Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-11-10, 19:47
  #25
Medlem
Tycker hon gör bra musik och verkar ha skön syn på livet. Söt är hon också.
Citera
2016-02-26, 21:46
  #26
Medlem
elliot1990s avatar
http://m.noisey.vice.com/en_uk/blog/...interview-2014

Var det hon som höll på att bli våldtagen i Indien? Vi har inte samma politiska åsikter men hon gör bra musik.
Citera
2016-03-24, 17:12
  #27
Medlem
arakas avatar
Kidsen i dag måste vara betydligt trögare än vad vi var på 80-talet. Verkar som det är antingen flummarmusik typ Elliphant, Maggio och Rihanna eller stompa stompastuket typ Avicii som funkar på dagens musikälskare. Hitlistorna på 70 och 80-talet var betydligt smartare och mer experimentella med artister som Peter Gabriel, Kate Bush, Pink Floyd, David Bowie, Japan, Human League och Depeche Mode. Tom Alphaville och Aha är ju genier jämfört med Avicii och Elliphant.
__________________
Senast redigerad av araka 2016-03-24 kl. 17:21.
Citera
2016-04-13, 11:37
  #28
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Kidsen i dag måste vara betydligt trögare än vad vi var på 80-talet. Verkar som det är antingen flummarmusik typ Elliphant, Maggio och Rihanna eller stompa stompastuket typ Avicii som funkar på dagens musikälskare. Hitlistorna på 70 och 80-talet var betydligt smartare och mer experimentella med artister som Peter Gabriel, Kate Bush, Pink Floyd, David Bowie, Japan, Human League och Depeche Mode. Tom Alphaville och Aha är ju genier jämfört med Avicii och Elliphant.

Ja kids i dag är väl allmänt hopplösa. Hennes kommentarer om att man blir sjuk av mobiltelefoner säger det mesta.
Citera
2016-04-13, 14:40
  #29
Medlem
lukashs avatar
Hon känner och umgås med flertalet i Hells Angels. Sicket skvaller. Glad och trevlig tjej tycker jag dock, och fan vad jag skulle vilja knulla henne.
Citera
2021-04-17, 10:58
  #30
Medlem
kubuns avatar
Var eller är med i TV4:ans morgon-TV nu idag. Hörde inte hela intervjun men det verkar som hon slagit sig ner här hemma nu å köpt ett torp att sätta sig i. För övrigt en helt okontroversiell intervju så långt jag hörde och hon skulle återkomma med mera sång. TV4-play gäller....
Citera
2023-05-19, 02:02
  #31
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...en-i-benjamins

Det här var förjävla roligt, när man lämnar sin echochamber och någon helt plötsligt inte håller med en.

Citat:
Elliphant säger att hon gillar mörker.

– Det är som norrmän, ni gillar ju mörker också, säger hon.

– Inte jag, säger Stordalen.

– Jo, säger Elliphant.

– Nej. Nej, säger Stordalen.

– Inte? Okej. Ja ja, inte du då, svarar Elliphant.

– Nej, jag älskar ljus och jag älskar allt sånt. Jag gillar allt som är positivt, säger Stordalen.

Elliphant frågar då om han har några barndomstrauman, och blir förvånad när han svarar nej.

Citat:
Elliphant frågar om Petter Stordalen är stjärntecknet fisk. Han svarar då att han är skytt.

– Jag tror inte på stjärntecken alls, säger Stordalen.

– Det är väldigt typiskt skytt att inte göra det, säger Elliphant.

– Men tror du på stjärntecken, frågar Stordalen.

– Ja, så klart, svarar Elliphant.

– Va?!, utbrister Stordalen.

Det verkar inte vara mycket flum i miljardärskretsarna, han undrar vafan det här är för jävla tugg. Han satt nog och väntade på att han bara var miljardär för att han var en vit man.

Citat:
Elliphant ber Stordalen att dra tarotkort.

– Jag tror lika mycket på det här som på den avskyelige snømannen, säger Stordalen.

7-0 till Norge, en lite försenad 17:e maj present.
__________________
Senast redigerad av Kayana 2023-05-19 kl. 02:05.
Citera
2023-05-30, 12:57
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...en-i-benjamins

Det här var förjävla roligt, när man lämnar sin echochamber och någon helt plötsligt inte håller med en.





Det verkar inte vara mycket flum i miljardärskretsarna, han undrar vafan det här är för jävla tugg. Han satt nog och väntade på att han bara var miljardär för att han var en vit man.



7-0 till Norge, en lite försenad 17:e maj present.

Haha... jag kom in här nu bara för att se vad folk hade att säga om hennes gästspel i programmet! Sällan skådat en så jobbig människa... det blev skämskudde många gånger under det avsnittet.

Nåt fel är det ju med henne, uppenbarligen.
Citera
2024-03-12, 21:43
  #33
Medlem
Jag såg avsnittet nu.. Nej men snälla människa… Kardinalexempel på otur när hon tänker
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback