Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-28, 19:37
  #1
Medlem
RobertoSavianos avatar
Från Wikipedia:

"Elliphant är artistnamnet för Ellinor Olovsdotter, född 8 oktober 1985 i Stockholm, är en svensk musiker. Hon har skivkontrakt med TEN Music Group sedan 2011.[1]
Hon har samarbetat med artister som Adam Kanyama, Eboi och Ras Fraser Jr. Låten "Tekkno Scene" var med i FIFA 13.[2] År 2013 spelade hon på Storsjöyran.[3] Hon är nominerad till P3 Guld 2014 som Årets nykomling[4]."

Hon är riktigt snygg. Sägs vara väldigt dampig.

Vart har vi på henne egentligen?
Citera
2014-01-28, 20:38
  #2
Medlem
TinyPoliss avatar
Citat:
Sägs vara väldigt dampig.
Hon har ADD och är dyslexiker. Självmedicinerar med marijuana.
Källa
Citera
2014-01-28, 23:15
  #3
Medlem
calle-gusaf2s avatar
Hon jobbade som servitris på Riche innan hon brejkade, ofta frukost så hon verkar vara morgonpigg
Citera
2014-04-27, 12:03
  #4
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyPolis
Hon har ADD och är dyslexiker. Självmedicinerar med marijuana.
Källa
Med tanke på slutet av intervjun är hon inte överdrivet förtjust i svarta kvinnor.
Citera
2014-04-27, 15:06
  #5
Medlem
vators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Med tanke på slutet av intervjun är hon inte överdrivet förtjust i svarta kvinnor.

Ja, för det är ju verkligen det hon menade.
Citera
2014-04-27, 19:12
  #6
Medlem
Hon var med i pluras program för någon dag sen. Snackade fitta, knulla och analsex i de flesta scener hon medverkade i
Citera
2014-04-28, 11:44
  #7
Avstängd
flashbackups avatar
hon verkar väldigt lös.. en tjej med smutsiga knän dvs..

hon va ju med i pluras julspecial också.. då dök hon upp med Organismen (Organism 12), en rappare som lever numera på att planka amerikanska låtar rakt av genom översättning.

han är väl mest känd för sin låt Karlakarl som beskrev det svenska folkhemmet.
Citera
2014-04-28, 11:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Hon var med i pluras program för någon dag sen. Snackade fitta, knulla och analsex i de flesta scener hon medverkade i

Har inte sett programmet men jag blir allmänt deprimerad av att första gången jag ser en ung kvinnlig artists namn på framsidan av en tidning (Expressen var det tror jag) så är det för att hon har chock! panik! "pratat om sex i TV".
Citera
2014-04-28, 15:32
  #9
Medlem
Hon var rätt skön hos Plura, men läste sen att hon stoltserar med att röka på, och föll därmed som en sten i mitt tycke. Vidrig brud.
Citera
2014-04-28, 21:21
  #10
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Han är känd för att vara stor del av sveriges bästa underground hiphop/rap/whatever och var sveriges bästa battle-rappare.

Versioner volym 1/2 som e amerikanska versioner har han gjort lite oseriöst dessutom. Dock är väl det enda bra moderna han gjort "Om gud vill & vädret tillåter". Sedan dess har det vart lite tafatt.

Men ja, kanske lite dumt att presentera någon man inte vet något om ;P

Fast det är väl som att vara Jamaicas bästa hockeyspelare ungefär.
Citera
2014-04-28, 21:29
  #11
Medlem
Aldrig sett donnan förut, hon är helt i min smak. Första videon på youtube är det första jag ser att hon meckar en spliff, tänder på och sedan tjack-städar sin lägenhet. Av det lilla jag såg gissar på att hon medicinerar sin ADD med mer än bara blaze. Någon som vet om elifanten gillar att vara vaken?

Mycket snack om organismen, är såklart off topic men kan inte hålla mig:

Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Han är känd för att vara stor del av sveriges bästa underground hiphop/rap/whatever och var sveriges bästa battle-rappare.

Versioner volym 1/2 som e amerikanska versioner har han gjort lite oseriöst dessutom. Dock är väl det enda bra moderna han gjort "Om gud vill & vädret tillåter". Sedan dess har det vart lite tafatt.

Men ja, kanske lite dumt att presentera någon man inte vet något om ;P

Organismen är en högst medioker rappare. Inte vidare skicklig och rappar ofta med ett väldigt enkelt flow. Ogillar honom inte men skulle varken benämna honom som bäst eller underground, han har ju varit hyffsat känd sen MBMA tiden liksom. Det bästa han gjort imo är hans samarbeten med roffe.
Citera
2014-04-30, 22:02
  #12
Medlem
Hon är typiskt en ung vuxen som tror det hon gör är unikt, typ.

Aaaaaaaaaaah, jag asså röker brajj och tycker det är ok. så jävla tuuuuuuuuuft!

Snygg?!?!!? snälla, snygg är hon inte, men knullbar!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback