigt 0-0 i paus. Lirade du den raka tvåan?
Absolut stor risk till X. Kollat lite halvt på matchen och inte så många chanser på något håll vad jag har sett och Sandhausen börjar komma in mer och mer i spelet jämfört med i början av matchen