• 1
  • 2
2014-02-01, 13:17
Vem är denna kvinna?
Det enda där står, är att hon är från Halmstad och är 41 år.
De fick barn samman i torsdags.

Hon säger också i Expressen: "Jag och Owen är två nära vänner som ska bli föräldrar ihop och ser fram emot att få välkomna vårt barn i slutet av januari. Vi bestämde oss för att skaffa barn ihop fast vi inte var i ett förhållande och vi planerar heller inte att vara i ett."

För mig, känns det lite ansvarslöst.
Kanske jag som är konservativ..
Citera
2014-02-01, 13:25
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Vem är denna kvinna?
Det enda där står, är att hon är från Halmstad och är 41 år.
De fick barn samman i torsdags.

Hon säger också i Expressen: "Jag och Owen är två nära vänner som ska bli föräldrar ihop och ser fram emot att få välkomna vårt barn i slutet av januari. Vi bestämde oss för att skaffa barn ihop fast vi inte var i ett förhållande och vi planerar heller inte att vara i ett."

För mig, känns det lite ansvarslöst.
Kanske jag som är konservativ..

Äh, tycker det är en skön inställning istället för det motsatta: Två personer "blir ihop" för att dom dundrat ihop ett barn. Det finns ingen kärlek i förhållandet men dom gör det "för barnets skull".
Citera
2014-02-01, 13:38
Medlem
Uran233s avatar
Konstig historia, hon tog Wilson istället för att inseminera sig? Eller vad var syftet? Hoppas inte ungen ärver faderns vedervärdiga skådespelar-otalanger dock...
Citera
2014-02-01, 13:54
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Äh, tycker det är en skön inställning istället för det motsatta: Två personer "blir ihop" för att dom dundrat ihop ett barn. Det finns ingen kärlek i förhållandet men dom gör det "för barnets skull".

Jo. I och för sig.
Men jag anser att när man sätter ett barn till världen, ska man ha ett förhållande och bo samman.
Citera
2014-02-01, 15:52
Medlem
Trakigtaliass avatar
Citat:
Jo. I och för sig.
Men jag anser att när man sätter ett barn till världen, ska man ha ett förhållande och bo samman.
Varför? Nu i vuxen ålder när jag har kommit till sans önskar jag att mina föräldrar hade separerat. Jag hade mått betydligt bättre av att slippa mängder av tjafs och bråk. Så den där familjekonstellationen gör nog bara ett barn gott tror jag.
Citera
2014-02-01, 16:32
Citat:
Ursprungligen postat av Trakigtalias
Varför? Nu i vuxen ålder när jag har kommit till sans önskar jag att mina föräldrar hade separerat. Jag hade mått betydligt bättre av att slippa mängder av tjafs och bråk. Så den där familjekonstellationen gör nog bara ett barn gott tror jag.

Bara för att det hade varit bättre för dina föräldrar att ha varit separerade, så betyder inte de att det hade varit bra för Owen och Caroline.
Alla förhållande har tjafs och bråk. Men man kan ändå vara vänner, något som Owen och Caroline är enligt uttalande.
Och jag anser att det är fel som de gör det.
Citera
2014-02-01, 21:29
Medlem
B´stards avatar
2:a svenska tjejen som fött "kändis"barn på kort tid (Eberstein som fick en unge med Hugh Grant efter ett ons) - anar vi en trend eller?
Citera
2014-02-01, 21:32
[quote=B´stard]2:a svenska tjejen som fött
Citera
2014-02-01, 22:38
Flashback-appen går tydligen inte att lita på.

Men det jag skrev, är att trenden är tydligen att de svenska kvinnorna enbart duger till att avla..
Citera
2014-02-02, 00:55
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Bara för att det hade varit bättre för dina föräldrar att ha varit separerade, så betyder inte de att det hade varit bra för Owen och Caroline.
Alla förhållande har tjafs och bråk. Men man kan ändå vara vänner, något som Owen och Caroline är enligt uttalande.
Och jag anser att det är fel som de gör det.

Fast det säger ju mer om dig än om Owen och Caroline. Båda vet vad de ger sig in i.
Citera
2014-02-02, 10:30
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Fast det säger ju mer om dig än om Owen och Caroline. Båda vet vad de ger sig in i.

Tycker jag inte.
Så där är du helt fel ute!
Citera
2014-02-02, 10:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Tycker jag inte.
Så där är du helt fel ute!
du är konservativ.
det är inte kombon mamma/pappa som är viktigast utan att ha personer runtomkring sig som ger en kärlek, som man kan knyta an till. barnet får två hem och kärlek på två håll. Ser inte problemet, förutom att "man ska bo ihop om man har barn, tvåsamhet är the shit"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in