• 1
  • 2
2014-01-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Mina pengar åker på att du har fuskat och förmodligen först har hotat VJ om att du ska starta en tråd på flashback och sedan också har gjort slag i saken och faktiskt skapat en tråd.

Vilket kontonummer vill du sätta in pengar på ?
Om jag har fuskat eller gjort något med bilden så får högre makter ge mig 50 års olycka och misär. Jag kan svära på min farmors grav att jag inte gjort något.
Jag loggade in. Fick upp en ruta att jag hade gratispengar på en slot. Tryckte där och spelade och vann.

Svar 2014-01-28

De ljuger eller så har det blivit ett stort fel hos leverantören för jag kan svära på vad som helst om jag ljuger. Ge mig 100 års olycka och misär om jag ljuger. Jag var inloggad. Jag har tagit ut pengar från detta spelbolag tidigare så det är konstigt men nu kommer jag aldrig sätta in några mer pengar där. Att anklaga mig för att ljuga och inte kolla vad som verkligen var fel är ingen bra support. Hoppas de inte lurar mer människor på vinster men det får framtiden visa.
Citera
2014-01-29, 09:59
Medlem
Gatlyktans avatar
Mitt konto -> Spelhistorik, printa och visa. Blir lite svårt att tro på dig annars.
Citera
2014-01-29, 10:03
Medlem
Det luriga är ju att man kan bli utloggad från spelsidan och ändå fortsätta spela, åtminstone på net ent spelen. Så det är ju inget konstigt i sig att du är utloggad och har spelat.
Citera
2014-01-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatlyktan
Mitt konto -> Spelhistorik, printa och visa. Blir lite svårt att tro på dig annars.

Det finns inget där men det litar jag inte på. Det kan ju tas bort och mörkas hur de vill.
Något är skumt och jag har tappat förtroendet för sidan. Upp till er om ni vill fortsätta spel där. Jag väljer en annan sida i framtiden även om jag gjort uttag utan problem förut.
Citera
2014-01-29, 12:37
Medlem
Hajvans avatar
Jag gick in i min spelhistorik och det står spelets namn, vinst, datum o hela köret, du kan göra samma sak men du väljer att avstå.

Nädu, Vera&John blåser inte dig men du försökte blåsa dom och misslyckades och så startar du en tråd om det på nätet. Har sett sånt förr inget nytt under solen.
Citera
2014-01-29, 14:49
Medlem
Fyllefyllots avatar
Varför tar du screenshot när du kommer in i bonusspelet?

Jag har extremt svårt att tro att folk gör det, varje gång de vinner något eller hamnar i ett bonusspel och varför skulle JV medvetet lura dig på några enstaka tusenlappar?

I call BS, men det är jag.

Om det nu skulle vara så att det faktiskt har hänt, vilket jag betvivlar, så är det ju IGT eller vad de nu heter som medvetet lurar dig och då spelare det ju ingen roll var du spelar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in