• 1
  • 2
2014-01-24, 07:43
Bannlyst
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.

Deras prop är helt underbar att sätta, 110% smärtfritt trots lite större injektmängd, ingen pip över huvud taget.
Riktiga gotteoljor, ska prova deras NPP också snart tänkte jag.
Lite begränsat utbud men definitivt högsta klass på koket.
Citera
2014-01-26, 11:34
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.

Deras prop är helt underbar att sätta, 110% smärtfritt trots lite större injektmängd, ingen pip över huvud taget.
Riktiga gotteoljor, ska prova deras NPP också snart tänkte jag.
Lite begränsat utbud men definitivt högsta klass på koket.

Om den är 110% smärtfri betyder det att du har mindre ont efter än innan Sticket?!
Citera
2014-01-26, 11:41
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Om den är 110% smärtfri betyder det att du har mindre ont efter än innan Sticket?!

Måste hålla med lite här. Skippa att gå till överdrift när det gäller beskrivning av preppen. De enda som tjänar på det är shoparna.
Citera
2014-01-26, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Måste hålla med lite här. Skippa att gå till överdrift när det gäller beskrivning av preppen. De enda som tjänar på det är shoparna.

Fast alla förstår ju vad han vill få fram, så varför ens lägga ner tid på att bry sig om han skriver 100 eller 110 %?
Citera
2014-01-26, 22:41
Medlem
Deftoneds avatar
Dom har riktiga kvalités prep, e på deras cyp och har swiftat från ett annat märke och måste säga att när jag hoppade på deras blev det stor skillnad.

Mitt val numera.

MVH
Citera
2014-01-27, 09:10
Medlem
frogeyess avatar
Lite roligt, shoppen kom den 18;e till hb.(om den inte funnits på bm innan dvs) ca en vecka o folk tokgrönar grejerna redan. De kan ju knappt hunnit kicka in redan ffs. Kan ju lika väl va vatten du injectat. Klart det är smärtfritt då. Idiot

Går ju aldrig lita på den här sektionen.
Citera
2014-01-27, 18:47
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Lite roligt, shoppen kom den 18;e till hb.(om den inte funnits på bm innan dvs) ca en vecka o folk tokgrönar grejerna redan. De kan ju knappt hunnit kicka in redan ffs. Kan ju lika väl va vatten du injectat. Klart det är smärtfritt då. Idiot

Ja jag tror nog det är lite fulspel på gång här, hehe..
Citera
2014-01-27, 19:32
Medlem
Deftoneds avatar
Jag handlade första gången via en bekant på gatan
Citera
2014-01-31, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Ja jag tror nog det är lite fulspel på gång här, hehe..

Lägg ner, är på mitt 6.e stick nu idag med prop och cyp, det är bra grejer.
Är märkbart kåtare Är snart 40 så extra testo märks rätt tydligt när man går från helt off till att fronta prop
Börjat få lite goare pump, lite vätskeretention, blodtrycket upp en aning osv.
Det är bra kok det här, definitivt inte sämre än något annat.

Wolverine: Du är en sån mupp så jag tänker inte ens kommentera dig ö.h.t
Citera
2014-01-31, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes

Du är ju helt bakom om du inte kan se skillnad på olja och vatten
Ja shoppen kom då, tror du grejerna kokades natten mellan den 17:e och 18:e eller finns det kanske, just kanske en möjligt att grejer varit i rotation utanför internets djupa avgrunder?
Fick själv från shoppen med Deftoned har ju handlat civilt..
Jag får börja filma när jag sticker och lägga ut på youtube för att tillfredsställa skeptikerkåren iförda hembakta foliehattar här inne.

Det är bra kok som är smärtfritt med testo i, det var min slutsats - sen varför folk väljer att missförstå med flit för att bajsa ett inlägg och fylla en stund av sitt meningslösa liv med - det får du svara på...

Gör så här, vänta 1 månad och så gör du en sammanfattning av samtliga omdömen här och på HB/BM/whatever och så kan vi ta diskussionen då om hur vida jag har rätt eller om jag har fel då.
Senast redigerad av ettpundsvartkrut 2014-01-31 kl. 18:37.
Citera
2014-01-31, 19:14
Medlem
Jag vart erbjuden eagle lab (genomskinlig label) sen ca 1 månad tillbaka..
Citera
2014-02-06, 12:49
Medlem
Stor-Franks avatar
Polarn körde deras testo c i sommras och 4mån framåt. Han var nöjd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in