Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-12-07, 20:06
Medlem
Haijdars avatar
Intressanta recensioner. Vill tillägga att området kring Bonn/Köln/Düsseldorf/Essen/Dortmund som ju är oerhört befolkningstätt, innehåller en oerhört hög koncentration av köpesex. Här är några andra tips om ni vill varierar er från FKK.

Duisburg-Vulkanstraße Ett helt kvarter med bordell, här jobbar en vanlig kväll säkert ca 200 tjejer. Hyfsad service,

Essen-Stahlstraße. Essens berömda bordellgata och enligt sägen, tysklands äldsta. Här finns bla. ett antal dominor som håller bra klass. För övrigt finns här något för alla. Från taniga 20-åringar, thaidamer, svartingar till fetlagda kvnnor i 60-årsåldern med lackstövlar och korsetter!!

Dortmund-Linienstraße, HÄr kan du köra bil medan du "Fönstershoppar"

Undvik Düsseldorfs Redlight district samt den stora bordellen i Köln "Pascha" eller ngt i den stilen.

Titta även in på följande sidor fulla av bra privat och bordellannonser

www.6relax.de
www.ladies.de
www.intimesrevier.de
www.kontakt24.de
www.owlintim.de
www.nrwerotik.de

Mycket nöje!!
Citera
2014-01-12, 21:39
Medlem
eraserhead39s avatar
Har lite frågor angående Dusseldorf, och tar upp denna tråd till det.

Hur är det med street tjejer där?
Hittat att det finns aktivitet på Charlottenstraße iaf, men hur är statusen där nu?
Vilka typ av tjejer? Öststats?

Har egentligen funderat på Berlin efter att ha läst om äventyren på Kurfürstenstrasse,
men har betydligt enklare att ta mig till Dusseldorf.

Undrar även om någon besökt Hinter dem Bahndamm, en bordell på Industiesstrasse?
Citera
2014-01-21, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haijdar
Intressanta recensioner. Vill tillägga att området kring Bonn/Köln/Düsseldorf/Essen/Dortmund som ju är oerhört befolkningstätt, innehåller en oerhört hög koncentration av köpesex. Här är några andra tips om ni vill varierar er från FKK.

Duisburg-Vulkanstraße Ett helt kvarter med bordell, här jobbar en vanlig kväll säkert ca 200 tjejer. Hyfsad service,

Essen-Stahlstraße. Essens berömda bordellgata och enligt sägen, tysklands äldsta. Här finns bla. ett antal dominor som håller bra klass. För övrigt finns här något för alla. Från taniga 20-åringar, thaidamer, svartingar till fetlagda kvnnor i 60-årsåldern med lackstövlar och korsetter!!

Dortmund-Linienstraße, HÄr kan du köra bil medan du "Fönstershoppar"

Undvik Düsseldorfs Redlight district samt den stora bordellen i Köln "Pascha" eller ngt i den stilen.

Titta även in på följande sidor fulla av bra privat och bordellannonser

www.6relax.de
www.ladies.de
www.intimesrevier.de
www.kontakt24.de
www.owlintim.de
www.nrwerotik.de

Mycket nöje!!

Hur är det med språket generellt? Tänker främst på dom man kan träffa genom privatannonser, kan man lita på att det stämmer när de skriver sprache englisch?
Citera
2014-01-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acephale
Hur är det med språket generellt? Tänker främst på dom man kan träffa genom privatannonser, kan man lita på att det stämmer när de skriver sprache englisch?

När det gäller språknivån är det väldigt olika. En del östtjejer pratar ok engelska. Många tyskor pratar dålig engelska, och sen finns det vissa som talar utmärkt. Skall du inte ge dig in på något avancerat ser jag det inte som ett stort problem.

Värre om din fantasi går ut på att hänga upp och ned ifrån taklampan och smörjas in med kaffesump, samtidigt som damen masturberar dig genom att köra en rå oxstek över ditt organ. Det kan bli svårt att förklara . .
Citera
2014-01-31, 15:13
Medlem
Kurt1s avatar
I och för sig angående ett gammalt inlägg i tråden, men varför skulle Pascha undvikas? Jag har bara bra erfarenheter därifrån. Stort och seriöst ställe. Är väl tom Europas största bordell?
Citera
2014-02-01, 18:30
Medlem
Bahndamm, inget snack
Citera
2014-02-01, 18:37
Medlem
BlueStars avatar
De här inläggen har brutits ut ur recensionstråden (FB) Düsseldorf med omnejd och lagts i en egen tråd, eftersom de inte har med själva recensionen att göra.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2014-03-09, 18:27
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Tack för en informativ tråd!

Jaha, snart pekar köttkompassen mot Düsseldorf och det finns flera buffčer och tydligen även ā la carte-menyer, som jag ämnar prova. Nu är infon i tråden lite gammal, så jag tänkte be om en uppdatering från er erfarnare gammeltorskar.

Jag har rangordnat dem som följer i intresse:

1) Magnum
2) Haus Panthera
3) Living-room
4) Dolce vita

Kommentarer? Har jag missat någon FKK? Är någon bättre än jag tror? Mycket kan ju ha hänt med exempelvis utbudet av rumänsk surmjölk på 4:an på bara något år.

Får jag tid skriver jag recensioner efter mitt besök.

Citera
2014-03-09, 18:59
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Tack för en informativ tråd!

Jaha, snart pekar köttkompassen mot Düsseldorf och det finns flera buffčer och tydligen även ā la carte-menyer, som jag ämnar prova. Nu är infon i tråden lite gammal, så jag tänkte be om en uppdatering från er erfarnare gammeltorskar.

Jag har rangordnat dem som följer i intresse:

1) Magnum
2) Haus Panthera
3) Living-room
4) Dolce vita

Kommentarer? Har jag missat någon FKK? Är någon bättre än jag tror? Mycket kan ju ha hänt med exempelvis utbudet av rumänsk surmjölk på 4:an på bara något år.

Får jag tid skriver jag recensioner efter mitt besök.

Heaven 7 ligger ungefär en mil väster om Düsseldorf och ser rätt intressant ut. Lite längre ut finns det förstås fler:

http://www.fkk24.de/clubs.php?PLZ=40213&umkreiskm=50
Citera
2014-03-10, 17:06
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Heaven 7 ligger ungefär en mil väster om Düsseldorf och ser rätt intressant ut. Lite längre ut finns det förstås fler:

http://www.fkk24.de/clubs.php?PLZ=40213&umkreiskm=50

Tack för länken till den åskådliga FKK-uppställningen!

Vad gäller Heaven 7 hittar jag dock inga vidare positiva kommentarer utan mest gnäll och dessvärre på holländska.

Har du BlueStar eller någon annan läst goda vitsord om Heaven 7?
Citera
2014-03-10, 18:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Tack för länken till den åskådliga FKK-uppställningen!

Vad gäller Heaven 7 hittar jag dock inga vidare positiva kommentarer utan mest gnäll och dessvärre på holländska.

Har du BlueStar eller någon annan läst goda vitsord om Heaven 7?

Det finns en tråd på Freiercafe om du nu kan tyska, vill säga:

http://www.freiercafe.org/showthread.php?t=11871
Citera
2014-03-10, 20:37
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det finns en tråd på Freiercafe om du nu kan tyska, vill säga:

http://www.freiercafe.org/showthread.php?t=11871

Wow, vilken utförlig diskussions-site! Här blir det till att plugga på inför resan. Megastort tack och bock!

Jo, jag kan tyska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in