2014-01-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selfcreated
Positiv attityd, var glad, peta lite på han med händerna, var kåt helt enkelt och visa det.

Kommer devinitivt göra det! Eller bara säga att jag är kåt och vill knulla. Få se vilken som är mest lämlig.
Citera
2014-01-26, 23:25
Medlem
Gå fram till killen, smek han på snoppen utanför byxorna och sedan så viskar du i hans öra och säg;

- Älskar din feta stora kuk "även fast den är liten" vill att du ska ta mig här och nu.

Detta kom ja på på 1 sek, använd fantasi kvinna!
Citera
2014-01-26, 23:31
Medlem
Alla är olika och går igång på olika saker. Men kom igen, hur svårt kan det vara att få din pojkvän kåt på dig? Hur ska flashback veta hur din kille som de inte känner bli kåt på dig?

Var sexig och klä av dig på ett sensuellt sätt framför honom och släng dig över honom (nyduschad), teasa honom för länge tills han inte klarar det mer, eller teasa inte alls, kör på bara. Whatever, ser du någorlunda ut och inte är en äkta idiot och din kille inte äcklas av dig så är det inga problem.

Jag går dock igång på att tjejen tar kommando och att man som kille inte ska behöva göra hela jobbet, tjejen måste våga och bjuda på sig själv och ska självfallet retas med en, alltså inte bara in ut och sprut hejdå.
Citera
2014-01-26, 23:32
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menwuuut
Okej.. Under nått träningspass kanske? Eller någon man nyss har träffat? Ev under nån rast eller lektion också.
Hehe, du låter som en drömtjej, en tjej som kan skippa allt socialt skit och gå rakt på sak istället.
Om jag inte har missat nåt alltså.
Tänk om fler tjejer vore som dig..

Jag kan bara prata för mig själv men om en tjej skulle viska i mitt öra "jag tycker att du är söt.. vill du ha sex med mig?" så skulle jag genast bli kåt som ett djur.
Senast redigerad av Anon2 2014-01-26 kl. 23:34.
Citera
2014-01-26, 23:34
Medlem
Zheivas avatar
"Hej, jag är kåt "

Fungerar alltid!
Citera
2014-01-27, 01:27
Medlem
Messijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Det där är knappast något problem.
Killar är kåta dygnet runt, året om. Alltid redo att sätta på nåt.

Jovisst, om man är 15 år.
Citera
2014-01-27, 03:39
Medlem
Manboiiis avatar
Slicka dig runt fingret och ge han en erotisk blick, om inte annat viska i hans öra att du vill suga av honom, eller så skickar du ett mess med texten "jag vill suga av dig", ingen smiley eller något, den texten rakt av.

Lovar att det får fart på honom

Den killen som inte blir kåt av detta är nog homosexuell.

Sen när du fått hans uppmärksamhet av det så kan du ju leda det vidare till sex vid akten.
Senast redigerad av Manboiii 2014-01-27 kl. 03:43.
Citera
2014-01-27, 04:41
Medlem
sillbits avatar
Är det en grabb du redan haft sex med förut, eller är det någon du skulle vilja ha sex med? Det gör liksom stor skillnad.
Om du redan haft honom i sängen så är det ju bara att vara rakt på, och säga att du är kåt och skulle vilja känna honom i dig. Kombinera med blickar och smekningar.

För någon du inte haft i säng är det lite knepigare, då det inte funkar att vaa för rättfram eller grov. Men testa med att fråga om han skulle vilja följa med hem till dig och dricka te.
Citera
2014-01-27, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menwuuut
Finns det ett sätt att få killen riktigt kåt på en under nån timme. Och MED kläder. Kom med alla era tips, tanken är att killen ska vilja knulla dig oavsett vad.

Alla är olika och det finns inget felsäkert sätt att få någon i säng. Det finns nog ganska många som du aldrig kommer få till det med oavsett vad.

Det är lite märkligt att ingen hittills i tråden tagit upp det viktigaste. Var snygg. Om du är snygg vill de flesta sätta på dig och det enda du behöver göra är att förmedla att du vill bli påsatt.

Om du är i gymmet och har snygg rumpa så är raka marklyft ett bra sätt att få uppmärksamhet.

Att be om hjälp med något kan vara ett bra sätt att börja prata. Om det är i skolan så be gärna om hjälp med något som man kan rita figurer för att förklara så kan du luta dig in och komma nära för att titta på figuren. I gymmet kan det vara bra att be om passning. En bra sak att tänka på om du ber om hjälp är att be om hjälp med något du faktiskt vill ha hjälp med, annars känns det bara fejkat och oäkta. Om du inte är riktigt duktig, då kan du be om hjälp med något riktigt trivialt samtidigt som hela ditt kroppsspråk skriker "jag vill knulla".

Det är ganska ovanligt att kvinnor snabbt vill ha en i säng så jag tror att de flesta skulle ha svårt att tro att det är sant om du är för på.

Kolla lite i den här tråden: (FB) Vilka knullchanser har du missat för att du var så trög?. Ibland spelar det ingen roll vad du gör. Vi kommer inte fatta det ändå.

Det är stor skillnad på vad folk skriver här i ett forum och vad de verkligen vill skall hända i verkliga livet. Det är lätt att sitta hemma och fantisera och tänka att om det här hände mig så skulle jag sätta på dig på plats men sen när man väl står där så blir det annorlunda. Det mest tragiska är alla män som inte kan leva upp till sina egna fantasier och sen tar ut det på kvinnor som dig och kallar er horor och andra otrevligheter bara för att ni vågar ta initiativ.

Det viktigaste är att prova sig fram, våga testa nya saker och klara av att leva med konsekvenserna. Om man bara kan ta motgångarna så kan man lära sig vad som helst.

Lycka till. Världen behöver fler kvinnor som tar initiativ.
Citera
2014-01-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manboiii
Slicka dig runt fingret och ge han en erotisk blick, om inte annat viska i hans öra att du vill suga av honom, eller så skickar du ett mess med texten "jag vill suga av dig", ingen smiley eller något, den texten rakt av.

Lovar att det får fart på honom

Den killen som inte blir kåt av detta är nog homosexuell.

Sen när du fått hans uppmärksamhet av det så kan du ju leda det vidare till sex vid akten.

Hahahaha det i början är väl lite för mkt för nån man knappt känner. Hahah
Citera
2014-01-27, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Hehe, du låter som en drömtjej, en tjej som kan skippa allt socialt skit och gå rakt på sak istället.
Om jag inte har missat nåt alltså.
Tänk om fler tjejer vore som dig..

Jag kan bara prata för mig själv men om en tjej skulle viska i mitt öra "jag tycker att du är söt.. vill du ha sex med mig?" så skulle jag genast bli kåt som ett djur.

Haha men ja jag skippar snacket och går oftast rakt på saken
Citera
2014-01-27, 15:08
Bannlyst
Ge han en kåt blick, bit dig i läppen, sära onödigt mycket där du sitter, luta dig framåt mot ett bord, sätt dig i hans knä, ta på han, skratta överdrivet mycket åt hans skämt, såg att du är våt.
Ja skys the limit kvinna så vill du nu vara rak är det väl bara att köra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in