Och inte ********, sydkoreaner eller norrmän heller. McDonalds anställer individer. Hos oss är ambition och drivkraft alltid viktigare än vad du heter i efternamn. Det är kanske just därför vår arbetsplats är en av de som bäst speglar det mångkulturella Sverige. Inom Mcdonalds arbetar över nittio olika nationaliteter. Läs mer på www.mcdonalds.se/jobb
edit. ska kanske inte skriva vad det står förresten hehe
nepp. jag tror inte det är svårare för invadrare att få jobb på mcdonalds. ska du jobba där behöver du nog bara vara trevlig vid anställningsintervjun.
Jag snackade med en person jag känner lite löst om hur det är att jobba på McDonalds. Jag fikar ofta på McD och tycker att deras personal är helt grymt proffsig. Men, menar min polare på att de anställda där inte har något OB-Tillägg förrän klockan passerat 22.00. Kan detta stämma? Har personalen inget extra betalt när de jobbar mellan 16-22? Är det alltså 105:- i timmen som gäller? Kan nån McDonaldsanställd verifiera detta? 46 miljoner kunder dagligen worldwide och så kör de med personalen såhär?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!