2014-01-28, 13:40
Medlem
Finns det en charm med detta?skönt? Eller är det klipp&skuret för att ligga o mysa under täcket innan läggdags?
Citera
2014-01-28, 13:46
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Charm finns det. Men bara onödigt dumt då det inte kommer fungera på nätterna när du behöver sova.
Inte värt om du har sömnproblem.
Annars kan det vara kul att flumma bort en dag.
Citera
2014-01-28, 14:07
Bannlyst
Du kommer ju göra bort dig ganska mycket... Men å andra sidan kommer du inte ha något minne av det, så du kommer ju inte må dåligt av det. Dock är det väl dumt om du bryr dig om vad andra tycker om dig.
Citera
2014-01-28, 20:12
Bannlyst
Zopiklon är mer ångestdämpande tycker jag. Blir även väldigt illamående när ruset lägger sig. Inte värt.
Citera
2014-01-28, 20:15
Medlem
Powens avatar
Har du sömnstörningar så är det riktigt onödigt att använda det dagtid. För tillslut kommer dom fungera skit att sova på och större mängder behövs om det ska finnas en chans att somna.
Citera
2014-01-28, 21:06
Medlem
Kan bara hålla med ovanstående talare: Ät aldrig insomningstabletter annat än vid sömn.
Det fuckar upp hela sömnsystemet om man i tid och otid börjar knapra de små godingarna och slutar garanterat med att du snabbt höjer toleransen och inte kan sova på mindre än flera stycken.
Citera
2014-01-28, 21:35
Medlem
Tacksam för svar!

Okej väntar tills kvällen!
Citera
2014-01-28, 23:26
Medlem
Brukade käka Imovane lite titt som tätt, typ när jag kände för det. Men då var jag också väldigt ingådd på dom ska du veta. En Imovane 5 eller 7,5 gör för en ovan person mest att du skulle kunna somna vart du än sätter dig. 5-10 st av dom va som tjack för mig, sen drog jag och köpte bira!

Men varför bli en missbrukare!? Ät dom så som du ska, använd dom i det syfte du vill att de ska fungera. Har du en gång upptäckt zoppens rus så har du öppnat Pandoras Ask, men det vet du säkert redan.
Senast redigerad av EnSomVartMedEttTag 2014-01-28 kl. 23:28.
Citera
2014-01-28, 23:31
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Finns det en charm med detta?skönt? Eller är det klipp&skuret för att ligga o mysa under täcket innan läggdags?

Jag blev van, blev yr, hamnade på LPT.

En annan gång så körde jag bil när jag knappt kunde stå.

En annan gång så spydde jag i två soptunnor utomhus.

Så går det när jag tar Zolpidem, tappar helt omdömmet.

Men då blev jag van vid dem, efter 2 veckor låg dos.
Citera
2014-01-29, 15:31
Medlem
tog 20mg igår(först 10 sen fyllde på med 10 till). Flickvännen ville ha sex fast jag hade berättat att jag kan vara "lite" skev. Det var den absolut mest mongo upplevelse jag någonsin varit med om. Fittan va bara en konstig köttklump och jag upplevde det som att det var en massa små människor tillsammans med mig under täcket. Hela sängen gungade som om jag var på ett skepp ute på havet. Efter detta minns jag inget mer, och upptäcker i morse att den berömda tomten har varit i farten och ätit upp nästan hela kartan med tabletter och bara lämnat en kvar! Fick mig en jävla skjuss
Citera
2014-01-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
tog 20mg igår(först 10 sen fyllde på med 10 till). Flickvännen ville ha sex fast jag hade berättat att jag kan vara "lite" skev. Det var den absolut mest mongo upplevelse jag någonsin varit med om. Fittan va bara en konstig köttklump och jag upplevde det som att det var en massa små människor tillsammans med mig under täcket. Hela sängen gungade som om jag var på ett skepp ute på havet. Efter detta minns jag inget mer, och upptäcker i morse att den berömda tomten har varit i farten och ätit upp nästan hela kartan med tabletter och bara lämnat en kvar! Fick mig en jävla skjuss

Välkänt det där med att man kan tro att det är en massa folk runtomkring en när man ätit Z-analoger, riktigt weird faktiskt.. Trodde jag hade en liten fest hemma en gång när jag satt vid datorn. De "andra" var helt enkelt i lite andra rum bara. Några var bakom mig ibland och stämningen kändes hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in