• 2
  • 3
2014-01-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ge han en kåt blick, bit dig i läppen, sära onödigt mycket där du sitter, luta dig framåt mot ett bord, sätt dig i hans knä, ta på han, skratta överdrivet mycket åt hans skämt, såg att du är våt.
Ja skys the limit kvinna så vill du nu vara rak är det väl bara att köra.

Låter amazing! Ska börja använda fantasin mer 😊
Citera
2014-01-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Alla är olika och går igång på olika saker. Men kom igen, hur svårt kan det vara att få din pojkvän kåt på dig? Hur ska flashback veta hur din kille som de inte känner bli kåt på dig?

Var sexig och klä av dig på ett sensuellt sätt framför honom och släng dig över honom (nyduschad), teasa honom för länge tills han inte klarar det mer, eller teasa inte alls, kör på bara. Whatever, ser du någorlunda ut och inte är en äkta idiot och din kille inte äcklas av dig så är det inga problem.

Jag går dock igång på att tjejen tar kommando och att man som kille inte ska behöva göra hela jobbet, tjejen måste våga och bjuda på sig själv och ska självfallet retas med en, alltså inte bara in ut och sprut hejdå.

Haha grejen är att han inte är min pojkvän och tror heller inte att jag skulle kunna ha ett förhållande me honom. Eller joo kanske beror på. Vill bara att han ska bli jävligt och galet kåt på mig. Typ få stånd och sen är det bara att ge signalerna.
Citera
2014-01-29, 09:21
Medlem
sillbits avatar
Mjaha. Tease alltså.

Tja, flasha lite för honom kanske?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto