2019-02-09, 11:21
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Det går inte lyssna på denna podd .Nemo är en jävla tönt som vill leka med kändiseliten och blir brun runt munnen varje gång .Ja jag har försökt lyssna men för många snoppar rids helt enkelt .
Citera
2019-02-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Det går inte lyssna på denna podd .Nemo är en jävla tönt som vill leka med kändiseliten och blir brun runt munnen varje gång .Ja jag har försökt lyssna men för många snoppar rids helt enkelt .

Håller med, förstår inte varför han får göra podden. Han har ju t.o.m. talproblem..
Citera
2019-02-10, 14:46
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Håller med, förstår inte varför han får göra podden. Han har ju t.o.m. talproblem..

"Får"? Vem skulle hindra honom?
Citera
2019-02-11, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
"Får"? Vem skulle hindra honom?

podden e sponsrad av radioplay, vilket gör att han kan ha med kändisar.. och det är det podden går runt på
Citera
2019-04-05, 18:55
Medlem
Isnatts avatar
Tycker lite synd om Nemo. Han är inte begåvad.
När han startar podden så är han helt exalterad och upptrissad och säger 'NU KÖR VI, NU ÅKER VI!!?' som om det är 1967 och ett band ska få vara med i Hyland. Och jag har aldrig varit med om nån gäst som svarat mer än typ 'Jahopp?' på Nemos start.

Han har vid ett par tillfällen bland annat med Magnus Carlsson sagt 'Men det är ju två ord?' när han bett sina gäster säga 'ett ord om', trots att gästen sagt ett ord SOM bestått av två sammansatta ord.
Citera
2019-05-06, 16:01
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Är det poddindex det är fel på eller har Nemos podd äntligen de lyssnarantal han förtjänar?
Såg nu att antal lyssnare ligger på ungefär 2-3k i veckan.. har för mig att det åtminstone var upp mot 50-60k där ett tag. Vad har hänt?
Citera
2019-05-07, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Är det poddindex det är fel på eller har Nemos podd äntligen de lyssnarantal han förtjänar?
Såg nu att antal lyssnare ligger på ungefär 2-3k i veckan.. har för mig att det åtminstone var upp mot 50-60k där ett tag. Vad har hänt?
Han har ju börjat köra betal poddar, säkert därför. Tror han kör 2 gratis och 2 för kostnad i månaden..
Citera
2019-05-24, 09:24
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
NTLIGEN! Robert Gustafsson om Jonas Inde, ”Tårtgeneralen”, överdoser, diagnoser, ”PK-samhället”, Killinggänget och MYCKET mer! Detta vill ni inte missa.

https://twitter.com/nemoheden/status...69353881464833

Måste erkänna att jag är lite sugen på senaste avsnittet. Inte lyssnat på Nemo på ett tag men kanske värt med en gratismånad?
Citera
2019-05-24, 10:05
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Allan Svensson sitter och låter lika arrogant som flashback utmålar honom... i detta fall smaskar
bulle in i micken och nollan Nemo väljer att ställa just frågor under fikat trots
att han får klagomål på det, han fick som han ville jag stängde av i protest

Han verkar mest vara skygg.
Citera
2019-05-24, 10:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Han verkar mest vara skygg.
Därför smaskar han demonstrativt?
Citera
2019-05-26, 13:48
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Tycker lite synd om Nemo. Han är inte begåvad.
När han startar podden så är han helt exalterad och upptrissad och säger 'NU KÖR VI, NU ÅKER VI!!?' som om det är 1967 och ett band ska få vara med i Hyland. Och jag har aldrig varit med om nån gäst som svarat mer än typ 'Jahopp?' på Nemos start.

Han har vid ett par tillfällen bland annat med Magnus Carlsson sagt 'Men det är ju två ord?' när han bett sina gäster säga 'ett ord om', trots att gästen sagt ett ord SOM bestått av två sammansatta ord.

Var det inte Nemo som i en dokusåpa hade hangup på ordet "skägg"?

Han skrek "skägg" i tid och otid, verkade tycka det var jätteballt att göra så.

Killen är ju helt slut, ett wt. Någon borde hjälpa honom att avsluta det här posdandet innan han blir lika pinsam som stolpskottet i framgångspodden.
Citera
2019-06-05, 13:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu har han blivit styv i sin lilla kork, han tycker vi ska betala för
att han ska fortsätta ställa grunda frågor till kändisar som ställer upp bara för
att andra kändisar ställer upp utan att det förd en skulle säger någon om kvalitén på intervjuaren,

Vi andra får nu nöja oss med en 14 minuters teaser, må det så bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in