Citat:
Ursprungligen postat av
hugelipsskinnyhips
Jag har klena händer och vet därmed att jag inte är bra på att runka av.
Klena händer? Det där brutalrunkandet man ibland kan se i p-rullar är ingen höjdare. Får nästan ont i kuken när jag ser det. Kan riktigt känna hur senan som går från ollonets undersida till förhuden skär in när jag ser det...
Överlag tycker jag tjejer är dåliga på att runka. Antingen håller de för långt ner och och snabbt slår stopp vid kukroten eller sliter i senan, eller annars för långt upp och fortsätter av farten förbi ollonet och nästan slår knut på förhuden...
Ska man runka måste man göra det med finess, variation, inlevelse, lekfullhet och sensualism, inte bara greppa kuken som om den var en stång att hålla i på bussen eller nåt jäkla cykelstyre och runka på för allt vad tygen håller eller ett sömnigt uppochner, uppochner, uppochner... Har heller ingen lust att ge instruktioner hela tiden, då slakar den bara... Dessutom vill jag att tjejen runka mig för att hon gillar det, inte för att jag säger åt henne "gör si, gör så".
Det snackas så mycket om att killar ska göra si och så, men hur vore det med lite inlevelse och eget intresse av tjejer vid runkandet?
Suga däremot brukar tjejer vara duktiga på...