Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-01, 22:33
  #1
Medlem
Tja flashback!
Yep, nu såhär på lördagskvällen med lite alkohol i mig kom jag på tanken att uppta kontakten med en mycket nära vän till mig som gick under jorden för ungefär ett år sen.
Han va då, inte kriminell, men han var omringad av skiten, träffade killarna själv, så jag fattar att han hade det fan inte kul.. så han gick totalt under jorden, försvann från alla sociala medier, bytte nummer, ja allt.
Jag undrar om han lever idag... ja frågan är då, är det en bra ide att ta kontakt med honom igen ?
Har hans brors kontaktuppgifter, han vet ju garanterat vad min vän finns..
för att förtydliga: nej han va inte kriminell, men han va ganska så insyltad i skiten, visste ganska mycket osv..
Varför vill jag ha kontakt med denna kille då ? ja han va jävligt kul att umgås med eller nåt.
Citera
2014-02-01, 22:42
  #2
Medlem
Ah, the lonely people....
Citera
2014-02-01, 22:44
  #3
Medlem
.EndGame.s avatar
Varför inte?! Bara du är hård nog att inte bli insyltad själv om det nu skulle vara så.
Citera
2014-02-01, 22:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arr-pirate
Tja flashback!
Yep, nu såhär på lördagskvällen med lite alkohol i mig kom jag på tanken att uppta kontakten med en mycket nära vän till mig som gick under jorden för ungefär ett år sen.
Han va då, inte kriminell, men han var omringad av skiten, träffade killarna själv, så jag fattar att han hade det fan inte kul.. så han gick totalt under jorden, försvann från alla sociala medier, bytte nummer, ja allt.
Jag undrar om han lever idag... ja frågan är då, är det en bra ide att ta kontakt med honom igen ?
Har hans brors kontaktuppgifter, han vet ju garanterat vad min vän finns..
för att förtydliga: nej han va inte kriminell, men han va ganska så insyltad i skiten, visste ganska mycket osv..
Varför vill jag ha kontakt med denna kille då ? ja han va jävligt kul att umgås med eller nåt.

Han finns säkert ett knapptryck bort. Testat ratsit?
Citera
2014-02-01, 23:04
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NXE3007
Han finns säkert ett knapptryck bort. Testat ratsit?
Yep, hittar ingen...men hittade hans bror som sagt
Citera
2014-02-01, 23:06
  #6
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arr-pirate
Yep, hittar ingen...men hittade hans bror som sagt
Då är han nog mördad. Han visste säkerligen för mkt.
Citera
2014-02-01, 23:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Då är han nog mördad. Han visste säkerligen för mkt.

Kvällens innerligaste asgarv fick jag nu. Tack snälla Haggans!
Citera
2014-02-01, 23:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Då är han nog mördad. Han visste säkerligen för mkt.
Inget att skoja om
Det är en klar möjlighet, hans bror skrev nåt på facebook för ett tag sen om blabla förlorad broder...
Men som sagt, jag vet fan inte vad som har hänt.
Citera
2014-02-02, 00:23
  #9
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Då är han nog mördad. Han visste säkerligen för mkt.
Ligger säkert något i det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback