• 1
  • 2
2014-01-29, 16:33
Medlem
Farores avatar
Hej!

Det hela började på en fest strax efter jul. Det var en hyfsat lugn fest, precis som jag gillar då jag inte är någon festprisse direkt. De flesta som var där var kompisar till mig, och därutöver fanns några andra killar, som senare försvann till någon annan fest, samt några tjejer. Jag blir lagom full, dock nyktrare än de flesta andra. Vi snackar och har trevligt och det slutar med att jag "får napp", om man nu kan kalla det det, på en av tjejerna. Vi delar säng, men har inte sex pga att alla på festen sover i samma rum.

En tid senare blir jag inbjuden av en av tjejerna till en ny fest då en av tjejerna fyller år.. Jag var egentligen inte särskilt festsugen, men jag tänkte att jag möjligen hade chans att ligga med tjejen som jag raggat på under förra festen (jag är möjligen lite desperat haha ). Jag kanske bör nämna att jag är ganska oerfaren när det gäller alkohol och fester, men jag försöker alltid att ta det så lugnt som möjligt. Iaf, dagen då jag ska till festen går det stressigt till, jag hinner inte äta och har sovit dåligt. Jag känner inte ett dugg för att festa... Jag och en kompis åker dit och till en början är det trevligt.. Men när det ska börja drickas så gör jag tydligen en alldeles för stark blandning samtidigt som jag ätit dåligt och blir därför för full.

Då jag inte känner någon där (mer än min kompis och de tjejer jag träffat en gång på förra festen) drar jag mig undan och tänker att alla på festen är bimbos och bönder (det var utanför staden jag bor i). Jag ser hur alla beter sig omoget och bara skriker, dansar löjligt och raggar (festar med andra ord). Jag hittar papper och penna och börjar skriva ner mina tankar och bryr mig inte ett dugg om att de andra antagligen tycker att jag är ett wierdo (jag tyckte och tycker nog att de flesta andra där betedde sig ännu märkligare dock). Då kommer det fram en ny tjej som jag aldrig träffat förut. Hon är jättesöt och verkar lugn och snäll. Hon presenterar sig och jag mumlar mitt namn, och fortsätter skriva. Hon frågar vad jag skriver och jag svarar "något jag kommer skratta åt i morgon", vilket förövrigt var alldeles sant (det jag skrev är helt osammanhängande)... Jag hade redan bestämt mig för att alla på festen var människor som jag inte hade något gemensamt med, så jag svarade bara kort på hennes frågor och var likgiltig. Sedan satte jag mig för att vila resten av kvällen, tills min kompis sa att det var dags att åka hem, vilket jag tyckte var väldigt skönt.

Dagen efter inser jag att jag varit otrevlig och ångrar mig mkt. Har sedan dess inte kunnat släppa tjejen som kom fram. Tänkte lägga till henne på facebook för att iaf. be om ursäkt för att jag betett mig konstigt, men nu har det gått ett par veckor så det känns som det bara skulle verka skumt. Dessutom har jag hållit på med hennes kompis, vilket gör det ännu mer pinsamt.. Har hört med en vän om vem hon är och hon verkar precis som min typ. Hjälp, kan inte släppa henne!

Ursäkta mig för lång text, men gillar som ni kanske förstår att skriva av mig. Och även om denna texten också är svår att läsa så var det inte denna jag skrev när jag var full
Citera
2014-01-29, 16:45
Medlem
Men va fan, lägg till henne på facebook. Vad har du att förlora?

Antingen så kanske hon är intresserad (lr kan bli) eller så är hon inte det, men du kommer ju aldrig få reda på det om du bara sitter och drömmer om henne.
Citera
2014-01-29, 16:53
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Så hemskt var det väl ändå inte? Men adda henne på fejan. Vad har du att förlora och vad har du att vinna? Just det, inget och allt är svaren i samma ordning som frågan var ställd.
Citera
2014-01-29, 16:56
Medlem
Farores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasketPuppeteer
Så hemskt var det väl ändå inte? Men adda henne på fejan. Vad har du att förlora och vad har du att vinna? Just det, inget och allt är svaren i samma ordning som frågan var ställd.

Ni har givetvis rätt.. Ska lägga till henne nu Det jobbiga kanske ligger i att vi har några gemensamma vänner och att det då blir ännu mer konstigt..
Citera
2014-01-29, 17:06
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farore
Ni har givetvis rätt.. Ska lägga till henne nu Det jobbiga kanske ligger i att vi har några gemensamma vänner och att det då blir ännu mer konstigt..
Det gör det väl bara mer naturligt? Vanligt att vänner träffar varandras vänner?

Uppdatera gärna
Citera
2014-01-29, 17:54
Medlem
Scraps avatar
Ja du. Jag tror du bryr dig för mycket om denna lilla händelse. Var du direkt otrevlig mot tjejen? Eller satt du bara där och svarade fast du ställde inga frågor till henne? Du kan alltid skylla på att du mådde dåligt.. Du verkar dock lite skum som sätter dig och skriver på en fest? Med papper och penna? :O
Citera
2014-01-29, 18:35
Medlem
Farores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Ja du. Jag tror du bryr dig för mycket om denna lilla händelse. Var du direkt otrevlig mot tjejen? Eller satt du bara där och svarade fast du ställde inga frågor till henne? Du kan alltid skylla på att du mådde dåligt.. Du verkar dock lite skum som sätter dig och skriver på en fest? Med papper och penna? :O

Ja, jag vet! Jag tycker också att det var sjukt skumt gjort! Det är därför det känns så konstigt om jag skulle ta kontakt med henne... Jag tror inte att jag sa något elakt eller så, men visade nog ganska tydligt att jag inte brydde mig om henne.. Nu fick du mig att ändra mig!
Citera
2014-01-30, 18:28
Medlem
Har du kontaktat henne?

Var inte orolig att du ska skämma ut dig för att ni har gemensamma kompisar eller nått.. Lägg till henne och skriv till henne efter någon dag, då känner du ganska snabbt om hon är intresserad.

Kör bara och oroa dig inte!
Citera
2014-01-30, 21:52
Medlem
Farores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Har du kontaktat henne?

Var inte orolig att du ska skämma ut dig för att ni har gemensamma kompisar eller nått.. Lägg till henne och skriv till henne efter någon dag, då känner du ganska snabbt om hon är intresserad.

Kör bara och oroa dig inte!

Jo, men Scrap har ju rätt.. Vem tusan sätter sig och skriver på en fest med papper och penna? Jag tror inte jag själv skulle vara intresserad av någon som skulle göra det. Fan va löjligt detta är egentligen... och
Citera
2014-01-30, 21:57
Medlem
Citat:
Jo, men Scrap har ju rätt.. Vem tusan sätter sig och skriver på en fest med papper och penna? Jag tror inte jag själv skulle vara intresserad av någon som skulle göra det. Fan va löjligt detta är egentligen... och

Äh, är väl de konstiga killarna som intresserar en, haha. Hon tyckte säkert du var lite knepig och intressant. Seså, adda henne på facebook.
Citera
2014-01-30, 22:07
Medlem
Farores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Äh, är väl de konstiga killarna som intresserar en, haha. Hon tyckte säkert du var lite knepig och intressant. Seså, adda henne på facebook.

Hon kommer säkert att tycka att jag är ännu knepigare när jag lägger till henne på facebook 2 veckor efteråt Misstänker även att ni flashbackare bara vill göra historierna lite mer intressanta ibland
Citera
2014-01-30, 22:08
Medlem
Citat:
Hon kommer säkert att tycka att jag är ännu knepigare när jag lägger till henne på facebook 2 veckor efteråt

Hellre det än typ desperat och lägger till samma kväll. Nu kan du ju ha fått syn på henne av en slump, känns inte lika mycket som en creepy stalker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in