• 1
  • 2
2014-01-29, 20:18
Medlem
Jag har klena händer och vet därmed att jag inte är bra på att runka av. Har testat en gång och hade svårt för att få in rytmen och även trycket. Kände liksom att det överlag var jättesvårt och tillsist slutade det med att han tog över dilemmat. Så nu undrar jag: duger det med att vara bra på att suga? Har nämligen själv ett större förtroende om att jag säkerligen kan bli duktig på det medan runkandet blir en hårdare kamp

Vad gillar ni killar/män mest?
Citera
2014-01-29, 20:24
Medlem
logKexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Jag har klena händer och vet därmed att jag inte är bra på att runka av. Har testat en gång och hade svårt för att få in rytmen och även trycket. Kände liksom att det överlag var jättesvårt och tillsist slutade det med att han tog över dilemmat. Så nu undrar jag: duger det med att vara bra på att suga? Har nämligen själv ett större förtroende om att jag säkerligen kan bli duktig på det medan runkandet blir en hårdare kamp

Skall tjejen min få göra något med kuken är det som suga samtidigt som hon runkar av. Annars kan jag runka själv!
Citera
2014-01-29, 20:26
Medlem
Glazehs avatar
lägg bara tryck på ollonet så löser det sig så småningom, många tjejer tror att det handlar om skaftet men att dra där är som för oss att slicka blygdläpparna och hoppas att ni ska komma.
Citera
2014-01-29, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Skall tjejen min få göra något med kuken är det som suga samtidigt som hon runkar av. Annars kan jag runka själv!

Lär bli pin första gångerna jag ska göra det då det verkar en aning svårt
Får väl ta fram en banan eller nåt haha!
Citera
2014-01-29, 20:30
Medlem
logKexts avatar
Citat:
Lär bli pin första gångerna jag ska göra det då det verkar en aning svårt
Får väl ta fram en banan eller nåt haha!
Ja det kan du räkna med. Du får träna helt enkelt och hoppas herren uppskattar det! Banan låter inte som ett vidare bra alternativ
Citera
2014-01-29, 20:34
Medlem
Citat:

Jag kan garantera dig att de flesta föredrar en bra avsugning före en runk
Citera
2014-01-29, 20:43
Moderator
VitKallas avatar
Hur kan du förvänta dig att du ska vara bra på något första gången du gör det, ffa när det gäller något så individuellt som att runka av en man? eller för den delen suga av honom?

Du tänker alldeles för mycket och oroar dig alldeles för mycket. Låt det ske av sig själv, ta emot den hjälpen och de råd den du är med ger, visa en vilja att göra det bra så går det bra. Sex är ett samspel, inget man kan lära av manualer och göra på löpande band.

Jag har varit med män som absolut inte vill att man ska vara när ollonet efter han sprutat till motsatsen. Det är precis som med oss damer, det är helt individuellt hur de vill ha det. Finns ju ingen mening med att döma ut dig själv redan från start?
Citera
2014-01-29, 20:49
Medlem
different_trips avatar
Träna? "Testat en gång", lovar att din första avsugning även är ett kapitalt misslyckande om det inte är så att din kille är oskuld. Man blir bättre och bättre hela tiden, i början av mitt förhållande kunde jag inte få min tjej att komma, men nu vet jag precis vilka knappar jag ska trycka på för att det ska bli vågor i sjön så att säga.

Du bör även greppträna, majoriteten av tjejer är så försiktiga och tror att det är trollspöt som är känsligt när det är juvelerna. Är så jävla skönt och sexigt när en kvinna vågar ta ett rejält tag om kuken.
Citera
2014-01-29, 21:03
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Jag har klena händer och vet därmed att jag inte är bra på att runka av.
Klena händer? Det där brutalrunkandet man ibland kan se i p-rullar är ingen höjdare. Får nästan ont i kuken när jag ser det. Kan riktigt känna hur senan som går från ollonets undersida till förhuden skär in när jag ser det...

Överlag tycker jag tjejer är dåliga på att runka. Antingen håller de för långt ner och och snabbt slår stopp vid kukroten eller sliter i senan, eller annars för långt upp och fortsätter av farten förbi ollonet och nästan slår knut på förhuden...
Ska man runka måste man göra det med finess, variation, inlevelse, lekfullhet och sensualism, inte bara greppa kuken som om den var en stång att hålla i på bussen eller nåt jäkla cykelstyre och runka på för allt vad tygen håller eller ett sömnigt uppochner, uppochner, uppochner... Har heller ingen lust att ge instruktioner hela tiden, då slakar den bara... Dessutom vill jag att tjejen runka mig för att hon gillar det, inte för att jag säger åt henne "gör si, gör så".
Det snackas så mycket om att killar ska göra si och så, men hur vore det med lite inlevelse och eget intresse av tjejer vid runkandet?
Suga däremot brukar tjejer vara duktiga på...
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2014-01-29 kl. 21:18.
Citera
2014-01-29, 21:37
Medlem
hazzos avatar
Citat:

Känns som du inte är så gammal eller erfaren. Frågar du mig så är en bra avsugning det bästa man kan få. Sedan ska det blandas med lite handsex. Max 1/3 del. Men då handlar det mest om att damen ska få vila lite.
Citera
2014-01-29, 22:36
Medlem
Herbalistts avatar
Jag är volontär , du kan testa allt du vill på mig.
Citera
2014-01-30, 09:33
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Du får träna helt enkelt och hoppas herren uppskattar det! Banan låter inte som ett vidare bra alternativ

Det du kan träna med en banan är ju att ta den långt in i munnen utan att klökas.. eller ta den ner i halsen (utan att spy) det är uppskattat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in