2014-01-29, 19:02
Medlem
Hallå där alla FBare!

Har kollat runt väldigt mycket om detta på FB men hittar inte nåt liknande iallafall..

Sedan en tid tillbaka har jag haft små.. typ "dött skin", "bölder" eller vad man kan kalla det. Dom gör inte ont, dom kliar inte och dom gör inga besvär förutom att dom ALDRIG FÖRSVINNER!

Har testat att byta rakhyvel, använder aftershave utan alkohol och rakar inte mothårs.

Den största ( och som funnits längst, säkert den första ) är ca 2-3 mm bred. Har testat att riva och dra av dom, det blöder men känner aldrig någon smärta!

Min flickvän har aldrig fått något liknande och vi har varit tillsammans i ca 6 månader nu, så det kan väll inte vara någon könssjukdom? (eller?)

Idéer och råd tas gärna emot!
Citera
2014-01-29, 19:10
Medlem
The.Swedes avatar
Back to the 70's! Skit i att raka och odla en 70 tals buske
Citera
2014-01-29, 19:10
Medlem
Cubalibre77s avatar
Det är fullt normalt att få utslag efter rakning. Låter dock på dig som att det är något som har uppkommit nu? isf känns det ju lite konstigt.

Själv kan jag få det om jag rakat mig ovanför könet och har därför slutat med det.
Citera
2014-01-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubalibre77
Det är fullt normalt att få utslag efter rakning. Låter dock på dig som att det är något som har uppkommit nu? isf känns det ju lite konstigt.

Själv kan jag få det om jag rakat mig ovanför könet och har därför slutat med det.

Kan inte säga att det är " utslag " precis. Har ju fått röda prickar osv osv. Har snart rakat underlivet i 6-7 år utan att detta har dykit upp!

Det är så att jag kan ta naglarna och dra bort dom, men dom kommer tillbaka på exakt samma ställe som innan.. vet inte hur jag ska få bort dom helt ärligt
Citera
2014-01-29, 19:40
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxelo
Har kollat runt väldigt mycket om detta på FB men hittar inte nåt liknande iallafall..

Idéer och råd tas gärna emot!
Verkligen?

Inåtväxande hår, inflammerade hårsäckar.

Edit
Citat:
Kan inte säga att det är " utslag " precis. Har ju fått röda prickar osv osv. Har snart rakat underlivet i 6-7 år utan att detta har dykit upp!
Kondylom, herpes, aids.
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2014-01-29 kl. 19:50.
Citera
2014-01-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Verkligen?

Inåtväxande hår, inflammerade hårsäckar.

Edit

Kondylom, herpes, aids.

Fast hur troligt är det om min flickvän inte fått någonting under 6 månader? har även kollat upp mig mot könssjukdomar, vilket jag glömde nämna. Och det visade ingenting.
Citera
2014-01-29, 20:20
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Fast hur troligt är det om min flickvän inte fått någonting under 6 månader? har även kollat upp mig mot könssjukdomar, vilket jag glömde nämna. Och det visade ingenting.
Vad säger du om inåtväxande hår, inflammerade hårsäckar? Rakar du efter dusch?

Använd något med alkohol istället för alkoholfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in