2014-01-23, 23:27
Medlem
anonanonns avatar
Hall,

Vet om att frgan stllts frut men det var nd spass lnge sen s man kan vl lika grna ta och uppdatera sig lite.
Har polisen & socialen brjat testa efter hallucinogener ssom LSD, svampar, nbomes osv?
Ett par vnner sger att de nmligen brjat gra det medan andra sger motsatsen
Men de letar vl nd fortfarande efter det vanliga? (Spice, cannabis, kokain, amfetamin, mdma & benzos?)

Aja, en uppdatering hade varit sknt
Tack p frhand!
Citera
2014-01-24, 09:21
Medlem
kinjinhoofers avatar
Vad jag vet s ska substanser s som LSD, svamp mm kunna synas p urinprov. Dock frsvinner de ut frn kroppen relativt snabbt s hos polisen ligger frgan om det verkligen r vrt att testa efter dessa droger.
Citera
2014-01-24, 09:36
Medlem
NBOMes avatar
Dem gr att kolla efter har jag fr mig, men inte p standardstickan. Tror man bara kollar efter hallucinogener nr man tar blodprov d man har mjlighet att kolla efter allt d.
Citera
2014-01-25, 13:05
Medlem
korvmackan100s avatar
Jag har kissat i snart ett r och frevkent brukat hallucinogener. Tar dom p fredagen/lrdagen och kissar p mndagen. Har brukat ketamin, lsd, svamp nbome osv och ingenting har synts inte ens nr dom har skickat in det p analys. Dom kr vanligtvis med en sticka dr dom kollar efter 12 olika substanser.
Citera
2014-01-25, 13:12
Medlem
carribbibbas avatar
LSD frsvinner ur kroppen p ca 24 timmar.
Citera
2014-03-15, 00:11
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Ngon som har koll p de nya RC-hallucinogernerna, r det ngon av dem som absolut inte syns p analys?

LSD kan synas i piss i upp till 4 dagar fr vrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in